Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten iskuoppaassa fraasi "Seurustelin mallin kanssa"

Vierailija
20.03.2025 |

Yksi sanoi minulle noin ja moni muukin on puhunut tuntemistaan malleista. En vain oikein ymmärrä, mihin miehet tuolla pyrkivät. Tuli sellainen olo, että "miksi kerrot minulle tuon". Ja ihan tavattaessa noista sanoivat, en tutustunut heihin koskaan.

Miehet, miten on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tyhmäähän tuo on. Yritys dissata sinua.

Jätä väliin heti tuollaiset miehet, tyhmyydestä ja ilkeydestä ei seuraa ikinä mitään hyvää. 

Vierailija
2/5 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tyypillistä käytöstä eikä rajoitu pelkästään eksiin vaan ääneen puhutuiksi vertailukohteiksi joutuvat eksien lisäksi siskot, äidit, ym. 

Olen saanut miehen itkemään, kun tein hänelle saman ja vertasin eksään. Nykyään en enää viitsi, vaan säästän raukkaparan enkä enää tapaa uudestaan. Perusmies ei yksinkertaisesti pysty kilpailemaan kaikkien kokemusteni kanssa, ja diskreetisti tietenkin pidän nämä asiat omana tietonani ja rakastan miestä sellaisenaan, kuin lasta. Mutta siinä vaiheessa kun mies itse kaivaa vertailuvihon esiin, vaihtoehdot on joko ampua mies alas tai sääliä tätä ja jättää hänet. Säälilinjalla mennään toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tyypillistä käytöstä eikä rajoitu pelkästään eksiin vaan ääneen puhutuiksi vertailukohteiksi joutuvat eksien lisäksi siskot, äidit, ym. 

Olen saanut miehen itkemään, kun tein hänelle saman ja vertasin eksään. Nykyään en enää viitsi, vaan säästän raukkaparan enkä enää tapaa uudestaan. Perusmies ei yksinkertaisesti pysty kilpailemaan kaikkien kokemusteni kanssa, ja diskreetisti tietenkin pidän nämä asiat omana tietonani ja rakastan miestä sellaisenaan, kuin lasta. Mutta siinä vaiheessa kun mies itse kaivaa vertailuvihon esiin, vaihtoehdot on joko ampua mies alas tai sääliä tätä ja jättää hänet. Säälilinjalla mennään toistaiseksi.

Sellainen 58 v 150 kg Irmelin voimafantasia tällä kertaa.

Vierailija
4/5 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuollaista taistelua. Eihän tyhmä muuksi muutu, vaikka haluaisi ja ilkeistä kannattaa pysyä kaukana eikä ryhtyä taistelemaan. Et ole yhtään parempi kuin nuo miehetkään, jos kerran alennut samalle tasolle.

Vierailija
5/5 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin odotan naiselta (vihittynä kumppanina) vähän muuta kuin että rakastaisi mua kuin lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme