Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verot ylös! Tuet ylös!

Vierailija
20.03.2025 |

Lisää veroja jotta tukia voidaan nostaa, kiitos

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verot alas ja loisijat vtuun! 

Juu, ei! 

Siinä oikein tyypillinen kommunisti vihervassari 🤡

Vierailija
22/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku 10% lisää veroja yli 3t eur/kk tienaaville ei tuntuisi heillä missään. Meille köyhille se olisi iso raha

Meinaat, että esimerkiksi minun 4000 euron brutossa ei tuntuisi miltään antaa 10 % pois? Tiedätkö edes paljonko siitä menee jo nyt veroja? 

Joku 400-500?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku 10% lisää veroja yli 3t eur/kk tienaaville ei tuntuisi heillä missään. Meille köyhille se olisi iso raha

Meinaat, että esimerkiksi minun 4000 euron brutossa ei tuntuisi miltään antaa 10 % pois? Tiedätkö edes paljonko siitä menee jo nyt veroja? 

No tulisitko toimeen vähän vähemmällä?

Vierailija
24/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tiedä, koska se ei ole koskaan itse maksanut veroja. Nyt sen joku tuki on vähän pienentynyt ja se raivoaa täällä siksi. Se ei tiesä sitä, että jos veroja vielä nostetaan, Suomi vaipuu lamaan kun ostovoima katoaa.

Vierailija
25/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin, loinen.

Vierailija
26/26 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tiedä, koska se ei ole koskaan itse maksanut veroja. Nyt sen joku tuki on vähän pienentynyt ja se raivoaa täällä siksi. Se ei tiesä sitä, että jos veroja vielä nostetaan, Suomi vaipuu lamaan kun ostovoima katoaa.

Eiköhän ole selvää että se on maksettu trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme