*****Marrashaaveet viikkoon 11*****
Kommentit (76)
pikkumyylle plussauksesta ja fairylle oviksen bongaamisesta*hali*
ja peukutuksia sinulle jonka nimmaria en nyt enää muista että vuoto ois ihan toisesta päästä ja vauvelilla on kaikki ok.
mulla menee hermot, mutta ihan taatusti testaan ovistesteillä niin kauan ku täti tulee että kuinka hemmetin pitkään ne tasavahvat viivat siellä oikein näkyy..nyt on 7pv putkeen ollu, paitsi maanantaina hieman haalenneet mutta eilen taas ihan yhtä vahvat.ihan vallan erikoista ku aikaisemmissa kierroissa en oo saanu ku 1-2pv kestäviä plussia eikä nekään välttämättä ole olleet ihan tasavahvoja ees..nojoo viikko vielä ja sitten tiedetään miten käy.
tamatu kp 20/28
Ei kai siinä muuta voi sanoa.
*pyyhkii raskaita surun kyyneleitä*
Shani@ kp 1
Oon niin pahoillani sinun puolesta *halaus ja rutistus*!
Itslläkin tässä vielä pelko on ku aamulla hieman verta turahti, mut ilmeisesti se tuli vaan peräpukamista, kun ei oo enää vuotanut. eikä tunnu kipuja eikä mitään. Mut neuvolaan en sit uskaltanutkaan soittaa. Soitan ensviikolla jos viikonlopun yli sisällä pysyy.
Tuntuu vähän tyhmältä onnitella plussanneita tähän perään..
No omaa napaa. Poco se jo kyselikin tilannetta ja tilanne on.... tattaddattaa... NOTHING! Kp 40 eikä näy tätiä, mutta negat tein taas kp 38 eli toissapävänä. Mitä ihmettä tää oikeen tarkottaa?????????
Ottaa niin paljon päähän, ettei mitään järkee! Tuntuu et tätikin ois toisaalta helpotus täs ni sittenpähän ainakin tietäs..
Nojanda kp 40/30-35 ja heinäkuusta asti yritetty..
...kun täti punaisessa mekossaan kurvasi juuri äsken paikalle.
Pahoittelut minunkin puolesta teille joilla keskenmeno. Itelläni kerran meni kesken kun olin Japanissa työmatkalla ja sinne pönttöön se meni, sniif.
Ekaahan yritettiin 18kk joten en ajatellutkaan että nyt olisi muka ekasta kierrosta heti tärpännyt.
No ei kun uutta yritystä ja yritystä ja yritystä ja yritystä....
kp 1/24-26
Tänään sitten tuli kp1. joten tsemppiä kaikille Maraskuisille.
Ja toki päivitän tuota listaa niin kauan kuin tarvitsee.
Pahoitteluni kaikille marrasvauvan menettäneille, pikaista plussaa ja jouluvauvaa toivon teille jokaiselle!
Mulla oli äsken mielessä jotain muutakin kommenttia, mutten taaskaan muista mitään..eikä voi olla sitä raskausajan dementiaakaan.. ;O
Tutkin muuten netistä noita lämpöjuttuja, ei suositeltu vuorotyölaiselle lämmönmittausmenetelmää, juuri eri heräämisaikojen vuoksi, mietin vaan että jos mittaan jokainen päivä samaan aikaan lämmön, en siis herätessä, vai onko turhaa?
Piipaa (ja muutkin clomistit) Onko sulla vuoto lisääntynyt clomikierroilla? Mulla siis yleensäkin runsaat menkat mutta nyt on niagara valloillaan, lisäksi eilen oli kamalat kivut, jotka ei kuulu mulle onneksi normaalisti. Ukkokultani oli sitä mieltä että siellä oli joku " olio" , siis tarkoitti varmaan kemiallista, joka ei saanut mitään mahista, mikä tietty niiden haamujen perusteella vois ollakkin..?
Hauskaa illanjatkoa kaikille!
-poco-
Eipä kannata pikaisesti näköjään kirjoitella ;)
Hyvää iltaa ystävät rakkaat , harvoin kirjoittelen mutta luen teidän iloista ja suruista aktiivisesti ja siksi tunnutte kaikki jotenkin niin tutuille.
Priscilla ; Olen niin pahoillani kohtaamastasi surusta *halaa* Voimia sinulle kun tulee se päivä jolloin saattelet tytön viimeiselle matkalle.
