Onko teillä pakaste ym. pizzoja varten isot lautaset?
Kommentit (17)
On yksi lautanen. Hyvä vinkki, että kannattais ostaa.
Mulla on jossakin muuttolaatikossa iso läjä vanhoja pizzerian lautasia. Pitäisi joskus etsiä ne, tai sitten perikunta saa etsiä. On nimittäin noita neliöitä sen verran...
Ei tee mitään. Syön vain syviltä lautasilta. Pizzan murskaan soseeksi, jotta mahtuu
Pitserian lätyt syön pahvilootasta, pakasteet tavallisen kokoisella lautasella, mikroroiskeläpät pahvin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. 3rd world problem.
Ei, vaan 1st world problem. Sori.
Ei ole, en syö kokonaista pakastepitsaa lautaselta kerralla. Leikkaan pitsaleikkurilla paloja. Teen pitsan itse uunipellillä, ei ole pyöreä.
Menee ihan normi lautasella vaikka reunat ulkona..kyllä se pizza siinä pysyy
Söin eilen valmiilla pohjalla olevan itse tehdyn pizzan uunissa päistaen..
En syö enää ..pizza oli liian suuri ja ruuansulatus oli yöllä tukossa raskaasta ruuasta...
Mulla on yksi iso lautanen, mutta usein kyllä syön ihan suoraan siitä pahvilaatikosta.
Pakastepizzat ovat niin pieniä ei nälkä katoa,itse tilaan Siilinpesästä miehen pizzan.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5-Z2V9QuHBO…
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mitään. Syön vain syviltä lautasilta. Pizzan murskaan soseeksi, jotta mahtuu
Veivattava lihamylly kätevä siihen.
On. Meillä on erikseen pizzalautaset ja erikseen raclette- ja fonduelautaset. Emme tilaa koskaan mitään valmisruokaa kotiin vaan teemme kaiken itse.
Syön pitsani iittalan syvältä teema lautaselta. Syön vain puoli pitsaa kerralla ja neljänneksiin lohkottuna.
Minulla on iso lautanen, jossa lukee pizza Italian lipun väreissä keskellä lautasta.