Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 ENSIKOT <3 vko 11 12.3-18.3

12.03.2007 |

Alotinki uuden viikon pinon!olkaas hyvät:)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehusta olitte täällä jutelleet... pieni ¿varoituksen sananen¿ tuosta greippimehusta: sitä ei suositella juotavaksi lääkkeiden oton yhteydessä. Se voi aiheuttaa lääkeaineiden pitoisuuksien nousua tai laskua. Ja hampaiden kiilteelle liiallinen juonti ei ole myöskään hyväksi. Mutta tuskinpa teistä kukaan sitä ihan litrakaupalla juokaan...eli kohtuus siinäkin, enska-kaverit! : )

Marzu: hauskalta kuulosti siun trukkikaahailut : ) Hyviä petivaatteiden ¿tuuletuksia¿ vaan...

Juli: kiitti linkkivinkistä! Mielenkiintoinen testi... pitäsköhän tilata...

Repuli: moi! Mukava kuulla, että masuasukkaalla kaikki kunnossa. Voi kunpa nämä minunkin etomisoireet enteilisi hyvää... no, sen näkee sitten. Ai teillä haisee työkaveri, hih! Ei kun tosissaan, aika ikävä tilanne, vaikea varmaan sellaisesta mennä huomauttamaankaan...

Hermione: moi sinnekin! ihania ultrakuulumisia, onnea! Toivotaan, että pahoinvointi helpottais pian. Mitenkäs te nyt ihan kokonaan (REPULI MYÖS!) ootte o-puolen palstailun jättäneet? Johan teitä alkupään enska-odottajia muutama olis, menkäähän ihmeessä sinne, niin varmasti täältä sitten seuraa sinne saatte lisää. Toivottavasti itsekin joskus... : )

Buuffa: siullekin moikat! varmasti myös noissa kuukausipinoissa on mukavaa porukkaa. Tietysti ihannetilanne olis, jos jaksais palstailla molemmissa: sekä enskoissa että kuukausipinossa, hih! Mutta ei varmaan kovin moni jaksa. Kiitos superpeukutuksista! Ja todella toivon pääseväni o-puolelle ; ) Testailuajankohtaa kyselit.... hmm... aikaisintaan ensi viikon maanantaina, silloin olis kp33 (kierrot olleet nyt 29, 31 ja 32). Mie yritän välttää turhaa testailua. Yritän ainakin... ; ) Siulla odotus ilmeisesti sujunut mukavasti?

Sanle: voi, toivotaan, että se vuoto ei olis ollut emättimestä. Halit!

Passionate: bdbd... Testaa, testaa ; ) Hyvä sanoa, kun itsekin yritän testausta venyttää...

).( Tänään ollut vähän vähemmän etova olo, tosin hiukan sitä havaittavissa aamulla. Tekis ihan hirveesti mieli testata jo, mut yritän venyttää sitä ensi maanantaihin saakka, jos ei täti löydä sitä ennen tänne.

Dajm kp28 (29-32) yk4

Vierailija
22/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas pikaisesti moikkaan...elikkäs

Juli ja Koiramamma: Kiitos infosta! Pitänee testata kunhan kerkiän.

Sanle: voi voi voi...paljon vaaviliimaa sinne päin!!

Dajm: Kiitos kiitos... eiköhän sitä tänään ja huomenna pääse tuulettaa kun pitäis se h-hetki olla nyt =) bdbdbdbdb ettei täti putkahda sinne päin.

Passionate: Testailes ihmeessä,paljon bdbdbd sullekin sinne. Jänskät paikat.

Tää oli nyt tässä tällä kertaa. Palaillaan taas huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä edelleen käyn välillä lukemassa teidän kuulumisia, enkä näköjään ole ainoa plussannut :) Terkkuja vaan Repulille, Buuffalla ja Hermionelle! Mä en ole nähnyt o-puolen Enskoissa ketään tuttuja ja kaikki kirjoittajat ovat jo raskaudessa paljon pidemmällä, moni jo aivan loppuvaiheessa. Lokakuiset on ehkä se, jonne voisin kotiutua. Siellä muutkin taistelee pahoinvoinnin ja alkuraskauden epävarmuuden kanssa.

Dajm: Sulla on tosi hyvät oireet :) Toivottavasti on tärpännyt. Ymmärrän, ettet halua liian aikaisin testata, mut musta olis niin kiva lukea plussauksestasi jo vaikka tänään!

Sanle: Toivotaan, että veri tuli niistä pukamista. Alkuraskaudessa on myös pienet kivuttomat vuodot ihan yleisiä, eikä mitään syytä huoleen ole.

Passionate: Luin sun työpaikkaongelmasta, enkä kyllä osaa mitään hyvää neuvoa antaa. Jos voit työtehtävää vaihtaa, se olis tietty hyvä ratkaisu. Esimiehesi kanssa asiasta kannattaa keskustella, tuskinpa olet ensimmäinen vauvakuumeilija siinä työpisteessä. Plussatuulia piinailuun!

MaryRose: Paljon jaksamista ja onnea kirjoitukseen.

Vinkiksi vielä kuumeilijoille, että siinä kierrossa, kun plussasin, olin alkanut syödä Multitabs raskaus ¿monivitamiinipillereitä. Muuten vitamiinejä saa monipuolisesti ruokavaliosta hyvin, mutta foolihappo saattaa jäädä vähemmälle ja juuri se edistää raskautumista. Lisäksi foolihappo on tärkeää myös alkuraskaudessa. Noi pillerit on aika hintavia ja pitkään pähkäilin, että jos ihan tavallisia Multitabseja olisin popsinut. Nyt myöhemmin kuitenkin selvis, että tavallisissa vitamiinipillereissä on A-vitamiinia, jota raskaana ollessa pitäisi välttää.

On: Mulla on ollut pahoinvointia tasaisesti jo muutaman viikon. Muutaman kerran viime viikolla oksensinkin, mutta tällä viikolla olo on ollut vain tasaisen kuvottava. Pahinta pahoinvointi on ollut, yllättävää kyllä, vasta iltapäivisin ja iltaisin. Ensi viikon tiistaina on eka neuvola ja silloin voi jo syke kuulua. Jännittää.. Olo on koko ajan hieman varovaisen onnellinen, koska keskenmenoriski on edelleen olemassa.

Elviira rv 8+2

Vierailija
24/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut nuo päivät väärin, eli tänään on siis 28/28. Paitsi. Täti kaarsinkin ferrarillaan jo tänään paikalle. :( Eli kierto taitaa olla 1/27-28. Jotenkin osasin tuota odottaa. Eli ei ainakaan tällä kierrolla ollut mitään apua greippimehusta, mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon vaan jatketaan samaan malliin. Taidan vielä kokeilla noita em. MultiTabseja.

Että näin. Lähden tästä siis viettämään mahakipuista iltaa miehen kainaloon. :(

-Koiruus-

Vierailija
25/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun aamuinen vuoto taisi olla vaan niistä peräpukamista johtuvaa. Koko päivänä ei oo mitään vuotanu, eikä kipuja ollu. Normaalin tuntuisia nippailuja vaan, niin jospa sillä öhkiksellä ois siellä masussa kaikki hyvin. Mutta kyllä se säikäytti ja vieläkin on kovin epävarma olo. Päätin aamulla, että jos tämä odotus jatkuu, niin mitään vauvajuttuja en osta ennen 30rv, kun alkaa olla varmaa että lapsi jää henkiin. Ettei vaan lisää piruja seinille maalailtas. No tuskin mä maltan niin pitkään, mut kyllä tää hieman maanpinnalle palautti, että tässä voi moni asia mennä vielä monta kertaa pieleen. Marrasmammoissa oli tullut taas lisää keskenmenoja, joten aika oljenkorren varassa tässä itse kukin roikutaan vielä tässä vaiheessa.

