Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****Marrashaaveet viikkoon 11*****

12.03.2007 |

Jäljellä olevat marraskuiset ilmottautukaahan :)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai priscilla, eihän...jos se tätsy vaan uhkailee??mulla ainakin kun esikkoa aloin odottamaan oli monta monituista päivää kunnon menkkajomotukset ja olin ihna varma että menkat alkaa..peukutan edelleen sulle.

nojanda, en oo nyt ihan tarkkaan selvillä sun tilanteesta, negaa oot testannu sen ymmärsin, kotitesteilläkö oot testannu vai ootko käyny labrassa, sinnehän voi testin viedä ihan noin vaan. gynen vastaanotolle kyllä sinuna alkasin suunnistamaan ellei vkl:n jälkeen oo täti tullu, jotain selkoahan tuohon täytyy saada. toivon myös että teille se plussa sieltä kuitenkin tulee!!!

meilleppä ei nyt sen kummempaa ku odottamista, luget on onneksi sopineet oikein hyvin ei oo mitään sivuvaikutuksia tullu.

kp:t on jotain en muista, loppupuolella kiertoa kumminki

Vierailija
62/76 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa pelkään että ei uhkaile... tosin tiputteli vasta aamulla, ja nyt ei enää mitään, mutta näinhän mulla aina alkaa, pari päivää tiputtelua sit alkaa:((((

Eniten mua rassaa että kierrot lyhenee, lutevaihe lyhenee.... mitä hittoa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas hiljaista täällä, yksinpuheluksi menee..

alkaa olla jo tädin tulon merkkejä myös täällä, kovia kouristuksia eilisestä alkaen, oikein kunnon menkkajomotuksia. ei ole kuin ajan kysymys milloin punanuttu iskee tosissaan..

tamatu kp 24/28

Vierailija
64/76 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee paholainen tuloaan, huomenna alkaa!! seuraava koitos laskettu aika olisi jouluaatto, ihana ajatus:)))

Vierailija
65/76 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kp 24/28-30. Laskurin mukaan sain la marraskuun 30 ja pidemmän kierron mukaan joulukuun 2..oireita on kyllä ollut, eli pahaa oloa (ei kyllä mitenkään suuresti), lämpö ollut reilun 37 ja tänään on ollut rinnat kipeenä..ja ihan älytön jano koko ajan! Ainakin ensimmäistä odottaessani, muistan varmaan ainoaksi oireeksi juuri tän rintojen arkuuden.. Jospa tämä nyt on sitä mitä toivon!!! Peukkuja pidän lopuille marrashaaveilijoille!

Vierailija
66/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti touhua ja touhotusta koko ajan niin en oo kerenny koneelle!

Onnittelut kaikille plussanneille!

Pahoittelut ja suuret halit niille joille täti rantautunut sekä km:n kokeneille!:(

Itsellä jännitys tiivistyy täällä...tuntemuksia ei juurikaan puoleen eikä toiseen,parin päivän sisällä nyt nähdään miten on tässä kierrossa käynyt!Nyt on tosiaan otettu niin rennosti ja stressaamatta kuin mahdollista,katsotaan onko auttanut asiaa:)

Keskiviikkona aattelin testata jos ei täti oo tullu...

Meillä esikoinen taas kipeenä!Himputin kevät ja flunssat!Hirvee räkäyskä ja nenä vuotaa,kuumetta ei onneks tänään oo vielä ollu...saas nähdä pamauttaako taas korvatulehduksen päälle:(

Iltapäivällä on 1,5-vuotis neuvola niin saa lääkäri vilkasta näkyykö tulehduksia.

Nyt ruoan laittoon!

blacka kp 28/28-30 yk 3

Vierailija
67/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vielä... pientä tiputtelua tulee sillon tällön pyyhittäessä, ei muuta.

kokelin äsken ni kohdunnapukka korkealla ja napakka vielä et ei varmaan tänäänkään vielä kunnolla ala. Aamulämmöt 37.

mites muilla, mitkä fiilikset??

priscilla 25/26-28

Vierailija
68/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut marrashaaveissa, ketäs täällä vielä piinailee, priscilla, tamatu, blacka, loka07, olikohan sanle (sori jos meni väärin) ja minä?

Loka07: Meillä onkin sama la toive, melko samoilla kp:lläkin mennään, mulla vain pidempi kierto. Toivotaan parasta!

Blacka: Voi ei, taas lapsesi kipeä, pikaista paranemista pienelle! Tilanteesi kuulostaa lupaavalta, plussasäteitä ja tsemppiä!

Priscilla: Tulis se täti sitten kunnolla, jos on tullakseen. Piinaavaa. Napukka ja lämmöt kertoisi kyllä muuta kuin tädin tuloa. Toivon sullekin niin kovasti plussaa.

Mikäs tamatu:n tilanne??

Itsellä tällä hetkellä kp 30/32-49, elämäni ensimmäisen ovisplussan luulin saaneeni kp 23. Sen jälkeen päivän pari oli tissit arat ja nippailuja alavatsassa. Ovis tais siis olla silloin. Eilisen päivän selkä ollut samanlailla kipeä kuin menkkojen aikaan, mutta lievemmin, muuta oiretta suuntaan eikä toiseen ole. Tällä viikolla alkaa onneksi uusi työharjottelu, mikä vie kyllä kaiken huomion ja voi olla, että oireiden bongailukin rauhoittuu.

Hauskaa alkuviikkoa kaikille lopuille piinailijoille, toivottavasti kaikki me saataisiin plussat tässä kierrossa.

F@iry

Vierailija
69/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsassa jotain kihelmöintiä...hope not täti tulossa.. Kyllä plussaa onkin odoteltu, reilu puoli vuotta, ensimmäinen kun tärppäsi muutamassa kk:ssa.Tää on jännä juttu, kun kierto ollut aina tasan 30, nyt viime kk:t mennyt jopa 37...Siksi odottelen vielä viikon ennenkuin testaan, jos testaan!

Vierailija
70/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin niin, että esikoinen tärppäsi ns. vahingossa ja nyt kakkosta (toisen miehen kanssa) yritetty puolisen vuotta, kierto oli aluksi säännöllinen 32-34 ja tammikuussa sain alkuraskauden keskenmenon, jonka jälkeen kierto alkanut heittelemään parhaimmillaan 49 päivään. Saa nähdä miten pitkäksi tää kierto venähtää, ovis (ehkä) oli kp 23, eli sen mukaan kierto olisi noin 37 päivää. Meinaan kans vasta tehdä testin vasta kun kp:t yli 40.

Tsemppiä sulle piinailuun! Toivotaan, että se kihelmöinti olisi merkki vauvasta ;)

Vierailija
71/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne katsomaan miten teillä menee! Marraskuulle haaveilevia ei näytä enää montaa olevan. Liian moni on tullut joulu vauvaa haaveilemaan odotuspuolelta. Puhaltelen teille kaikille plussatuulia++++ ja antakaa tätille kyytiä!

Pricilla: Toivottavasti saat lääkäriltä apua kiertoon. Oletko viihtynyt uudessa työssä? Saanko vielä udella että onko vakituinen työ?

Pahoittelut vielä tädin yllättämille!

rv 7+1

:)

Vierailija
72/76 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan täällä sentään muitakin piinailijoita. priscilla muistanko oikein että aioitte viedä ne sun miehen simpat syynättävksi?mihin olisitte vieneet, olenko väärässä että lahteen johonkin klinikalle. yritimme eilen metsästää netistä osoitetta mutta ei löydetty, tarkoitus ois tsekata myöskin toi puoli.

mie jo luulin että niistä lugeista ei ole mitään sivuvaikutuksia niin heko heko, eilisestä alkaen on maha turvonnu ja liivit ku laittaa päälle niin sattuu ihan kamalasti. esikon kakkavaippaa kuskasin eilen roskinn ja samaa matkaa veskiin yökkäämään, aikamoiset sivuvaikutukset nyt tullu, oonhan tosin niitä jo viikon syöny. eipä tässä muuta kuin odotellaan ja peukutellaan meille kaikille.

tamatu kp 25/28(luultavasti, en oo kalenteria katsonut)

Vierailija
73/76 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään nyt sitten virallisesti putosin pois pelistä.... hyvä puoli se, että kierto ei ollutkaan liian lyhyt, vaan mulle ihan normi.

seuraava toivottu la onkin sitten jouluaatto!

tulppa, kyllä vakkkaripaikkahan mulla on:)

ja kukas se kysy simpoista, poco? joo, niinhän me meinattiin viedä ne simot tutkittavaks, ja helsinkiin felicitakseen, mutta mä sanoin ed. iltana et ei tarttekkaan!! en tiedä mikä tuli, mut en mä haluu vielä niin vakavasti ottaa tätä ni peruin koko homman...

minä toivotan tänne jäljelle jääneille paljon onnea, että teillä on tärpännyt. tämä lähtee joulukuisiin.

Vierailija
74/76 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halitus ja pahoittelut tädin paikalle rynnistämisestä :( jospa saisitte ihanaakin ihanamman joululahjan!!!

miehän se kysyin niistä simpoista, kait se meidänkin täytyy sitten hesassa poiketa,ois vaan ollu niin näppärää piipahtaa tuossa lahdessa. mie aattelin että jos tämä kierto ei plussaa tuo, niin parempi tarkistaa miehenkin tilanne, etten sit turhaan nappeja napsi jos sieltä löytyskin syytä.

ikinä ei ole ollut näin kamala olo, maha on niin turvoksissa ja alamaha hallitsee elämää, istua saa jalat harallaan, kyykistyä ei voi ja käveleminen on hidasta ku tuntuu että mahassa on JALKAPALLO siis niin turvoksissa, äklöttävää oloa on ilmassa, tissit ei enää onneksi ole kipeät mutta isot ne on, ihan sen tuntuiset kuin olisi maitoa tissit täynnä ja menkkamainen jomottelu on tullu takasin.

kyllä on kunnon sivuvaikutukset niistä lugeista, voi huoh..tädin arvioitu saapumisaika on torstai-perjantai

tamatu kp26/28

Vierailija
75/76 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitäny palstailutaukoa parin kierron verran, tai viime kierto olikin niin lyhyt ettei tarvinnu jännittää yhtään :(

En ole listautunut marraskuisiin vielä kertaakaan, ajattelin että kun tuo esikoinen on marras-lahja niin tuskin meille toista samalle kuulle tulee...

Tätiä kovasti odotetaan, edelleen vähän sekalaisin fiiliksin. Eli haluan kyllä tulla raskaaksi ja saada pikkukakkosen mutta koska en jäänyt vaan raskautta odottelemaan ja sain uuden työn jossa aloitan heti Thaimaan reissun jälkeen, on olo ymmärrettävästi vähän sekava.

Listataanpa niitä oireita joita olen " kerinnyt" kehittämään. Eli joku viikko sitten mulla supisteli pikkasen tuo kohtu ja eilen kun luulin jo tädin saapuneen, tuli kivut mutta ei mitenkään ylikovat ja sit nää samat supistelut. Nyt ei taas oo mitään.

Mutta odotellaan, la-aamuna sit testaan jos ei oo alkanu kun meillä on miehen kans vapaa viikonloppu ja ois pari sidukkaa tarkotus ottaa...

Loppurutistus kaikille jotka olette vielä jäljellä!!++++

CalZal kp30/28-33

Vierailija
76/76 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä vielä nimittäin myös piinaillaan.. kp 46/30-35 että silleen. Täytyy kyl sanoa, et jos on ovis ollut myöhään niin ihan rauhas on kyl tainnut mennä ohi. E vaan oo ollut mitään fiilistä. Toisaalta ikänä ei oo tosiaan ollu tällästä tilannetta et ois noin ollut myöhässä ilman raskautta. Neuvolastakin sain ajan vasta perjantaille tekeen viel testiä, mutta mä oon jo niin asennoitunut siihen negaan et se menee varmaan ihan olankohautuksella. Inhottavaa et kaikki on mennyt näin hankalaks.. Ja sit se terkkari viel kysy, no mut et vaivaaks tää nyt tää tilanne sua ollenkaan..? VAI ETTÄ VAIVAAKO? Enhän mä (paljoo) muuta ees pysty ajatteleen..

Nyt kyl tulee tällästä kiukku/turhautuneisuusviestä, että taitaa olla viisaampaa jättää tilitykset tähän..

Nojanda, kp46 ja yk 8?