Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 ENSIKOT <3 vko 11 12.3-18.3

12.03.2007 |

Alotinki uuden viikon pinon!olkaas hyvät:)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkästä aikaa;Moikka:D

ensin onnittelut isot Rouvavauvalle ja Sanlelle!!!!!++++ ihanaa..kertokaas vähän kuulumisia täällä sitte välillä, että miten sujuu odottaminen!(olipas ihana sanoa noin:))

muutamat oli jääny tädin piinaamiksi,jaksuhalit teille!!uuteen kiertoon vaan,tsemppiä:)

on. mulla nyt aika jännät päivät..onneks meni nopeesti mennyt viikko!se on aina se tylsin aika kierrosta,se penteleen piinaviikko;)

nyt jo kp.23 ja loppu lähenee.rinnat ja varsinki nännit on ihan sairaan kipeet,tosin,ne on joskus aiemminki ollu ilman raskautumista:(

keskiviikkona soittaa lääkäri kilpirauhaskokeen ja papan tulokset..siitä sitte saan lähetteen sinne gynelle jatkoa varten,iik!

en haluu aatella vielä niin pitkälle.unelma olis että nyt olis joku masussa matkassa ja välttäis kaikki tutkimukset,toivotaan näin:)

mut hyvää alkavaa työviikkoa kaikille!aiotteko muuten äänestää ja jos,niin ketä!?:)

-hyntty ilosen positiivisena kp.23/24-28

Vierailija
2/48 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kirjoiteltu " ahkerasti" :)

Joten tässä kaikki kommentoitava:

Dajm: Pitääpä heti perään mainita, että minäkin rapu, heinäkuun alun sellainen ;)

Rvasaarinen: Tervetuloa!

Hyntty: *bd*! Ja mä pidän vaalisalaisuuden itselläni ;)

Kiitos kaikille kosintaonnitteluista, oon vieläkin ihan hangon keksinä :)

ON: Viikonloppu tuli oltua flunssan kourissa. Silti taistelin, että jaksoi pupuilla :D Ei yksi flunssa mua nitistä...! Tänään ekat kirjoitukset takana, vieläkin vähän flunssahöyryissä siellä yskin ja köhisin. 2 viikkoa ja sitten on tämäkin koitos ohi. Onneksi. Luulen että tässä ei pahemmin ole aikaa tän kahden viikon aikana palstailla, mutta parhaani mukaan yritän. Kiitos vielä kaikille kirjotuksista tsempanneille! :)

-Mary (kp:sta ei tietoakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiukot on heitetty nurkkaan ja nyt katsotaan, mitä siitä seuraa :)

Mitään kauheaa " kuumetta" ei meillä ole havaittavissa, mutta biologinen kello näyttää oikeaa aikaa, yhteinen päätös on tehty ja haikaralle postitetaan täten myös meidän osoitetiedot. Saa tulla käymään, kiitos!

Vierailija
4/48 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko, uudet kujeet. =)

MadamMangosteen: Tervetuloa ihanaan porukkaan!

MaryRose: Voimia loppurutistukseen kirjoitusten parissa!!!

Heti oman navan ympärille... Tänään kp 29/??? Jännityksellä odotan, milloin ferrari kaahaa paikalle. Toivottavasti ei kierrosta tule kovin pitkää... Kaahaisi nyt sitten pian, jos meinaa tulla, ettei tarvitse pitkään jännäillä. Mies on suunnilleen jo usuttamassa testin ostoon, mutta enköhän nyt odota vaan sitä tätiä. =)

BTW... Viitsisittekö käydä lukemassa tuon kirjoitukseni alla olevasta linkistä ja antaa kommenttia, vaikka tänne. KIITOS!

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9795440&p=3&tmode=1&smode…

Hyvää viikonalkua kaikille! =D

Vierailija
5/48 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kotiuduttiin viime yönä neljän aikoihin. Oltiin aamulla puol 7 lähetty Kotkasta, sieltä Kirkkonummelle papin luo, sitten Hämeenlinnaan miehen siskolle ja illalla 18 jälkeen lähdettiin ajelemaan kotiin Rovaniemelle. Nyt väsyttää, vaikka nukuttiin ihan kunnolla 8 tuntia.

Mitäs tänne kuuluu? Plussanneita, piinailijoita (muita kuin minä), entä kelle on tullut täti kuokkimaan?

ON: Meille ei mitään kummempaa, tämä kuu ei ole järin hedelmällinen ollut, joten ei ole toiveetkaan kovin korkealla. Vaikka nyt sen oviksen bongasin ja greippimehukin tuntui jotain vaikuttavan. :( Torstaihin asti olisi piinaillua edessä. Kp 25/28.

-Koiruus-

Vierailija
6/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikki Rakkaat Ensikkokamut,

Taustailija pariisitar ilmoittaa nyt poistuvansa joukosta tällä erää pysyvästi: Ehkä joku muistaakin, että parisuhde oli hiukan koetuksella tässä joitakin aikoja sitten- ja niinhän siinä sitten kävi, että päädyimme eroamaan. Mieli aika maassa asian suhteen, vaikka jossakin syvällä sisimmässä on myös helpotuksen tunne, joten tiedän ratkaisun olevan oikea. Ei kai sitä voi kuin ajatella, että kaikella on tarkoituksensa.

Mary, Juli,Sara, Dajm, Fiiu, S-K, Häpo, Hermione (jos täällä enää pyörit), Marge (l-puolelle huhuilee), Nuutti, Hätähousu ja kaikki rakkaat muut Enskaliinit: Hyvää jatkoa teille ja paljon paljon plussatuulia jokaisen Enskan kotiin.

Uusille Enskoille Tervetuloa joukkoon mahtavaan (toisia menee ja toisia tulee) ja Plussanneille (Rouvavauva, Sanle, Cerise ainaskin) Onnellista odotusta.

Kevättä kohden,

rakkain ajatuksin,

pariisitar

Vierailija
7/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs aika menee nopeasti: tuntuu, ettei tännekään oikein ehdi palstailemaan... Niin kuin varmaan olen kertonutkin jo, niin töissä on pari uutta projektia käynnissä, ja aika menee niiden parissa tiukasti. Viikonloput sitten meneekin työstä toipuessa, olen yrittänyt ottaa rennosti ja ulkoilla ja pötkötellä sohvalla miehen kainalossa silloin kun siltä tuntuu. : )

Nuutti: miulla oli myös aiemmin just samanlaisia ajatuksia, että perhe on joskus 25-vuotiaana, mutta niin se vaan on 30 rajapyykki jo ylitetty... elämä ei aina mee niinkuin suunnittelee. Tai itse asiassa eihän se KOSKAAN mee just niin kuin suunnittelee... Tsemppiä sinne!

Marzu: mitenkäs pomon tuuraus on sujunut? Voi, tuo allergia on kyllä varmaan tosi ikävä, kun noista karvakuonoista tykkää.

RvaSaarinen, MadamMangosteen: Tervetuloa palstailemaan!

Passionate: siulle kävinkin eilen tuosta työasiasta vastailemassa viestiketjuusi. Hankala homma, toivottavasti saat selvyyttä asiaan. Onkos täti pysytellyt poissa? bdbdbd.... Milloinkas ajattelit testailla?

Hyntty: mikäs siellä tilanne, onko pysynyt täti poissa? bdbdbd.... Kyllä äänestämässä pitää käydä, mutta vaalisalaisuuden säilytän ihan itselläni ; )

MaryRose: jep jep, heinäkuun alun rapu täälläkin ; ) Paranehan pian flunssasta, hyvä, että pupuilu kuitenkin maittanut! Ja tsempitykset ja peukutukset kirjoituksiin, enää loppurutistus ja sit se on ohi.

Koiramamma: teillähän on tiivistä tahtia mennyt reissu, huh huh! Piinailijoita? no jaa... kyllähän tässä pikkuhiljaa, kp 27 (29-32) menossa, joten loppuviikolla piinaillaan... bdbdbd sinne!

Pariisitar: voi sinuu, iso hali ja jaksamista! Kaikkee hyvää siulle elämääsi, olet niin fiksun ja mukavan oloinen ihminen, että kyllä sie pärjäät. Ja sitten kun se aika on, niin toivon, että löydät samanhenkisen kumppanin rinnallesi kulkemaan (ja vauvakuumeilemaan ; )).

Missäs kaikki muut enskat on, tulkaahan kertomaan kuulumiset???

