Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekniikan Maailman talviautotesti 2025: Mitalisijat menivät täyssähköautoille. Mitäs sanotte nyt?

Vierailija
20.03.2025 |

"Kaikki mitalisijat menivät täyssähköautoille."

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sadan-tonnin-sahkoauto-voitti-tmn-ta…

Kuinkas tässä nyt kävi? Eikös sähköauton pitänyt jäätyä Lapin pakkasissa? 😁

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porsche Macan onkin joka jannun perusauto, varsinkin täällä verottajan paratiisissa. 🤣

Oikeassa olet bensa Macanin suhteen, siinä on uutena joku 58000€ pelkkää autoveroa

Niin saa ollakin.

Vierailija
22/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan kun niillä patteriautoilla on ajettu puolimiljoonaa kilometriä.Puolet vuodesta pakkasessa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täyssähköauto ja se on paras talviauto, mikä minulla on ikinä ollut. Ajan pääasiassa lyhyttä kaupunkiajoa ja talvella maantiepätkät ovat myös lyhyitä. Kesällä tulee ajettua pidempiä pätkiä. Näinollen sähköauton korkea talvikulutus ja sitä kautta lyhyempi range ei ole minulle mikään ongelma.

Parasta sähköautossa on nopea ja tehokas esilämmitys. Sille ei pärjää mikään sisätilanlämmitin tai webasto. Minun ajoprofiililla webasto on ongelmallinen, koska lyhyessä ajossa sitä voi käyttää vain lyhyitä aikoja kerrallaan. Akku tyhjenee muuten hetkessä. Sähköautossa esilämmitystä voi käyttää ilman huolta akun tyhjenemisestä.

Tulet mainostamaan täyssähköautoa hyvänä talviautona koska olet päässyt omalla kortteliajollasi paikasta A paikkaan B ilman ongelmia? Mitenkäs vaikka 300 kilsan talviajo?

Vierailija
24/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joille 100t auto on vaihtoehto ovat varmaan tyytyväisiä.

Aika kaukana ollaan normaaleista kuluttajista.

Uusien autojen hinnat ovat nousseet pilviin. Kohta täällä ei ole varaa ajaa autoa kuin miljonääreillä.

Vihreät ajavat kaikki kansalaiset ahdinkooon.

Vierailija
25/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviautotestin voittaja on 118 000 euroa maksava Porsche. Mitä helvettiä Tekniikan Maailmalle on oikein tapahtunut?

Silti se oli huono maantiellä, ja sähkö-Skoda voitti! :D :D :D

Vierailija
26/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten tuo Porsche Macan juuri Se auto millä huuli-naama pistoshoitoklinikan pitäjämiehestä Sampasta eronnut somettaja Uino-Aino ajelee uuden miehensä kanssa?

Kun Uino-Aino ottaa kuvia kynsistään ja auton sisustuksesta niin että Porschen logo varmasti näkyy, vaikkei ole ajokorttia. Löysikö rikkaamman miehen ja lapselleen uuden isäpuolen?

Vierailija
27/28 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täyssähköauto ja se on paras talviauto, mikä minulla on ikinä ollut. Ajan pääasiassa lyhyttä kaupunkiajoa ja talvella maantiepätkät ovat myös lyhyitä. Kesällä tulee ajettua pidempiä pätkiä. Näinollen sähköauton korkea talvikulutus ja sitä kautta lyhyempi range ei ole minulle mikään ongelma.

Parasta sähköautossa on nopea ja tehokas esilämmitys. Sille ei pärjää mikään sisätilanlämmitin tai webasto. Minun ajoprofiililla webasto on ongelmallinen, koska lyhyessä ajossa sitä voi käyttää vain lyhyitä aikoja kerrallaan. Akku tyhjenee muuten hetkessä. Sähköautossa esilämmitystä voi käyttää ilman huolta akun tyhjenemisestä.

Tulet mainostamaan täyssähköautoa hyvänä talviautona koska olet päässyt omalla kortteliajollasi paikasta A paikkaan B ilman ongelmia? Mitenkäs vaikka 300 kilsan talviajo?

Minulle so on paras talviauto, mikä minulla on ollut. Minun ei tarvitse ajaa 300 kilsan talviajoa, mutta kyllä sillä senkin pääsee.

Vierailija
28/28 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että palkintopallin kaksi seuraavaa sijaa meni 40 000 - 50 000 euron kansanautoille? Nekin tietysti sähkömoottorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi