Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä Tupperware-tuote?

Vierailija
11.03.2007 |

Minkä tuotteen olet havainnut hyväksi ja hintansa arvoiseksi kapitukseksi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin melkein et 1/10 halvemmalla kuin tupperi.

Ne ei ole yhtään sen kauniimpia kuin mikään muukaan enkä vaan tajua, että joku sijoittaa muoviin sellaiset määrät rahaa.

Enkä tajua miksei tupperin omistajat tajua ettei minua kiinnosta todellakaan pätkän vertaa montako kippoa ja kulhoa he omistavat. OIKEASTI! Eikä tarvitse mainita keksejä laittaessaan että laitan nämä nyt tupperin kulhoon!!!

Vierailija
22/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AIVAN PARAS!! Ja pakko peesata yhtä edeltävää kommenttia: sipulia tulee käytettyä todella paljon enemmän laitteen takia.

Maksaiskohan se joku 30-40e..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperin eväsrasiat ovat ainoita, joihin voi huoleti laittaa jugurttia töihin matkaan. Salaattiastiat kansineen ovat myös päivittäisessä käytössä.

Enpä vertaisi markettimuovituotteita Tupperiin. Markettikääsää saa nakata jatkuvasti roskiin, mutta Tupperit kestävät ja jos eivät kestä, saa uuden tilalle,

Vierailija
24/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tupperit kestävät ja jos eivät kestä, saa uuden tilalle,

Vierailija
25/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit meillä on ihan perusrasiat käytössä eväsrasioina. Pysyvät repussa kiinni, eikä kurkkuliemet karkaa repun pohjalle.

Vierailija
26/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitkä meillä on, ovat olleet jo 10 vuotta kaapissa, ei mitään käytönjälkiä näkyvissä, kaikki mehukannut ja eväsrasiat pitäneet tavarat sisällä.

Omituista vaahtoamista.

Kyllä kaupan muovi on samaa muovia kuin tupperi, muotoilu erona. Eli ihan yhtä ikuista se on!! Pitää vaan osata käyttää.

Tiedän esim. yhden joka tekee taikinat ym. aina markettikulhossa ja tupperissa sitten tarjoaa boolit, salaatit ym. Eli sitä säästellään. Ihmekös tuo jos on " ikuinen" !

Vierailija
27/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

brassailuahan se taitaa olla, muovilla. entisaikaan, mun lapsuudessani taisi olla niin että sai vähän " pisteitä" josoli tuppervaressa tarjottavat, vrt . myrna-astiastot !

Vierailija:

Enkä tajua miksei tupperin omistajat tajua ettei minua kiinnosta todellakaan pätkän vertaa montako kippoa ja kulhoa he omistavat. OIKEASTI! Eikä tarvitse mainita keksejä laittaessaan että laitan nämä nyt tupperin kulhoon!!!

Vierailija
28/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikki mitkä meillä on, ovat olleet jo 10 vuotta kaapissa, ei mitään käytönjälkiä näkyvissä

Kaikkeen muoviin tulee käytönjälkiä aivan takuulla. Oli Tupperi tai ei. Toisilla vaan ei ole varaa hommata kalliimpaa ja siksi se halvempi on heille " ihan yhtä hyvä" kuin parempilaatuinen.

Multa löytyy molempia, mutta kyllä Tupperit ovat kestävämpiä ja monikäyttöisempiä.

Vierailija
29/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ kirjaimellisesti halveksun kaikkia ylikalliiden muovikippojen tyrkyttäjiä ja niihin sortujia.

Mä en tule teille kylään jos teillä on Tupperia, enkä ainakaan silloin kun niitä yritetään tuputtaa meille!

Vierailija
30/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi on ylitse muiden, eli kvartetti rasia, se koko joka on jauhoille tarkoitettu.

Monia tupperin tuotteita omistan ja ne on hyviä, mutta niille monesti löytyy vastaava tuote muualtakin. Esim. kuorimaveitsi on hyvä, mutta sellaisia saa muitakin. Mutta tuota kvartettia vastaavaa säilytysrasiaa ei saa mistään muualta ja Suomessakin se on erikoistuote tupperilla. Ei ole vakimyynnissä, vaikka tiedän että moni on sitä pyytänyt vakituiseksi jo vuosia :(

Vierailija
31/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en tule teille kylään jos teillä on Tupperia

Vierailija
32/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sosenuija on kans tosi hyvä! Mieskin tykkää siitä, vaikka suhtautuu aina epäilevästi kaikkeen tw tuotteisiin.

Vierailija
33/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen voisin vielä hankkia muuten alkaa olla muovikippoja laatikot täynnä. Joukossa hyvää ja vähemmän hyvää. Meillä niitä kyllä käytetään melko paljon; erinäköisissä kupposissa säilytetään jääkaapissa kaikenlaista. Lasten kanssa pillimuki kannet on aika ehdottomia!

Vierailija
34/38 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin pitkään todella skeptinen Tupperin suhteen. Sitten kuitenkin ulkomailla asuessamme tutustuin niihin ja sen koommin en ole muita käyttänytkään. Miehenikin on niistä aivan otettu. En kyllä kiellä, etteivätkö ne olisi kalliita, sitä ne todella ovat, mutta jokainen hankkikoon oman harkintansa ja maksukykynsä mukaan.

Olen joka suhteessa erittäin hintatietoinen kuluttaja, mutta olen myös huomannut että yleensä se tarkoittaa, että laatuun kannattaa satsata. Minua ei kiinnosta käyttää vehkeitä, joissa varret katkeavat pienimmästä rasituksesta tms.

Vierailija
35/38 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikakokki sipulisilppuri on ollut hyvä ja munakkaan tekoon mikrossa tarkoitettu delight- astia. tänään tein munakkaan mikrossa aamupalaksi.

Vierailija
36/38 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan liian vanha ketju, monesta tuotteesta on jo uusi paranneltu versio, ja uusia tuotteita muutenkin tullut.

Vierailija
37/38 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tupperin tuotteissa ja kaupan paljon halvemmissa on yksi selkeä ero: tiiviys. Kun kuljetan evästä Tupperin perusmuovikulhossa, voin luottaa siihen, että ruoka pysyy kipossa eikä valu muualle, vaikka se olisikin nestemäistä. Jos otan vastaavaan käyttöön kaupan halvemman muovikipon, joudun pakkaamaan sen kahteen muovipussiin, jos en halua laukkuni sotkeentuvan.

Toinen juttu on sitten se, että läheskään joka tarkoitukseen ei tarvitse näin tiivistä tuotetta. En minäkään osta Tupperin sikakalliita pakasterasioita, koska kaupan halvemmat toimivat tarpeeksi hyvin. Pakastimessa kun purkit pysyvät siistissä rivissä eikä niitä käännellä, joten vähän vähemmänkin tiivis kelpaa yhtä hyvin.

Omakin suosikkini Tupperin tuotteista on sipulileikkuri (Minipikakokki). Ennen sen hankkimista meillä käytettiin sipulia ehkä pari kertaa kuukaudessa, koska sen silppuaminen oli niin vaivalloista. Nykyisin meillä käytetään sipulia ruuanlaitossa 3-5 kertaa viikossa. Sen lisäksi ne kannelliset peruskipot ovat ihan päivittäisessä käytössä ruuantähteiden säilyttämisessä ja eväiden kuljetuksessa.

Jos jollain on vaikeuksia saada kulhojen kansia auki tai kiinni, kannattaa kääntyä Tupperin myyjän puoleen. Joko käyttäjän tekniikassa on joku vika tai sitten vika on kannessa. Jos kannen vian korjaaminen ei onnistu jollain yksinkertaisella konstilla (esim. liottamalla kantta hetken lämpimässä vedessä ja laittamalla sen sitten paikalleen), saa Tupperilta uuden kannen tilalle.

Vierailija
38/38 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikakokki on ihan paska. Veitsi ja leikkuulauta huomattavasti nopeampia ja se puhdistus, huh huh! Sitten sitä mainostetaan kermavaahdon vaahdottamiseeen, voi elämän kevät. No, ei toimi!