Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ei pääse yli exästä?

Vierailija
20.03.2025 |

9v yhdessä ja rakennettiin talo ja kaikki. 1v talon jälkeen meni pettämään ja jäi kiinni. Annoin anteeksi ja jatkettiin matkaa koska katumus oli suuri. Sitten 1v päästä ilmoitti että pitäs mennä kauas että näkisi lähelle. Muutti omilleen ja oltiin etäisiä melkeen 6kk. Minun synttäreillä käytiin syömässä ja sanoi että haluaisi tulla takas kotiin. Olin onnellinen... tulin kotiin niin laittoi tekstiviestin että on ehkä enemmän tunteita toista kohtaa. Olin että että WTF...kehtaa laittaa tälläisen viestin tekstiviestillä...juttu oli selvä. Maksoin hänet talosta pihalle. Tiesin että kaikki oli ohi. Olin silti vihainen että mitään jäähyväisiä yms ei ollut...ihan kuin 9v ei olisi merkinnyt mitään. Hän sitten tapasi rikkaan miehen ja on nyt ns. "onnellinen" Vituttaa että se jota eniten rakasti ikinä niin satutti pahiten. Niinhän se tietenkin menee mutta miten päästä yli. 5v ja kukaan kuka tulee vastaan ei korvaa häntä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulee ikävä, niin ajattele, että miksi sinä kaipaisit ihmistä, joka ei sinua halua ja teki sen täysin selväksi? Sillä ihmisellä ei ole enää mitään arvoa ja vetäisi vessanpöntöstä alas kaiken yhteisen tuosta noin vain. Ethän sä halua ihmistä, joka ei sua halua. Ajattele, että se ihminen on jo ajat sitten jatkanut eteenpäin omassa elämässään ja sulla ei ole mitään arvoa hänelle enää, jotenka miksi tuhlaisit energiaasi hänen ajattelemiseen ja oman elämäsi pilaamiseen? Jättöhetkelläkin tuo ihminen oli taatusti hiljaa mielessään pohtinut eroa jo monta vuotta. Ei ne erot tapahdu hetkessä, varsinkaan pitkässä suhteessa.

Mieti, että se ihminen oli jo irti susta täysin jättöhetkellä.

Vierailija
22/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt mun elämän aika tressittömäksi. Toissä menee hyvin, palkka on hyvä ja vapaa-ajasta tykkään.

Kai minun ongelma on se että vertaan kaikkia naisia liikaa exääni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän exän lähdön mutta kaikki se epäkunnioitus sen jälkeen oli kuin isku vyön alle. Ihan kuin olisin tehnyt jotakin väärää kun olin vihainen hänen käytöksestä. 

Ymmärrän että ihmiset eroaa ja on tunteita jne mutta miten voi sormea napsauttamalle vaan kääntää selän ja unohtaa kaiken. Mä kyllä annoin palautteen perään myöhemmin mutta se vaan huononsi asiaa. 

Miksi ei vaan voi sanoa suoraan kasvotusten miten asiat on ja edes halata jäähyväiseksi???

Luin joskus jonkun psykologin selityksen tuohon. Entinen kumppani demonisoidaan, että ero olisi nopeampi ja kivuttomampi. Ei sillä haluta loukata exää vaan päästä nopeammin elämässä eteenpäin. Ikävän inhorealistista mielestäni.

Vierailija
24/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös jättänyt kerran ja nyt tajuan miltä se tuntuu. Häntä ei ole koskaan jätetty ja laittoi vaan peukkuja koita jatkaa elämää. Olin aika käkenä mutta samaan aikaa tiesin että ei taas tiedä mistä puhutaan. Se satutti ja se ylimielinen asenne.

Vierailija
25/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa Tukholman syndrooman kaltaiselta ilmiöitä. Oli ihanaa, sit se poltti mun auton ja talon, veti turpaan ja vei kaikki rahat.

Niin ihana ihminen että en millään saa pois mielestäni. Ketään vastaavaa ei tule eteen.

Muista aina että se minkä on tehnyt minuutti sitten, se merkitsee paljon enemmän kuin se mitä kivaa teki vaikkapa 5v sitten. Vaikka kuinka kivaa olisi ollut. 

