Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut ongelmana liian kiinteä kakka?

12.03.2007 |

Vatsa ei siis ole kovalla vaan kakka on hyvin kiinteää, oikeastaan kuin muovailuvahaa.

Millä olette saaneet vatsaa löysemmäksi? Luumu voisi kyllä auttaa, mutta se ei taida sopia vauvalle (kohta 8kk), kun on noita allergioita. Olisikohan mallasuutteesta apua? Muita konsteja?

Meidän neiti syö siis lähinnä bataattia, persikkaa eri variaatioina sekä päärynää. Maitona on Nutri Soija.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itse pidän sitä hyvänä merkkinä pitkien ripulijaksojen jälkeen: ruoka siis imeytyy hyvin. Ellei asia vaivaa lasta (ulostaminen ole vaikeaa tai kivuliasta), en itse näe sitä ongelmana ollenkaan. Mutta ainahan asiasta voi keskustella allergologin kanssa.

Mallasuutetta ei kannata antaa allergiselle, varsinkaan jos kotimaiset viljat ovat ongelma.

Vierailija
2/2 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse ulostaminen ole kivuliasta tai vaikeaa mutta vatsaa vääntelee kovasti, varsinkin yöllä. Tällä hetkellä ei ole ruokana käytössä mitään, minkä pitäisi aiheuttaa vatsakipuja (jos nyt allergisella voi koskaan niin sanoa). Varsinkin tuo meidän pimu ei reagoi muuten kuin vatsallaan... Täytyy neuvolassa puhua asiasta ja mahdollisesti käydä tutkituttamassa tuo masu ettei vika sitten olekkin siellä ja siis ei allergiaa olisikaan. Mitään viljoja ei olla vielä saatu neidille sopimaan tai sitten neiti ei vaan yksinkertaisesti suostu syömään niitä. Hirssi ja tattari ei mene kurkusta alas ja riisi ja maissi ei sovi. Muita ei olla ehditty vielä testailla. Kaura pitäisi tällä viikolla testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla