**PK-seudun tapaaminen LOKAKUISILLE**
Aloitin oman pinon tapaamisasioissa, ettei tuo maanantainippu tukkeudu ;) Eli vaihtoehtoina ITIS ja JUMBO, mieluiten aamupäiväaika ja olisko se jo TÄLLÄ viikolla? mulle ei sovi keskiviikko eli olisko torstai ja perjantai mahdollisia! Ensi viikolla mulle sopii ma ja ti. Isoja lapsia en minäkään ota mukaan, vauvan vain.
Ehdottakaa aikaa ja paikkaa pähän pinoon niin pysyn paremmin kärryillä. Mulla ei toimi yhteisö vieläkään et olen muuten ihan ulkona kaikesta.
äitikolmelle
Kommentit (18)
Oli puhetta, et jos vaikka ensi viikon keskiviikko ja itis. Laitetaan ehdotuksia tänne!
Varhainen aamuaika tekee kyllä tiukkaa. Ja 2-vuotias tyttö tulee myös mukaan vauvan lisäksi, jos ei nyt sitten ihan illalla vasta päätetä kokoontua.
mullekkin sopisi ensiviikolla ma,ke tai pe,silloin pääsen aamusta ilman esikoista kun on kerhossa..ja se itis olis ok!
En muistanutkaan että se on jo ensi viikko kun lähdetään lomareissuun mummulaan. Jos maanantai on liian äkkiä, niin sitten käy vasta helmikuun 8.nnen päivän jälkeen.
Toki voitte sopii muun ajan, tulen vaikka seuraavalla kerralla sitten.
Mulle sopii kyllä se maanantai. Lapset on kerhossa9 klo 9-12, joten sillä välillä pääsis ilman kahta täystuhoa. Viimeistään klo 11.20 mun pitää lähteä metroon takaisin kotiin. Mites muille kävis siis se maanantai?
Mulle ei maanantai käy kun meillä on neuvola 10.45:(
Pitäiskö tapaaminen sopia sit sille helmikuun toiselle viikolle tai.....?Mulle pitäs sit käydä mikä päivä/aika vaan:)
Ehdottakaa!
Mulle ei kans maanantai sovi.Ja muutenkin taidan nyt tällä kertaa jäädä pois kun on muksut kipeita niin en halua tulla pöpöjä levitteleen.
näistä kun ei tiedä...mut ehkä sitten ensi kerralla:)
Aattelin jos minäkin saisin aikatauluuni järkättyä yhden reissun helsinkiin ens viikolla,niin voisin minäkin tulla teitä tapaamaan.Me kun muutenkin kohta muutamme helsinkiin ois vaan kivempi tavata teitä.Ja jos jostain sais vaikka vaunulenkki seuraa.Mulle kyllä ei maanantai sovi on hammaslääkäri ja mun mutsi on silloin yökylässä.Eikä keskiviikko koska sillon on Aadan sydänkontrolli.Menikö liian hankalaksi?
Mullekin sopii tapaamispaikaksi itis tai Jumbo. Ja päivällä ei niin väliä. Esikoinen on eskarissa ja tää 5-vuotiaskin siinä samalla hoidossa, niin sopii oikeastaan milloin vain. Meillä seuraava neuvola vasta 9.2.
Yrittäkäähän pähkäillä joku hyvä aika jolloin suurimmalle osalle kävisi, niin ilmestytään paikalle :)
Sinilainen ja Juhana
Mulle käy itis tai jumbo, ens viikolla mulle käy muut paitsi ti ja ke. Ja muillakin viikoilla käy, mieluiten klo 10 jälkeen. Meidän Elias kun heräilee tuossa yhdeksän ja kymmenen väliin... En millään kerkeä aikaisemmin.
NikkeH ja Elias pe 4 kk
Eli helmikuun puolen välin korvilla, alustavasti vaikka torstai 16. tai perjantai 17. päivä? Osa haluis aikaisin kun on isot kerhossa ja osa myöhään kun heräilee vasta.. jätetäänkö suosiolla muhimaan ja palataan myöhemmin asiaan?
Äiti kolmelle
Mulle kävis se perjantai 17. päivä, jos vaan olis mahdollista klo 10? Meille tulee muuten pikapyrähdys, jos myöhemmäks sovitaan. Noi on oikeesti ihan täystuhoja keskenään, mun poika ja tyttiliin poika, joten mieluummin niitä ei mukaan ottais. Jaksaisitteko yhtenä päivänä herätä aikaisemmin, jaksattehan???????????:):):):):):
Mulle kans käy ainakin näillä näkymin se pe 17.2!
Meilläkin yleensä herätään vasta 9.30 tienoilla mutta kyllä sitä sillontällön jotenkin saa aikasemminkin lähettyä liikenteeseen...pitää vaan Juliuksen päivärytmiä muuttaa...
Eli siis kävis se 10.00 :)
Yhteisön puolellaki on ollu puhetta tapaamisajankohdasta...voisitte kirjautua sinne ja sovittas siellä sit ihan rauhassa?!
Ei pääsis häviämäänkään....
mulle käypi myös tuo 17.2. Aikakin on sopiva,kun sen laittaa sopii:)Nyt en muista oliko paikasta jo puhetta?
Yhteisössä on puhuttu josko 9 tai 10.2?
Jos nyt sovittas se päivä mahd.pian niin että molemmissa paikoissa puhuttais samasta päivästä...
Jos mahd niin jos kaikki kirjautuis sinne keskustelemaan...oisko paha?
Siitä tapaamisesta ,että jos se siirrettään sinne 17.2 niin minäkin osallistun sitten siihen.Tosin joudun ottaan meidän 3v pojan mukaan kun ei ole muutakaan paikka sille.Ja aika jos on 10.00 niin sekin käy:)
Ja Martha tulee mukaan myös tottakai.
Uskoisin että ollaan siihen menneessä jo parantuneita:)
Joten seuraan ketjuja,ja toivottavasti saadan porukka kasaan.
Andromeeda ja Martha
Kirjotin siitä jo enempi msn:ssä!
Kiinnostais myös tuo tapaaminen, mutta mieluummin Jumbo kun olis hieman helpompi matka Espoon suunnalta...