Miten tutustutaan sellaiseen naiseen jonka kanssa voi viestitellä ja kysyä kuulumisia iltaisin?
Olen kuullut, että joillain on tällaisia naispuolisia ystäviä joiden kanssa viestittelevät ja käyvät kylässä ja tapahtumissa?
Kommentit (17)
Siis käyvät kylässä toistensa luona, vai toisten luona? Olisi hauskaa mennä appivanhempien luokse kylään, että "tässä on kaverini Janne".
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy niiltä joilla niitä on?
En kehtaa myöntää että minulla ei ole taivainta aavistustakaan, siksi kysyn täällä nimettömänä.
Mikä on varsinainen ongelma? Tuohan on ihan normaalia ystävyyttä. Jos haluat uusia ystäviä, on sinun mentävä paikkoihin, tapahtumiin yms. missä tapaa uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on varsinainen ongelma? Tuohan on ihan normaalia ystävyyttä. Jos haluat uusia ystäviä, on sinun mentävä paikkoihin, tapahtumiin yms. missä tapaa uusia ihmisiä.
Ei minua kutsuta mihinkään tapahtumiin ja paikoissa ihmiset ovat jo kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri iltaisin? Eikö oma rouva ole iltavirkku?
No yleensä päivisin ollaan töissä
Jos sinulla on iltaisin vaikeuksia olla yksinään ilman viestittelyseuraa niin ei nyt ehkä ole juuri se oikea aika etsiä uusia ystäviä.
Siis oletko mies vai nainen? Jos mies niin etsi tuollainen mieskaveri tai kouluta joku mies siihen. Naisena en haluaisi tuollaista miestä, ellei tämä olisi aviomieheni, ja sinusta ei välttämättä sellaiseen tämän aloituksen perusteella ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kutsuta mihinkään tapahtumiin ja paikoissa ihmiset ovat jo kavereidensa kanssa.
Kutsuta tapahtumiin? Mitä jos passiivisen roolin sijasta ottaisit aktiivisen roolin ja lähdet vaikka teatteriharrastuksen pariin, kielikurssille kansalaisopistoon, aloitat harrastuksena joukkuepelin (koripallo, jalkapallo yms) tai mikä nyt sinua ikinä kiinnostaa. Näin lähdet paikkoihin, joissa tapaat uusia ihmisiä. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
En kyllä haluaisi noin takertuvaa ystävää, jonka kanssa pitäisi jatkuvasti iltaisin kirjoitella ja vapaa-aikana tapailla. Kuulostaa teinitouhulta ja lähinnä tyttöjen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri iltaisin? Eikö oma rouva ole iltavirkku?
No yleensä päivisin ollaan töissä
No monet tekevät myös vuorotyötä. Sivusta
Alat vaan viestitellä, jonkun kanssa, jonka kanssa on jokin yhteys.
Laitat vaikka viestin, että moi mitä kuuluu? Ja jonkun hyväntuulisen kuvan omasta päivästäsi, vaikka lemmikistäsi tai luontolenkiltä lyhyen kuvauksen kera :)
Seuraat hieman vastavuoroisuusastetta, ja jatkat niiden kanssa joiden kanssa se on vastavuoroista.
Siunausta 💗
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko mies vai nainen? Jos mies niin etsi tuollainen mieskaveri tai kouluta joku mies siihen. Naisena en haluaisi tuollaista miestä, ellei tämä olisi aviomieheni, ja sinusta ei välttämättä sellaiseen tämän aloituksen perusteella ole
Naisiakin on erilaisia. Mulla on ystävinä sekä naisia että miehiä. Kyllä myös miesten kanssa viestittelen ja vaihdan kuulumisia. Kerran viikossa max on sopiva ellei ole joku erityinen vaihe... Jatkuva viestittely sopii lähinnä parisuhteeseen ja alaikäisten lasten kanssa jos molemmat osapuolet on viestittelijätyyppisiä.
Mikset kysy niiltä joilla niitä on?