Elämä ei ole aina reilua,eikä voi ymmärtää..
Itselläni on nuoruudessa saman tehnyt oma veli.
Shani@; Olen niin pahoillani,mutta se kolmannen aika vielä tulee.
Nyt oli vain jokin pielessä.
Täällä oli tullut myös niitä kauan kaivattuja plussia, ONNEA !!
Ja piinapäivissä kärvisteleville Plussatuulta =)
ON. Jotenkin koko päivän olen ollut niin itkuinen kun vain voi olla.
Hoitotäti laittoi päivällä viestin että kaikki neljä muuta hoitolasta haettaisiin aikaisin tänään ja meidän kristian oli sanonut että minun äiti ja isi tulevat kohta hakemaan minua.
En voinut millään lähteä silloin vielä töistä, itkin ja soitin isälle josko hän hakisi pojan aikaisemmin tänään.
Alavatsaa juilii oudosti ja rinnat ovat aina välillä todella kipeät ja turpeat. Jotenkin tiedän ettei ole voinut tärpätä tässäkään kierrossa
vaikka otin ekaa kertaa ovistestit käyttöön.
Ja kun ajattelenkin miten kovin rakastaisin pientä kakkosta, niin kyyneleet tulevat silmiini.
Aika lailla meni tämä viesti surkutteluksi,mutta ehkä huomenna on jo parempi mieli. +++++++++++++++++kaikille =)
Eleonoor@ kp 22 / 29-33 yk 10 ellei jo enemmän
Kertooko vaaleanpunainen vuoto ja rintojen kipeytyminen (joka alkoi eilen) siitä, että ovis on jo tapahtunut vai parhaillaan? Täällä pohdiskelen, kun maanantaina sain ovisplussan ja jos siitä 24-36h munasolu irtoaa, miehen kanssa " hommailtiin" lauantaina ja sunnuntaina, että riittääkö se ja onko enään hyötyä jos tänään vielä pöllyttelee peittoja? Toivottavasti ei oltu liian aikaisessa ja nyt liian myöhässä.
Kiitos jos joku viitsii vastata.
Hauskaa loppuiltaa kaikille!
F@iry
Olen niin pahoillani. :( Halaus sinulle.
Priscillalle myös haluan sanoa osanottoni. En osaa oikein mitään järkevää sanoa, kun en ole kokenut mitään vastaavaa, en osaa edes kuvitella miten pahalta on täytynyt tuntua.
Vidya
toivottavasti alkas taas tulemaan niitä plussa-uutisia.
meillä mennään ihan mielenkiintoista kiertoa, eilen olin bongaavinani kunnon ovislimat+kivut ja testi näytti eilen illalla häipymäänpäin olevaa viivaa. mites se nyt oli ku mä syön niitä lugeja niin voisko se olla mahollista että munis ois irronnu nyt vasta sieltä toiselta puolelta(kivut oli oikealla)..tähtitiedettä tämä raskautuminen tuntuu olevan.
kuka onkaan seuraava jota saadaan jänskätä??
tamatu p 21/28
kiitos vielä teille kaikille osaanotosta ja myötäelämisestä... tää on ollut ehkä raskain asia mun elämässä, ja monen muunkin... pahaa tekee katsoa tänne jäänyttä sulhasta, joka koittaa roikkua elämässä mukana:( viime viikolla saatiin tosiaan tietää kuolinsyy, ja hautauslupa tuli sitten samalla, ensiviikolla on sitten se reissu... ei ole helppoa.
Pahoittelut kovasti kaikille tädin yllättämille, eikö se saakeli tajua pysyä poissa???!!
).( ei mitään ihmeempiä... tässä kierrossa ei tosiaankaan ole paljon peitot heilunnu, joten en odota edes mitään... laskin juuri että tänään on kp 21, eli kohtahan sen sitten tietää... oireita ei ole mitään mistä voisi sanoa että nyt on jompaa kumpaa selvästi. Aika näyttää!!
priscilla 21/25-28 yk5
Mulla oli mennyt ihan ohi (anteeks) tuo sinun surun syy, joten oli pakko palata lukemaan taaksepäin näitä ketjuja ja sehän oli just niin kamalaa kun ajattelinkin. Tiedän paremmin kuin haluaisinkaan miltä tuo tuntuu sillä rakas pikkuveljeni teki saman n. kolme vuotta sitten. Voin vaan kertoa että se suru ei hetkessä katoa. Eikä toisaalta pidäkään.. Mutta siis halauksia paljon!