Vierailija
26/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimpas minäkin palstailemaan!mun kyllä tartteis muistaa useemmin täällä käydä,et pysyis kärryillä..yritän nyt kuitenki:)

Passionate ja dajm75, teillä alkaaki oleen testaukset käsillä!*hoputtaa jo* koska aattelitte??kivaa kun monilla on h-hetket käsillä:)

täällä oli muutama jo plussannutki käyny moikkaan,jee!ihana kuulla että ihmisillä oikeesti tärppääki,eikä aina vaan kierrot seuraa toisiaan ilman tulosta:/

huomaa kyllä yhteneväisyyden heidän kirjotuksissaan,että epävarmoja aikoja elävät ja että pikkuhiljaa alkavat olla varmemmilla vesillä..Mutta sitähän se alku varmaan onki,epävarmuutta ja odottelua että miten käy.toivotaan että me kaikki vielä odotusta odottavat päästäis ihmettelemään alkuraskauden ihanuuksia ja inhotuksia;)

sanle,voih!toivotaan et selvisit vaan säikähdyksellä!liimaa ja sukkia Paljon sulle ja masulle:) peräpukamat ne siellä varmaan kertoo olemassaolostaan;)

Koiramammalle ISO *tsemppihali*!!! tosi kurjaa:( mut nyt juot kato sitä greippimehua,ostat niitä 16¿ (!) maksavia Multitabseja(kerron suivaantuneena hinnankin,mut pakkohan munkin oli niitä ostaa,kun ei sitä foolihappoa missään myydä) ja otat relasti niin sieltä sitte tärppää pikkunen koirien kaveriks;)

mitäs vielä..

no omaan napaan kuuluu odottelua..huoh..nyt kp.25 eli kaks lyhintä kiertoa jo ohitettu *tuulettaa* täti saapuu todennäkösesti jos on saapuakseen la aamuna.saas nährä! rinnat ja nännit edelleen kipeet..muuta muutosta en kyllä havaitse!

testit polttelee kaapissa kyllä! x)

huomenna se lääkäri soittaa siitä papasta ja kilpparikokeesta ja antaa sen lähetteen sairaalalle gynelle.aattelin et ehkä piruuttani voisin aamulla testata,et jos jotain jo näkyis,vois sitte lekurille kertoa iloset uutiset tuoreeltaan ja unohtaa ne tutkimukset:D

hmm...aamua odotellessa...;)

mutta hauskaa loppuviikkoa till alla,palaan pian!

-hyntty odottavaisena kp.25/24-28

Vierailija
27/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... Olin sitten jotenkin ihan totaalisesti sekoillut noitten kp:en kanssa. Kierto oli ollut ihan sen normaali 28, nyt on menossa 2/28. Eli täti tuli kylään ihan ajallaan. :( Ajateltiin nyt tästä kierrosta aloittaa kunnolla se yrittäminen, tilaan varmaan tuolta Verkkoapteekista Fastest (halvin) ovulaatiotestejä ja saatan sortua raskaustestiinkin (miten niin toiveajattelua). Mieskin on ihan täysillä mukana. Kerroin noista MultiTabseista ja sanoi heti, että " sullehan sitten pitää ostaa niitä" . Itse oli ihan H.Moilasena, kun meillä on ollut hiukan tiukkaa rahasta ja puhuttu, ettei mitään turhuuksia ja ylimääräisiä osteltaisi. On se kuitenkin niin ihana. <3

hyntty: Onko sulla mitään uutisia? *miten niin utelias* Täällä pidetään peukkuja, koirillakin tassut ristissä. :D

sanlelle paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia! <3 Kuten myös kaikille muille plussanneille.

Eipä tässä kummempia, taaskaan. Ulkona on kaunis ilma ja ajattelin ponkaista kävelylle koiruuksien kera. Pitäs tuota painoa saada tippumaan, josko sekin auttaisi siihen raskautumiseen. :S

-Koiruus-

Vierailija
28/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisitar: Jos täällä vielä edes näät tätä viestiä... Anyways, halitus ja suuri vilkutus sinne! Jään haikailemaan perään, niin mukava tyyppi olet! Kaikkea hyvää sulle, toivottavasti kevään ensimmäiset auringonsäteet piristäisi päivääsi! Kiitos kaikesta (mm. tsemppaavista, tärkeistä sanoista) :)

Moikka kaikki plussanneet, Repuli, Elviira, Buuffa, Hermione! Menkääs nyt sinne enskoihin o-puolelle, niin siellä on sitten jotain tuttuja, kun meikäkin joskus pääsee sinne puolelle :)

Dajmille ja hyntylle *bd* Piinailikos Passionate myös? No, *bd* silti!

Sanle: Paljon tarrasukkia, täällä peukut pystyssä!

Passionate: Mä tosta sun työjutusta... Ehkä kannattaa justiinsa jutella esimiehen kanssa, mutta taas toisaalta jos ajattelee että plussatessa viikkoja n.4-5, ja miettii alkion kehitysvaihetta, joka on vasta ihan vaiheessa, niin en uskoisi, että säteily vahingoittaisi niin paljon.. En sano varmuudella, lääkäri kun en ole... jotenkin maalaisjärki kolkuttelee siihen malliin. Mene ja tiedä sitten :)

Tädin yllättäneille tsempitystä vaan uuteen kiertoon!

).(

Mä en tiedä yhtikäs mitään mun kp:sta, ei oo kauheesti tullu ajateltua näitä juttuja. Eilenkin meni biletykseksi, kun tältä viikolta yo-kokeet ohi ja SAIN KUTSUN TEATTERIKORKEAKOULUN 2. VALINTAVAIHEESEEN! :) Olin ihan onnesta soikeena avattuani sen kuoren niin että innostuin ja tanssin kissan kanssa olohuoneessa :D Sit oli pakko kutsua kaverit koolle ja mennä fiilistelemään + kilistämään keväälle Kaivopuistoon (ja oli kylmä!)... Veikkailen ehk et on joku ovis (?) tms koska vatsaa nippailee aika ikävästi. Ei se nyt tätikään voi jo olla... No, en tiedä. :)

Vilkutuksia vielä kauheasti Pariisittarelle, Sara-Marialle, nellamaijalle, Julille, marzulle, dizkulle, s-k:lle, hyntylle, koiramammalle ja muille!

-Mary

Vierailija
29/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vuoto tais niistä pukamista johtua. Tänään ei ole vuotanut mitään, mistään ja uskaltaa jo vähän luottavaisempi olla. Tutun tuontoista ällötystä kyllä on ollut ja mahanippailuja. Uskaltauduin varaamaan ensimmäisen neuvola-ajankin, sain sen kyllä vasta 4vko päähän, kun eivät kuulema mielellään ennen 8vko anna ja tuossa tuo pääsiäisviikko hieman sotkee, ku nterkkari on lomalla. Nyt tuntuu ikuisuudelta, mutta eiköhän se nopeasti mene.

-Sanle ja öhkis 5+2-

Vierailija
30/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että MultiTabseja..hmm... mä popsin niit ihan tavallisii tällä hetkellä,mutta kaipa munkin pitäis sitten niitä toisia hommata josko niistä jotain apua olis.

Huomenna pitäis seikkailla Helsinkiin mutsin tueks ja turvaks,ku se menee työhaastatteluun. Saas nähä kui käy.

Meitsillä alko just viikonloppu =) ihanaa...

Kp:t pyörii jossain 14/26-27 tienoilla,en oo ihan sata varma kylläkään.

Terkut MaryRoselle!!!!

sanle: Huokaus.Hyvä ettet oo enempää vuotanut. Eiköhän se masuasukki sielä ihan hyvin sitten jaksele. Tsemppiä odotukseen!!

Vilkutukset myös kaikille muillekin enskoille,dajm,koiramamma ainaskin tulee mieleen.

Heipsan!!

Vierailija
31/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kommentoimaan Pariisittarelle, jos vielä täällä pyörit.. Halauksia paljon! Mutta kuten itsekkin sanoit, päätös oli oikea, jos helpotusta tunnet. Sen vaan piti mennä niin.. Oli kiva kun olit seurana ja voihan käydä niin, että kuumeilet täällä jälleen pikemmin kuin uskotkaan!

Terkkuja myös muille ihanaisille ja tervetuloa uusille! Pikaista plussaa piinailijoille, Dajm ainakin muistuu mieleen, lupaavia oireitakin sulla! Tää palaa nyt koulutehtävien ääreen.. Mistä tulikin mieleen, onnea Mary kakkosvaiheeseen pääsemisestä!! Yltiöhieno juttu! Paukkuja vielä loppuihin kirjoituksiin myös!

