Joko olet saanut verotuspäätöksen?
Kommentit (22)
Tuli näköjään maksettavaa. Maksan tällä viikolla pois, niin ei keljuta maksupäiviin asti.
Verottaja on poistanut vuokratuloehdotuksen ja kätkenyt kaavakkeen jolla se ilmoitetaan. Houkuttelee jättämään ilmoittamatta, jotta saa mätkäistä kunnolla muutaman vuoden päästä.
900€ mätkyt. Ei ole ikinä aikaisemmin mennyt veroprosentin arvio näin paljon pieleen. Normaalisti siis tulee n. 100€ mätkyt
Te jotka olette jo saaneet päätöksen niin oletteko aakkosissa keskeltä vai alku- tai loppupäästä?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette jo saaneet päätöksen niin oletteko aakkosissa keskeltä vai alku- tai loppupäästä?
Sillä ei ole mitään väliä millä kirjaimella nimesi alkaa. Ei mene aakkosten mukaan
Olen. Palautuksia 16e, kuten laskin että menee +-0
Vierailija kirjoitti:
V
Saan palautusta reilut 560 euroa. Olen työtön ja verotettava tuloni on pelkkä työmarkkinatuki. Tuo palautus johtuu siis täysin siitä, että työmarkkinatuesta on otettu 20 prosentin ennakonpidätys.
Palautuksia 113 e, tulonhankkimisvähennysten jälkeen palautus nousee reiluun tonniin. Näin ollut jo monena vuonna. Mielelläni maksan hitusen reilummin veroa vuoden aikana, ettei syksyllä tarvitse maksaa mätkyjä.
En ole saanut. Maksettavaa tulee kun en jaksanut nostaa veroprosenttia kun sain bonuksina 3 kk palkan.
Hyvitettävä määrä 572,91
Veronpalautus 572,91
Mulla luki näin eli saanko ton 572,91 veronpalautusta? Oon idiootti en tajua
Vierailija kirjoitti:
Hyvitettävä määrä 572,91
Veronpalautus 572,91
Mulla luki näin eli saanko ton 572,91 veronpalautusta? Oon idiootti en tajua
Niin olet.
Sukunimi T ja palautuksia yli 600. Laitoin vielä työhuonevähennyksen joten saan takaisin enemmän.
Saan takaisin 771€.