Ja sitten kaikille uteliaille tiedoksi tätä omaa napaa.. Eli ei vieläkään mitään. Voi venäjä! Eli siis kp 41 ja huomenna " kriisipuhelu neuvolantädille. Voi kyllä käydä niin, että napsahtaa jos vielä vaan käsketään odottamaan.. Vaikka toisaalta, mitäs tässä nyt sitten muutakaan.. Mutta mistä syystä ne menkat nyt sit yhtäkkiä muka jäis pois?????????
Kiitos, Nojanda, ja otan osaa myös sinun ja teidän perheen menetykseenne... kamala paikka, ei voi muuta sanoa. Miksi nuori ihminen tekeekin niin peruuttamattoman ratkaisun? Miten paha olo täytyy ihmisellä olla, että päätyy noin lopulliseen ratkaisuun? Näitä MIKSI kysymyksiä riittää, niinkuin varmasti tiedätkin! kiitos vielä sinulle, ja halit. Muutenkin tilanteesi on nyt kaikkea muuta kuin mukava, mitä ihmettä se sun kroppa nyt häärää?? voikun voisin jotenkin auttaa, mutta mulla ei ole hajuakaan mitä tuo voisi olla, inhottavaa!! Toivotaan että neuvolan täti saa jotain tolkkua tohon. Koita jaksaa!!
Täällä minussa ei mithään mainitsemisen arvoista, kp 22 eletään ja katsellaan... lutevaihe mulla on ollut 12 päivää, elikkä jos ovis oli sillon kun ajattelin niin täti tulisi maanantaina tai tiistaina.... saas kattoo!!
priscilla
priscillalle en ole ehtiny osanottoani ilmaisemaan, on taatusti rankkaa aikaa ja vauvatouhut taka-alalla. suru on surtava silloin kun sen aika on ja sitten taas askel eteenpäin.
nojandalla on varsin kenkku tilanne, onko sulla aikaisemmin kierrot heitelleet tuollalailla?
ja mitäpä muuta, kuulostaa olevan aika vähän meitä loppukuun piinaílijoita. ite olen ihan ymmälläni tästä tilanteesta, mutta keskiviikkona oli toisén kerran tässä kierrossa ovisoireet kipuineen ja limoineen ja eilenpä ovistesti näytti negaa. mitä ilmeisemmin sinne oli jääny joku solu jumiin, sitäpä ei sitten tiedäkkään että oliko enää käyttökelpoinen kun ne lugetkin olen jo aloittanut. mutta ainakin nyt oma olotila helpottui. luget on sopineet hienosti, ei mitään sivuvaikutuksia, onneksi.
oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille, meidän ois tarkotus mennä rakentamessuille lahteen joko hu tai su kumpana ois parempi fiilis.
tamatu kp 22/28
Mulle ei vastattu hitto vieköön sielt neuvolasta!!!!!!!!! Varmaan muisti et oli käskeny mun soittaa ja ottikin siks rokulipäivän ;)
Ei oo muuten ikänä heittäny näin. Joten senkin takia oon vähän hämmästyksissäni. Että kp 42 ja silleen.. Mies alkaa olla ihan tulisilla hiilillä, enkä oo raaskinut edes sanoo sille et oon testaillut jo aikaa sit ne negat. Pitäs varmaan.. Ja kun tää kaikki vetää melen niin matalaks, niin eipäs sitten edes kiinnosta sekään että millä tavalla niitä lapsia alule saadaan.. Oravanpyörässä siis.
Alakuloinen ja (p)onneton Nojanda =(
p.s. ja kiitos taustatuesta!
oma tilanne.. kävelen tulisilla hiilillä...
Pientä tuhru vuotoa, ei muuta... En tiedä miten päin olla. Mulal iana alkaa menkat kerralla, eikä tihkuttele KAHTA PÄIVÄÄ.
Päättäis jo mun kroppa missä mennään, ja minne tullaan.
Ja mitä tämä tarkoittaa.
Positiivisin mielin en enää ole, mutta vielä pieni toivo elää, että jos kuitenkin.
Sonksu
eli putosin, parempaa onnea sinne!!!!
Tänään tein testin ja ihmeekseni plussaa se näyttää, toinen viiva on ihan selkeä, mutta ei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Ihan uskomaton tunne, neljäs kierto onnistui meidän kohdalla. Toivottavasti kaikki menee hyvin.