Keväisiä päiviä kaikille, toivoo Fiiu.

Vierailija
32/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... Väliaikatietoja.

Selailin vanhaa kalenteria, johon olin merkannut ylös kiertoja ajalta, kun lopetin ensimmäisen kerran hormonaalisen ehkäisyn. Silloin ensimmäinen kierto oli kestänyt 31 päivää. Kiva saada edes jotain vertailupohjaa...

Tänään kp 32, eikä sitä tätiä ole vielä näkynyt, vaikka vatsassa onkin nippaillut pidempään. Tein eilen iltapäivällä (kp 31) miehen innoittamana testin, joka siis odotetusti näytti negaa. Eli tein testin malttamattomana JO kp:nä 31 ja testissä suositeltiin kyllä aamuvirtsan käyttöä.. Mä olen kyllä niin malttamaton. =(

No jos sitä tätiä ei viikonloppuna kuulu, testailen uudestaan alkuviikolla.

Olikos se SANLE, kun sanoi pissan haisseen erilaiselta? Mulla myös pissa tuoksahtaa erilaiselle kuin ennen... Mitäs jos mulla onkin pissiitti, kun alavatsalla nippailee ja pissa tuoksahtaa? Yritän tässä olla elättelemättä mitään toiveita, kun kuitenkin saa pettyä.

Anteeksi tämä omanapainen viesti... Tänään vaan on jotenkin ollut niin alakuloinen päivä... Ja töissä taas klo 22 asti.

Palailen asiaan, kun olen vähän reippaammalla päällä. =)

Vierailija
33/48 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se taisin virtsan hajusta puhua. Tai eikai se mitenkään epänormaalille haise, mut on tosi vahvanhajuista ja aika tumman keltaista, varsinkin aamuvirtsa. Mut ilmeisesti se kuuluu raskauteen... Jospa näin sinullakin! *bd*

Vierailija
34/48 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täälä nyt tiuhaan kuikuilemassa joko piinailijat olisivat testanneet.... :)

Passionatelle on pakko kommentoida tuosta virtsan hajusta. Mulla oli kans sama juttu kun sandlella, haju ja väri muuttu rajusti ja vaikka olis juonu vettä reilusti se ei mitenkään laimentanu sitä. Eli siks se haisee voimakkaalta koska alussa elimisto tuottaa itse raskaushormoonia. Sitten kun istukka on kehittynyt ja se alkaa pitää hormoonitoimintaa yllä niin tuo haju poistuu (eli tuo oire kestää siis muutamia viikkoja). Eli tuo voisi olla merkki mahdollisesta plussasta, mikäli se pysyy joka vessakäynnillä samanlaisena niin melkeimpä sinuna uskaltaisin jo testin tehdä. Toivotaan plussaa bdbdbd. Niin ja itselläni tosiaan ei ollut alkuraskaudessa muita oireita (jos tuota nyt oireeksi voi nimittää) kuin juuri tuo.

Ai niin Dajm oli kysellyt vointia.... hyvinhän tämä raskaus on sujunut. Kohta ollaan puolivälissä... aaaaarrrrrggggg mistä ne vauvan käyttöohjeet saa tilata x). Mitään suurempia vaivoja ei ole ollut. Pahoinvointia ei juuri ollenkaan, kertaakaan ei oksentamassa ole tarvinnut käydä. Väsymys tosin oli alkuun aika rajua, mutta rupesi helpottamaan tuossa 12 viikon tienoilla. Nyt uutena vaivana on tulleet välillä vihlovat alavatsakivut jotka johtuvat kohdun kasvusta(verrattavissa täti kipuihin) tosin eivät kyllä kestä koko päivää ja viittä päivää putkeen ;) Masu ei vielä oikeen pullota eli jos ei tiedä että olen raskaana niin ei sitä arvaa. Tosin tavallisia farkkuja on ihan turha kuvitella jalkaan laittavansa ja istuvansa niillä töissä koko päivän. Muutamat omat housut menevät vielä hyvin jalkaan mutta parin viikon sisään tarvii kyllä housukaupoille mennä, mitäpä sitä turhaan kärvistelee liian tiukoissa kun jossain vaiheessa on kuitenkin ostettava mammahousut. Välillä tuntuu että mahassa muljahtaa joku mutta sitä en osaa sanoo onko se Nuuro vai joku ilmakupla.

T: Buuffa ja Nuuro 15+5

Vierailija
35/48 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on yksi työviikko takana, mihkä tää aika oikeen menee?

Marzu: kiitos kovasti peukutuksista ja vilkutukset takas!

Elviira: moi! kiva kuulla siusta! Kiitos tsempityksestä. Toivotaan, että pahoinvointisi helpottaa. Onnea neuvolaan ja tuuthan kertomaan sitten sieltä kuulumiset?

Koiramamma: tätipahoittelut. Ostahan ihmeessä niitä MultiTabseja, mie olen niitä myös nyt tässä popsinut lähes koko yritysajan. Eipä ne nyt varmaan raskautumista kai edistä, mut tuskinpa vitamiineista yleensäkään talvella ja kevättalvella haittaa on. Ja sit siinä Raskaus MultiTabseissa on tärkeää foolihappoa.

Sanle: hyvä, että tuntuis olevan niin, että se vuoto oli pukamista. Yritähän nyt vaan ottaa iisisti ja nauttia odotuksesta, vaikka ymmärrän kyllä, että epävarma olo. Kyllä kaikki menee varmasti hyvin. Halit!

Hyntty: kyselit testauksesta.... kyllä mie yritän venyttää testausta maanantaille saakka, jos ei sitä ennen ole tätiä näkynyt. Tosin katotaan, miten maltan mieleni, kun on pakko käydä tänään ostamassa testi jo valmiiksi, kun en viikonloppuna pääse apteekkiin. : ) Mikäs siellä on tilanne? Joko testasit? bdbdbd.... Ja olikos lääkärillä erityisiä uutisia? Hyvä, että siun kilppariarvot tutkittiin. Kokemuksesta puhun: itse olen saanut taistella eka kilpparin liikatoiminnan ja sit vajaatoiminnan kanssa. Nyt lääkitys päällä ja arvot olleet hyvät n. 1,5 vuoden ajan.

Mary: Kiitti peukutuksista! Hei, hienoa, että pääsit 2-vaiheeseen valintakokeissa, onnea ja tsemppiä edelleen!

Fiiu: Kiitos piinailutoivotuksista : ) tsemppiä siulle sinne opiskelujuttuihin!

Passionate: negapahoittelut... Mutta hei, toivoa kuitenkin on vielä, jos ei tätiä ole näkynyt. Joten peukkuja edelleen!

Buuffa: Kiva oli kuulla siun odotuksestasi, käyhän taas kertomassa kuulumisia välillä! Jännä, miten yksilöllisiä ja erilaisia nuo raskaudet on, toisilla pahoinvointia riittää riesaksi asti ja toisilla ei sitten onneksi juuri lainkaan. Käyhän ihmeessä ne mammahousut, ettei turhaan kiristä ja purista. : ) Mistä muuten tuo hauska työnimi masuasukille?

Kaikille muillekin vilkutukset ja hyvät viikonloput! Missäs muuten Sara-Maria ja Hätähousu piileksii? Huhuu...

).( Kp 30 (29-32) menossa, tädistä ei merkkejä. Mut onhan tässä vielä viikonloppu kärvisteltävää, kun nuo kierrot on vähän pitenemään päin olleet. Ja JOS se ovis nyt sitten oli silloin kp18 tienoilla (niin kuin noista ovistikuista päättelen), niin eipä tässä oikeestaan vielä ole mitään kiirettä testaamaan. Testin käyn (vanhan kunnon acon 10:n varmaankin) ostamassa kyllä jo tänään, mut se saa luvan odottaa kaapissa maanantai-aamuun. Hitsit, että tää on jännää... Ai niin, ja just muuten muistin, että ens viikon alussa tulee tulokset papa-kokeestakin. Toivottavasti siinä ei ole mitään.