).( Kp 27 (29-32) menossa... kohtahan tässä voi alkaa piinailemaan! : ) En tiedä, mistä johtuu, mutta mulla on nyt muutamana aamuna ollut melko voimakasta etomisen tunnetta. Aamupalan syönnin jälkeen alkaa ja tänä aamuna piti hengitellä ulkona melko syvään, ennenkuin autolla pystyin lähtee ajelemaan töihin. Voihan tää nyt jotain pöpöäkin olla, liikkeellä tuntuu mahatautiakin olevan... mut toisaalta se etominen meni sit eilenkin aamupäivällä ohi... Mene ja tiedä! Hyvällä mielikuvituksella tietysti alan kuvitella vaikka mitä...

Dajm

Vierailija
8/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes pikainen ilmoitus itsestäni, kun tuntuu että ei meinaa ehtiä kirjoittamaan ei sitten millään. Tämä alkuvuosi on aina kirjanpitäjillä niin kiireistä ja stressaavaa aikaa.

Paljon oli tullut uusia, Tervetuloa kaikille tasapuolisesti! :)

Voi PARIISITAR, en millään haluaisi päästää sinua menemään, mutta pakkohan se on. Kiitos ystävyydestä ja ystävällisyydestä, kiitos tästä ajasta jonka olemme saaneet kanssasi palstailla. Voimia ja jaksamista eroprosessiin, se on varmasti raskasta. Mutta aika kuluu ja tilanteet muuttuu. Uskon että pian olet täällä taas kuumeilemassa, toivottavasti minä jo silloin odotuspuolella tai pienen lapsen äiti, mutta uskon että vielä kohdataan, ihan varmasti tuolla vauva- tai lapsipinoissa :)

Olenkohan onnitellut SANLEA? Oikein paljon onnea plussasta!! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia.

Muutamalla jännät paikat, peukutuksia tasapuolisesti kaikille!! Dajm on ainut nick joka tulee mieleen joten *bdbd* kovasti sinulle!!

ON: kp 9/27-32, ovista odottelen ensi viikolle, viikonloppuna ajattelin alkaa tikuttelemaan, kun tilasin ison läjän aconin ovistestejä. Tilasin myös hedelmällisyystestin verkkoapteekista, ja negahan sieltä tuli eli hyvä juttu (tarkoittaas siis että FSH-hormoni ei ole koholla ja hedelmällisyys hyvä), Oletteko muut kokeilleet hedelmällisyystestejä?

Kaikille enskoille tasapuolisesti vilkutusta!!! Maryrose: parin viikon päästä piinaillaan taas kimpas :)

Mukavaa tiistaita kaikille!

T. Juli *kiireinen taas*

Vierailija
9/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisittarelle: Heippahei sitten. Mieki oon nyt taukoillu täältä palstalta, mutta piti tulla heipat sanomaan. Ero on aina raskasta, mutta yleensä muutos on hyvästä. Isoista muutoksista alkaakin yleensä iso pyörä pyörimään.. Asiat muuttuu nopeasti. Ties vaikka jo vuoden-parin sisään tavataan täällä uudestaan. :) Kaikkea hyvää sulle.

Halein, s-k-

Tässä taukoillessa on nyt ihan helppo sanoa että kp:stä ei ole tietokaan, mutta tätiä ootellaan viikonloppuun.

Muillekin vielä terkkuja ja palataan tässä kuukauden,kahden päästä. Ja ainiin, me muutetaan, ku ostettiin omakotitalo tuolta syrjäkylältä. Muutto on kuunvaihteessa. Mahtava fiilis.

Vierailija
10/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaterroristi iskee... en osaa pysyä täältä nyt näköjään poissa.

Juli: kiva, kun ehdit moikkaamaan! Varmasti siulla töissä kiirettä pitää, jaksuja sinne. Toivottavasti kiireet tässä kevään tullen helpottavat. Kiitos peukutuksista, piina sen kun kasvaa vaan : ) Hei mikäs toi tollainen hedelmällisyystesti on? Tahtoo kokeilla kans. Onnea ovistikutteluun sinne.

s-k-: moi! mukava kuulla siustakin. Ja oma koti hankittu: onnea uuteen tupaan! Me asustellaan miehen kans syrjäkylillä myös, ihanan rauhallista siellä ainakin on. Onko millainen talo? Ja tervetuloa palstailemaan ja kuumeilemaan ahkerammin sitten kun se aika on.

).( Yököttää välillä oikein todella! Hitsit, mitähän tää nyt on... Testatakaan ei vielä kannata. Työkaveri syö just jotain valmispizzaa ja se HAISEE (siis pizza, ei työkaveri ; )) ihan kamalalta ja yökötys ei kun kasvaa. Ihan ei ole tarvinnut vielä pönttöä halailla, mut ei ole kaukanakaan. Aamulla tuli viesti serkulta, että vaimonsa oli saanut kolmannen lapsen: kaksi tyttöä sai pikkuveikan : )

Dajm

Vierailija
11/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä on ollut aivan kamala..huh huh.

Dajm: Kiitos kysymästä,muuten ihan jeez mutta tänään oli varsinainen kaaos kun " pomo" ite oli viime viikolla mokannut kunnolla niin jouduttiin korjailee sen jälkiä =( joten kiirettä piti. Ja loppu päivästä työkamu ei uskaltautunu ajaa trukillakaan vaik sen piti harjotella,joten meitsi sitten kaahaili ympäriinsä*nauraa* No hyvä että se oli vaan se pitsa joka haisi=)

MaryRose: En nyt satu muistaa että oonko jo onnitellut sua,joten Onnea kosinnan johdosta! osuvaan tuolla silmään että sua oli kosittu,mutta en kirveelläkään saa päähäni että oonko jo onnitellut sua.

MadamMangosteen: Tervetuloa joukkoon!!!! Ja paljon plussaonnea sinnekin suunnalle puhaltelen.

Pariisitar: Voi itku...inhottava sanoa,mutta ehkä sitten parempi näin. Koita jaksaa *voimahali*

s-k: Onnea kämpän johdosta!!

Koiramamma: Greippimehu?? Anteeks mut mä oon pikkasen tipahtanu nyt kärryiltä,mut mikä toi mehujuttu oikeen on,auttaa mihin?!

Juliaana: Sivistäisitkös tietämätöntä? elikkä millanen se hedelmällisyystesti on ja mistä moisen tilasit? Kallis?!

Kerrankin tuli nyt kommentoitua oikeen kunnolla. Sai nyt ees hetkes levähtää. Töitten jälkeen ku ehin vaan pyörähtää kotona ja sit heti hoitaa systerin muksuja. Kotiuduinkin tossa vasta noin tunti sitte ja heti lähin kauppaan sitte. Eli ollu kiireinen päivä aamu viidestä asti.Huokaus.

ON:Ei oikeen mitään kerrotavaa. Kp:t huitelee jossain oviksen tietämillä ja sen kyllä huomaa ainakin kun tota mun parempaa puoliskoa kattoo. Se olis koko ajan " tuulettamassa" petivaatteita sillonkin kun mä mielummin nukkuisin =) No toivottavasti tää palkittais pian.

Nyt nukkumattia moikkaamaan....

Vierailija
12/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki hedelmällisyystestitilaukseen verkkoapteekista

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/1515

Testi siis mittaa FSH-hormonin määrää, jota siis ei saisi olla. Edullinenkin testi vielä :)

Vierailija
13/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan kovasti kaikille tervetulotoivotuksista, vaikutatte oikein mukavalta porukalta :)

Kertokaapas Koiramammalle ja mulle mikä salaisuus siinä greippimehussa on? Minäkin satuin siitä lukemaan ja nyt tulee heitettyä aamuisin vitamiininappi naamaan greippimehulasillisen kera, mutta edelleenkään ei pienintäkään hajua miten sen pitäis toimia..

kertokaa nyt kaikki muutkin vippaskonstit " vasta-alkajalle"

- MadamMangosteen -

Vierailija
14/48 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajmille, Sk:lle,Julille ja Marzulle suuret kiitokset kauniista sanoista, liikutus lukiessa oli todella syvä<3

Toivon, että kaikki Enskalaiset olisivat onnellisia pikkuihmisten äitejä, kun tänne toivoakseni palailen joskus tulevaisuudessa kuumeilemaan esikkoa- te sitten sitä pikkukakksosta, jookos. Kanssanne kokemani ystävyys, tuki ja lämpö on kyllä ollut ihan ainutlaatuista. *kiittää ja halaa lämpimästi*

Piinailijoille Jaksamista, taukoilijoille kärsivällisyyttä ja PLUSSATUULIA ihan jokaiselle tasapuolisesti, niin paljon, että pian on aika varata ensimmäinen neuvola-aika:) Nyt teette joukkoryntäyksen tuonne o-puolelle, siellä on aika hiljaista (tunnustaa nolona joskus siellä käyneensä lueskelemassa..) nykyään.

Olette Rakkaitta.

Pariisitar

Vierailija
15/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla moikkaamaan pitkästä aikaa... Mähän en ikinä sitten saanut aikaiseksi sinne o-puolelle siirtyä. Jättäydyin kelkasta... Jotenkin olin niin paniikissa, että mitä jos masuasukilla onkin joku pielessä. Ajattelin sitten keskittyä kaikeen muuhun.

Nyt kaiketi on sitten suurin riski ohi... Viikkoja huomenna tasan 13 täynnä.

Ultrassa oltiin juurikin viime viikolla... siellähän se kaveri mennä viipelsi. Outo ajatus, että mun sisälläni käy kauhea vipellys, kun ei itse tunne vielä mitään. Eli joo... sellainen reilu puolen senttiä pitkä kaveri siellä menee... kädet ja jalat ja kaikki löytyy jo. Ukkokulta oli ultrassa mukana, jotenkin musta tuntuu, että se liikuttui siellä kovasti... Vaikka oli se kyllä itsellekin aika herkkä hetki.

Täällä oli kovasti uusia enskoja, toivottavasti vain pikaisella visiitillä.. vaikka teidän seurassa kyllä viihtyy pidempäänkin (nimimerkillä yhä täällä ;)):

Pariisittarelle tsemppiä kovasti, ero varmasti vie voimat. Hyvältä kuulosti kuitenkin se, että olet varma siitä, että tämä ratkaisu oli oikea.

MaryRoselle tsemiä vielä kirjoituksiin, loppurutistus ja sitten se on ohi. Ja onnea kosinnasta... Ihanaa :)

Dajmin oireet kuulostaa lupaavalta... Mulla ainakin meni ihan samalla tavalla... Haistoin tasan kaiken (se ei mene ohi, eli tilanne on sama) ja välillä etoi pahastikin, mutta mitään ei tullut ylös. Paljon plussatuulia sinne, toivottavasti oireet ovat masuasukin aiheuttamia. Sulla sentään sinällään hyvä tilanne, kun vain pizza haisi... Meillä haisee nimenomaan se työkaveri, ollaan yritetty miettiä, että miten asiasta mainitsisi... Kyseessä nuori nainen ja haju ihan kamala (siis muutkin todenneet, eli ei mun raskausoireita sentään). Vaikea asia...

Jepu, mutta mä palaan tuonne taustoille väijymään.

Paljon plussatuulia kaikille ihanille enskoille, niin uusille kuin vanhoillekin.

R

Vierailija
16/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästa aikaa tulin kurkkimaan teidän juttuja.

En ole saanut aikaiseksi ilmoittautua o-puolelle, olen vaan jättänyt palstailun ihan kokonaan niimpä en tiedäkään oikein mitään teidän jutuista.

Repulilla taitaa olla sama meininki ku mulla =) Terkut sinulle!

Pakko oli kirjoitella kun luin Pariisittaren elämäntilanteesta. Voimia paljon sinulle, uskon että eropäätös on oikea jos sinulla itsellä sisimmässäsi on tunne että teko on oikea. Olipa hankalasti selvitetty mutta toivottavasti selvis mitä tarkoitan. Ero ei ole koskaan mukavaa mutta joskus sen avulla löytää jotain uutta (kenties parempaa) sisältöä elämään.

Halaukset rakas hoitsukaveri!!

Muillekin enskoille paljon terkkuja sekä +++tuulia!! Etenkin vanhoille tutuille Dajm, Maryrose, Sara-maria, S-k, Juliaana, saikku, nellamaija, aqua ja Nuutti.

Mulla oli eka ultra tänään, vauvelilla kaikki kunnossa. Viikkoja nyt siis 11+2. Pahoinvointi on kyllä vaivannut aika paljon.. Toivottavasti pian jo helpottais.

Toivottavasti täältä tulee tuttujen ryntäys o-puolelle, ehkä minäkin sitten uskaltaudun sinne jutustelemaan =)

Halauksin hermione

Vierailija
17/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sit tuli vessakäynnin yhteydessä verta, ei paljoa,mutta kuitenkin. Jäi kuitenkin hieman epäselväksi että tuliko se emättimest vai vuosiko peräpukamat. Ne tekee niin joskus kun vatsa kovalla ja joutuu ponnistamaan. Nyt kuitenkin kova huoli, että vauva tulee ulos. Onneksi vielä ei oo mitään kipuja ja verestä ei näy enää merkkiäkään. pelottaa... Niinköhän sitä joutuu tuollta odottajapuolelta takaisin tänne palaamaan:(

Vierailija
18/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin piipahtamaan täälä teidän pinossa ja kun huomasin että Repuli ja Hermione oli käynyt niin oli pakko kommentoida.

Mulla oli alussa ihan sama juttu että jotenkin vaan plussaamisen jälkeen palstailu jäi kun ei oikeen tienny mitä ois kirjotellu. Enskoihin menin alkuun, mutta kun sielä ei alkupääläisia juurikaan näy niin jotenkin on vaikea jutustella mukana. Pari viikkoa sitten selailin muita pinoja jossa pysyisi kärryillä vaikka ei joka päivä kerkiäisikään pinossa käydä. Liityin sitten syyskuunsisseihin jossa on siis la syyskuussa olevat. Minusta ihan mukava ratkaisu kun kaikki menee suunnilleen samoilla viikoilla niin jututkaan ei mene ihan yli hilseen näin ensikertalaiselta. Ja mikä mukavinta mukana on vanhoja konkareita joilta saa hyviä vastauksia tyhmiinkin kysymyksiin, sekä muutama enskanodottaja. Varasin mukava porukka siis.

Repulilla oli vissiin la sysskuussa eli tervetuloa mukaan sisseihin vaan ja hermionella taisi olla lokakuun puolella. Lokaikuisillakin on oma pinonsa, varmaan ihan mukava meininki sieläkin.

Dajmille superpeukutukset piinailuun. Koskas ajattelit testata? toivottavasti pääset sinäkin tästäkierrosta tuonne o-puolelle. bdbdbdbdbd

Pariisittarelle harmitteluhalit.

Keikille muille vilkutukset ja paljon plussasäteitä.

Mukavaa kevättä toivottelee

Buuffa ja Nuuro rv 15+3

Vierailija
19/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marzu_83 ja MadamMangosteen: Luin tuosta greippimehusta Helistimen keskustelupalstalta. Pitäisi vaikuttaa jotenkin suotuisasti limakalvoihin, auttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisessä yms. Itse ainakin huomasin eron heti ekalla greippimehukierrolla, eli bongasin ovulaation. Oli aivan selkeät limat. Monet juo sitä kp1->ovulaatio. Itse aloitin nyt vasta kp6 ja jatkoin ohi oviksen. Aloitan nyt taas uudestaan heti kp1, mikäli täti tulee kuokkimaan. Monet juo sitä vaan sen 2 lasia päivässä, mutta mulla saattaa mennä koko litra. Se nyt vaan on niin hyvää. :)

No juu, tämä jää tämmöiseksi lyhyeksi visiitiksi tällä kertaa. Lenkkipolku kutsuu. Kaveri lähtee 2kk pojan kanssa seuraksi. :D Täällä paistaakin aurinko tosi ihanasti.

-Koiruus- kp27/28

Vierailija
20/48 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat kuulumiset. Olen taas lueskelemassa kuulumisia kesken työpäivän ja tämä viikko on muutenkin yhtä tulemista ja menemistä. =(

Ei ehdi kotonakaan olla paljoa ja miestä ei ehdi nähdä kuin ennen nukkumaan menoa... =(

ON: kp 31... Pari viikkoa olen ollut kuin nukkuneen rukous. Tuntuu, että uni ei riitä lainkaan. Pieniä tuntemuksia mahassa ollut useampana päivänä taas. Jos huomenna ei aamulla kuulu tädistä, ajattelin testata. Toisaalta tekisi vain mieli odottaa ja odottaa, mutta näiden töiden takia olisi hyvä tietää mahd. nopeasti. Ei vain haluaisi nähdä sitä negaa testissä...

Pariisittarelle paljon paljon jaksamista!!! Mutta usko pois, kaikki kääntyy kyllä aina loppujen lopuksi parhain päin!

hermione77: Ihana, että masukilla kaikki hyvin. Kunpa vain pahoinvointi hellittäisi!

sanle: Vauvaliimaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juliaana-82: Tuo hedelmällisyystesti olikin ihan uusi juttu mulle!

s-k-:lle onnea uuteen taloon! =)

Hyvää päivänjatkoa kaikille!!!