9v sillä kesti siihen että naamari lähti naamalta.

Olet mennyt naimaan pettävän kammotuksen joka salasi todelliset aikeensa hyvin. Se kyky pettämiseen oli aina siellä.

Vierailija
26/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly on epäinhimillinen. Sillä on valmiiksi pureskeltuja mekaanisia vastauksia, jotka  robotisoi ihmisen. Kuka haluaa koneälyksi? Elämän ongelmissa voi kysyä neuvoa toisilta ihmisiltä, mutta neuvo ei voi olla kaikenkattava oman ajattelun lamaannuttava kuten tekoälyn vastaus. Vai pitääkö ihmisten ajattelun  surkastua siihen, että on mulla joskus ollut ajattelun taito, mutta nykyisin vain aivotoimintaa ja surkastunut kyky ajatella? 

Vierailija
27/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tulee vielä joku, siihen voit luottaa. Sitä odotellessa keskity kehittämään itseäsi, treenaa ja lue, tapaa ihmisiä.

Treenaa?

Harrasta liikuntaa. Tee elämäsi laatua kohottava asioita. Älä dokaa.

Vierailija
28/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2V sitten juoksin maratoonin. Oli aika hieno elämän kohokohta. Silti...en ole ruma, en lihava...silti kukaan ei tunnu miltään...

Vierailija
29/34 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettämisen/suhteen epäonnistumisen surutyö  vie aikansa, on kokemusta monista ajoista, pisin itsellä 18 vuotta, sattui olemaan rankka kokemus.  Ei näille ole mitään kaikille käyvää vastausta. Jotkut eivät koskaan enää pysty vakavaan suhteeseen, itsellä tämäkin. Elämässä alkaneet muut asiat kiinnostaa enemmän. 

Vierailija
30/34 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly on epäinhimillinen. Sillä on valmiiksi pureskeltuja mekaanisia vastauksia, jotka  robotisoi ihmisen. Kuka haluaa koneälyksi? Elämän ongelmissa voi kysyä neuvoa toisilta ihmisiltä, mutta neuvo ei voi olla kaikenkattava oman ajattelun lamaannuttava kuten tekoälyn vastaus. Vai pitääkö ihmisten ajattelun  surkastua siihen, että on mulla joskus ollut ajattelun taito, mutta nykyisin vain aivotoimintaa ja surkastunut kyky ajatella? 

Minä taas ajattelen että tämä oli hyvä lisä tähän keskusteluun tuoden uusia näkökulmia, joihin peilata omia kokemuksia. Tekoäly voidaan nähdä ja kokea uhkaavana, mutta  tosiasia on, että se on tulossa monin tavoin osaksi elämäämme ja vuorovaikutusta. Olennainen kysymys mielestäni on miten hyödynnämme sen hyvät puolet ja minimoimme riskit. Tässäkin keskustelussa tekoälyn vastaus on monin tavoin rakentavampi kuin monet aloittelijan kokemusta vähättelevät kommentit. 

Vierailija
31/34 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*aloittajan

Vierailija
32/34 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit takaisin ihmisen, joka ei rakasta sinua? Sinä rakastat jotain haavekuvaa, jota ei ole olemassa.

33/34 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap! Siis onko teidän erosta 5 vuotta aikaa? Kuinka monen naisen kanssa olet tapaillut eron jälkeen?

Vierailija
34/34 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minussakin toki virheitä...sitä en kiellä. Hankin autot, hieroin selkää ja jalkoja, sanoin että rakastan jne.

Minä ymmärrän että välillä pitää nostaa kytkintä mutta se miten se tehdään ja se että miten selvitä siitä jätetyksi tulemisesta. Olis kivempi erota kasvotusten kuin tekstiviestillä. 

Mun rehellinen mielipide on, että tuo mieluummin kasvotusten ja muut vastaavat on itsepetosta, yhtään sen helpompi ei olisi päästä yli jos olisi juteltu kasvotusten ja halattu lähtiäisiksi. Tyylikkäämpää ja fiksumpaa, kyllä, mutta ei auta yli pääsemisessä mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän