Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****Marrashaaveet viikkoon 11*****

12.03.2007 |

Jäljellä olevat marraskuiset ilmottautukaahan :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että mahdollisimman moni vielä plussaa ja saadaa lisää odottajia marraskuisiin. Siellä on hieman kato käynyt, kun surullista kyllä tosi moni marraodottajista on keskenmenon saanut.

Itselläkin alkaa olla aika epätoivonen olo, että voiko se ylipäätään sisällä pysyä. Muutenkin on ollut niin uskomatonta kun ensimmäisellä yrityksellä tärppäsi, niin voiko tämä tuuri kestää loppuun asti. Pelottaa että jos menee sittenkin kesken.

Mutta eikai sitä saisi niin negatiivinen olla, jokainen päivä parantaa mahdollisuuksia. Liika stressaaminen vain pahentaa tilannetta. PAkko luottaa että se onnistuu, muuten ei pää kestä jos koko ajan vain miettii, että millon tulee ulos. mutta aika monta viikkoa saa vielä kärvistellä, ennenkuin turvallisimmilla vesillä ollaan.

-Sanle ja toukka 4+6-

Vierailija
22/76 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehdlätellä = ehdin elätellä =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tunteesi. Itselläni on ihan samanlainen olo, siksi en halua odotuspuolella vielä käväistäkään. Eihän se nyt voi niin mennä, että ensimmäisellä yrityskierrolla... Tuntuu jopa epäreilulta, siis niitä kohtaan, jotka ovat yrittäneet kauemmin. Ja minun tapauksessa voi vielä olla vaikka kemiallinen raskaus kyseessä... Jos parin päivän päästä vielä tulee plussa (eikä täti) niin sitten uskon että plussa on totta.

Mutta kiitokset ja lämpimät halaukset onnitteluista :)

Ja paljon onnea Shani@lle!!! Hienoa että onnistui yhdellä " tarkka-ammunnalla" .

Mies jaksaa täällä pitää huumorin tasoa yllä... En muistakaan enää parasta letkautusta, mutta mun kirjoittelusta palstalle sanoi, että kirjoitanko mä nyt tänne " siitosori suree" :)

Mahtavaa, kestävää plussaonnea kaikille!

Vidya

Vierailija
24/76 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut p02p06:lle, jos se tädin perkule tosiaan meinaa sinut löytää! *halaa*

Ja tamatulle tsemppiä oviksen (sillä kyllä se varmaan sitä on) hyödyntämiseen!

Vierailija
25/76 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE yllätti nurkan takaa iltasella, ei kyllä paha yllätys, lämmöt kerto sen siis jo aiemmin. Mutta, paaljoon plussia tänne lopuille piinaileville ja jos SE yllättää niin perässä tulkaa joulun porukkaan! Hasta la vista..babyt ;)

-poco-

Vierailija
26/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla tyylipuhtaan negan (Acon 10)... Mieli on maassa ja tekis mieli heitellä aamupuuron jämät pitkin seiniä. Miksi, miksi... Ei jaksais enää :( Tekis mieli repiä silmät päästä noilta " ekasta yrityskierrosta raskaaksi" -ihmisiltä (anteeksi, ei millään pahalla... en ole katkera, mutta kuitenkin...)... Tekee vaan tosi pahaa nuo hehkutukset... Helvetin helvetti että inhoan itseäni taas...

Nippara poistuu tätiä odottelemaan kp30/29 yk7

Vierailija
27/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien teidän puolesta joiden luokse täti on tullut :( ja olkaa iloisia ja onnellisia tärpeistänne, uskokaa ja luottakaa, jos keskenmenee niin menee ja sille ei mitään mahda. Nipparaakin ymmärrän oikein hyvin, tässä on nyt menossa yk 8 tai 9 en oo ees laskenu, kuukausi toisen jälkeen pettymys ja turhautuminen ja kuitenkin 2v sitten esikoinen tuli iloisena yllätyksenä, ilman mitään yrittämistä. että elämä on...

eilen illalla oli parin tunnin ajan oikealla puolella alamahalla kipukohta ja kipeytyi ja kipeytyi oikein tosissaan kunnes ihan yhtäkkiä kipu loppui, eiköhän se ollu se kysta mikä siellä puhkes, toivon vaan että se oli oikealla puolella ja kun ultrassa on todettu että vasemmalla oli hyvä munis tuloillaan niin jospa se sieltä sittenki ois irronnu.

omaa napaan menee näköjään pääsääntöisesti nämä jutut, mutta se johtuu siitä että pikana töissä joudun näitä kirjottamaan=salaa jaei ehi paljon runoilla, netti ei edelleenkään kotona toimi :(

Vierailija
28/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipparalle isot halitukset täältä. Ja älä inhoa itseäsi, katkeruuskin on sallittua eikä aina tarvi ajatella muita vaan joskus saa ja pitää ajatella itseään. Ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon kunhan pääset pettymyksen tuomasta surussta yli *halaa vielä kerran*

Ja tänään kp 1 niinkuin jo eilen arvelinkin joten plussaonnea muille marraskuisille!!

Vierailija
29/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi meinasin vaieta vain, mutta kun tuli tuosta Nipparan viestistä paha mieli, vaikka nuo tunteet kyllä hyvin ymmärrän.

Eli olen tosi pahoillani jos olen omilla kirjoituksillani joidenkin mieltä pahoittanut. Ei ollut missään nimessä tarkoitus.

Niin kuin sanoin, niin minusta kovasti tuntuu, että tällainen on kamalan epäreilua. Mieluummin soisi plussan pitkään yrittäneille, ja niille jotka osaa olla siitä sitten kunnolla onnellisia eikä vaan hermoile tulevaa. (Ja joiden mieskin ehkä osaa olla innolla mukana vauvanodotuksessa :( )

Pahoittelut tädin yllättämille pocolle ja p02p06:lle. :( *isot halit*

Nipparalle myös negasta pahoittelut. Toivon hirmuisesti plussaonnea sinulle tammikuulle!!

tamatu: toivottavasti meinaa hyvää nuo alavatsatuntemukset! Voisiko se ollakin ovis? Peitot pöllyämään ja plussaonnea!

Nyt siirryn tästä taustailemaan,

Vidya

Vierailija
30/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aamulle taas testailin mut nega edelleen. Nyt jos sit vaan rupeis ootteleen et täti tulis nii pääsis uuteen yritykseen.

Onnea kaikille plussanneille.

kp33/27-28

Vierailija
31/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nipparalle suuri halaus..

Ymmärrän kumpaakin puolta, tottakai haluaa plussaa tuuletella oli sitten yk1 tai yk11 ja mielestäni tää jos mikä on oikea paikka tuuletteluun, täällähän sitä piinaillaan ja toivotaan plussaa..ja tuuletellaan kun ei vielä tutuille ja sukulaisille salaisuutta haluta paljastaa.. mutta, ymmärrän omalla taustallani sen lapsettomuuuden ja jatkuvan negan saamisenkin, toivottomuuden ja sen törkeän kateuden joka valtaa, kun yrityskiertoja on monta takana, negaa tulee ja joku tuulettaa raskautumistaan ekalla tai tokalla yrityksellä tai jopa valittaa vahinkoaan (niin kävi meille esikoista yrittäessä, " kamuni" teki abortin, meillä yli vuos totaalista yritystä takana ja hän teki minusta tukipilarinsa), joten oikeaa ja väärää puolta ei tässä ole, enkä usko että kenenkään kateus näillä palstoilla varsinaisesti henkilöityy, " tosi elämässä" voikin ja onkin ehkä toisin..Sekavaa sepustusta, mutta ymmärrätte mitä tarkoitin..

Onnellista odotusta siis plussanneille ja todella toivon pikaista plussaa niille joilla monta yk:a takana!

-poco-

p.s. Kiitos myötätunnosta :)

Vierailija
32/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi pahoillani jos pahoitin mielesi!!! Ei ollut tarkoitus, enkä mitenkään kenellekään henkilökohtaisesti sanojani tarkoittanut (en edes huomannut että joku oli ekasta kierrosta plussannut nyt)!! Anteeksi!!!

Järki sanoo, että ei kenenkään muun vauvat ja plussat ole multa pois, mutta valitettavasti nää tunteet joskus syöksyy yli rajojen =(

Vidyalle iso hali, ja ole sinä vaan onnellinen masuvauvastasi!! Aina vauva on yhtä ihana, on sitten saanut alkunsa 1 tai 110 yrityskierron jälkeen =)

Nippara poistuu nolona ja häpeillen =/

Vierailija
33/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt parin kuukauden ajan seurannut taustalta näitä keskusteluja ihan melkein päivittäin, ja nyt ajattelin itsekin kirjoitella. En kyllä oikein tiedä minne minunlaiseni " tapaukset" kuuluisivat, yritystä siis takana kaaaaaaaaauan. En silti oikein tunne omakseni tuota lapsettomuuspuoltakaan. Meillä siis tutkimuksissa käyty, eikä kummastakaan ole vikaa löytynyt. Uskon, että meillä syynä on ollut huono tuuri ja toisaalta välillä aika laiska yrittäminen.

Nyt tämän vuoden alussa olen ollut todella positiivisin mielin liikeellä tämän vauva-asian kanssa ja seksiäkin on tullut harrastettua ihan kiitettävästi. Miehellehän se passaa=). Itsellä oli pitkään haluttomuutta. Se oli sellainen oravanpyörä=(. Lapsettomuus vei halut, ja haluttomuus jatkoi lapsettomuutta.

Vielä en kauhean hyvin muista nimimerkkejä ja ihmisten taustoja, joten kamalasti en osaa tässä vaiheessa kommentoida.

Toivottavasti moni löytää tiensä marraskuisiin!

Luna. kp 20/28

Vierailija
34/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas negan saanut. Siis testasin viikonloppuna kun en malttanut olla testaamatta vaikka tiesin sen olevan liian aikasta. Ja tänään kun tuli uusia testejä postissa en taaskaan voinut olla testaamatta. Syystä että ollut sellaista paineen tunnetta parisen viikkoa kohdun seuduilla. Mutta lienee jotain muuta.

Täti siis kurvailee huomenissa paikalle. En tiedä yritetäänkö joulukuulle vai meneekö tammikuulle.

Yleensä menkkaoireet ovat tulleet pari päivää ennen tädin tuloa mutta nyt tämä outo tunne alavatsalla on ihan uutta. No on mitä on, negajengiin siis kuulun.

Tämä oli nyt vähän omanapaista kirjoittelua, sori.

Vielä onnentuulia piinailijoille ja toivotaan lisää plussia marraskuulle!

kp 26 /24-26

Vierailija
36/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se paha mieli tulee siitä, jos on mennyt itse möläyttämään jotain sellaista, mikä saa toiselle noin pahan mielen. Hyvä jos ei siitä ollut kyse. Ehkä tässä myös rupeaa silmänurkka kostumaan turhemmastakin, jospa se sitten on vain hyvä oire ;)

Nipparalle ja kaikille muillekin oikein toiveikasta mieltä ja ennen kaikkea toteutuneita toiveita heti kohta pian!!

Täällä ei kp:itä, ei viikkoja... Välitilassa siis keekoilen, sori vaan, kun en uskalla vielä odottajiinkaan ilmoittautua.

Vidya

Vierailija
37/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellekin hieman tuo NIPPARAN viesti korvaan kalskahti. Itse siis plussasin tässä kuussa ekasta yrityksestä. Ja olen sitä paljonkin miettinyt, että ansaitsenko minä tätä, kun niin moni on yrittänyt jopa vuosia. Mielessä on myös käynyt että kun näin helpolla raskaaksi tuli, niin tuleeko jatkossa vaikeuksia ja meneekö kesken.

Mutta anteeksi en rupea pyytelemään, sillä omasta mielestäni en ole sitä mitenkään erityisesti täällä hehkuttanut ja eikai siinä mitään väärää oo jos elimistö toimii niinkuin pitääkin. Olen kyllä tosi pahoillani teidän kaikkien puolesta, jotka eivät vielä ole plussaa saaneet, monesta yrityskerrasta huolimatta. Toivoisin ettei minun onneni olisi teiltä mitenkään pois. Ymmärrän että ottaa päähän, eikä se tunnu reilulta, mutta eipä se elämä aina sitä olekaan. Vaikka kuulostaa kliseiseltä, niin kyllä se plussa vielä teillekin tulee.

Vierailija
38/76 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa taas kirjotankin jotain, vaikka luen kyllä teidän juttujanne päivittäin...

plussiakin tullut, onnea, ja on se sitten ekasta tai sadannesta yrityksestä niin yhtä oikeutettu olet sinun onneesi!! ja itse ekasta kerrasta plussanneena (3 kertaa) uskaltaudun lohduttamaan, että ei se vaikuta monennesta kerrasta plussaa, siihen etteikö kaikki sujuisi mallikkaasta loppuun asti! Ihanaa odotusta vidya, sanle, ja muita plussanneita, jos teitä oli enemmän?

nippara rakas... mä ainakin tiedän mitä sä tarkotit, täällä on jo niin pitkään yhdessä iloittu ja itketty, että uskon " tuntevani" siut niin hyvin, ettet todellakaan tahtonut kenenkään mieltä loukata... purit vaan omaa paskaa oloasi, eikö niin? Saat surra, raivota, itkeä ja vihata, ei se kuitenkaan kenellekkään aiheuta mitään!! Ja on ne sanavalinnat sitten miten vaan, niin sulla on oikeus tuntea myös vihaisia ja negatiivisia tunteita ja sanoa ne ääneen... mä ainakin kestän sen. Yrittäminen on vaikeaa ja tunnepitoista hommaa, ei siinä kulta pieni järjellä ole asiaa silloin kun pettymys on suurin. Ja oikeesti, kun omat tunteet, vaikka kuinka inhottavat ja katkerat sanoo ääneen, on helpompi hengittää, päästää tuska ulos. Ja sinä teit niin. Pahoittelit jo sananvalintaakin... onhan täällä itse kukin, minäkin, " tuulettanut" oikein kunnolla välillä nurkkia:)) Hali ystäväni, *pyyhkii sun kyyneleet*. En sano että kyllä tämä tästä, koska nyt juuri se ei merkkaa sulle paljoakaan... elät tätä päivää. Sen sanon, että vielä sä nouset ja maailmalle näytät!!

omassa itsessäni ei mitään kerrottavaa, tavallista eloa, mieli jo parempi, kahden viikon päästä saadaan laittaa tyttö viimeiselle matkalle, vaikeaa tulee olemaan...

priscilla

Vierailija
39/76 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin minäkin tänne kirjoittamaan.

Paljon on tullut tekstiä... Paljon onnea plussanneille, oli se sitten ekasta kierrosta tai myöhemmästä! Hienoa!! Pahoittelut tädin yllättäneille.

Priscillalle onnea uudesta työpaikasta ja otan osaa teidän suruun.

Mulla menossa kp 25/32-49. Maanantaina sainkin elämäni ensimmäisen ovisplussan, tai se oli siinä ja siinä, mutta viiva oli aika tarkkaan yhtä vahva ja samana iltana testissä ei enää näkynyt kuin hyvin hailakka viiva. Ja nyt olenkin ihmetellyt kun eilen illalla ja tänään on ollut rinnat arat, mitä ne ei ole koskaan ennen ollut. Onko kellään kipeytyny rinnat heti oviksen jälkeen? Mutta kuitenkin pidän sitä ovisoireena. Miehen kanssa heiluteltiin peittoja launataina ja sunnuntaina, toivottavasti oli riittävästi. Nyt sitten jännään vielä enemmän kuin yleensä, kun en koskaan ennen ole ovista bongannut.

Paljon tsemppiä piinailijoille ja vauvaliimaa plussanneille!!

F@iry

Vierailija
40/76 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä piti eilen ruveta piruja seinille maalaamaan ja tänään siitä sai miuistutuksen... Aamulla tuli vessakäynnin yhteydessä pikkuisen kirkasta verta, mutta saatto olla että se tuli vain peräpukamista, ne kun vuotaa joskus kun joutuu vatsan kovana ponnistamaan. Verta ei ollu paljon, oisko 2e kolikon kokoinen läntti paperissa, mutta sitä levisi tuohon etupuolellekin, niin siksi en oikein saanut selvää, että mistä se tuli ja vuoto loppui siihen, eli sen jälkeen ei ole vuotanut yhtään mitään. Mutta kyllä on pelko että nyt taitaa asukki ulos tulla. Just kun eilen pääsin sanomasta, että kun raskautuminen kävi niin helposti, niin pakko mennä jotain pieleen. Pitää vaan pitää sormet ristissä ja toivoa että kaikki on hyvin.. Marrasmammojen puolella on niin monella mennyt kesken, että ei jaksa luottaa enää omaankaan onnistumiseen.