Dajm

Vierailija
36/48 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain olla sydän kurkussa... mun koiruli oli karannu yöllä puol kolmen maissa. Ehdin jo kehitellä mielessäni vaikka mitä,mutta onneks se palas faijan luo kahentoista aikaa päivällä.Matelli kyllä kunnolla kuulemma faijan jaloissa korvat luimussa. Luultavasti ollu pupu jahdissa metässä. Huh huh.

No joo,ei mulla muuta asiaa sitten nyt ollutkaan. Ei oikeen taas ajatus luista tänään.

Illalla luultavasti ystävä tulee kylään,joka myös kuumeilee =) päästään höpisemään kunnolla. Ja huomenna ehkä kattomaan 3kk ikästä vauvelia,jos vaan sinne asti saan raahauduttua.

Mutta huomiseen taas.

Ja hyvää viikonlopun alkua!

Vierailija
37/48 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Tulkaahan plussanneet Enskat ihmeessä jutskailemaan tuonne o-puolelle! Siellä tosiaan on melko paljon meitä ns. loppupääläisiä Ensikoita, mutta olisi todella mukava lukea myös teidän alkuraskaudessa olevien kuulumisia:)!!! Rohkeasti vaan mukaan!

Plussatuulahduksia lähettelen ihan jokaiselle Enskattarelle!!! Ja aurinkoista kevään alkua!

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 39+4 ~ ♥ ~

Vierailija
38/48 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin torstaina ultrassa, ei sieltä löytynytkään vauvaa vaan tuulimuna. Nyt olisi pakko jaksaa, gynekologi, sairaala, kaavinta... Ehkä sitten joskus palailen tänne. Nyt en jaksa edes ajatella tulevaisuutta.

Vierailija
39/48 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Cerise-: Voi! :( Voimahaleja paljon. Tuli ihan kyynel silmään sinun puolestasi. ;( Ei oikein tiedä mitä voi sanoa... voimia.

Nyt on Multitabs raskaus-vitamiinit hankittu. Aikaisemmin söin niitä tavallisia ja lisäksi Möllerin kalanmaksaöljykapseleita, niistähän saamyös foolihappoja ja valitettavasti myös sitä A-vitamiinia. Nyt sitten lopetin niiden syönnin. Greippimehua ja raskaus vitskuja, jee. Tiistaina pitäisi tulla ovistikkuja ja hedelmällinenkausi olisi aluillaan sitten loppuviikosta (laskurin mukaan). Peiton heilutusta, hmmm... toivottavasti tästä kaikesta ei tule paineita.

Marzu-83: Tiedän tunteen kun koira on kateissa. :( Mulla ei kumpikaan ole kovinkaan koulutettuja, pysyvät lenkillä vapaana mukana ja saan kytkettyä takaisin kiinni, mutta jos kotipihassa/lähimaastossa lasken irti, niin melko varmasti käyvät omatoimisesti lenkillä. *nolo* Viimeksi viime viikolla yöllä pissatusreissulla laskin toisen irti, niin eiköhän se lähtenyt omille teilleen heti kun emännän silmä vältti. Onneksi ei ollut poissa kuin n.10min.

No juu... eipä meille tämän kummempia. Innolla odottelen niitä ovistikkuja.

-Koiruus-

Vierailija
40/48 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Cerice,harmin paikka. En osaa muuta sanoa kun koita jaksaa. Kyllä se teidänkin aika vielä koittaa.

Kävin sitten kanssa ostamassa niitä raskaus multitabseja =)

jos ens kierrossa lipittelis sitte pikkasen sitä greippi mehua,mutta sen enempää en ajatellut sen tehoa testata. Ainoostaan toi yks kerta.

Mä kun ei oikeen usko noihin tollasiin juttuihin.

Missäs muuten kaikki taas luuraa???

Kävin just tarkistaa pitkäst aikaa noi kp:tki elikkäs nyt mennään sit

16/26-27. Laskurin mukaan ovis alkais olemaan justiin sa takana päin,että nyt sitten vain odotellaan saapuuko tättärä sitten kyläilemään.

Pupuiluintoa ja plussatuulia kaikille!!!