Hyvä Tupperware-tuote?
Minkä tuotteen olet havainnut hyväksi ja hintansa arvoiseksi kapitukseksi?
Kommentit (38)
vatkaa pari desiä nopeammin kuin kone ja se mittaosa siitä on käytössä joka päivä.
Esim. tortillatäytteet saa siihen kivasti lohkoittain ja sitten loput jääkaappiin.
Se iso kannellinen vatkauskulho (vai mikä lienee nimeltään) on myös hyvä pullataikinan nostatuksessa, kiisseleitä yms. myös hyvä siinä säilyttää.
Juustokakkurengas, herkkuhissi, kermanvatkain (käytin vauvan korvikemaidon tekoon).
On tosin hitusen liian matala, esim. Arkijuusto ei mahdu sinne alle ennen kuin on vähän höyläilty.
On siis ihan älyttömän kätevä! Käytän nykyään sipulia paljon enemmän just ton helppouden takia.
Ei tosin oo mikään halpa... mutta hyvä ;)
Paljon varmaan hyviä tuotteita, mutta ei ole varaa ostella. Kakkukupua himoitsen ja sitten niitä säilytyskippoja.
Erinomainen parin puuroannoksen keittämiseen ja vihannesten valmistamiseen.
Ja kyllä meidän juustokupuun ainakin mahtuu arkijuusto ihan kokonaisena:). Sen kuvun pohjanhan voi laittaa kumminpäin vain. Ja kokonainen juusto mahtuu kun laittaa sinne " kuoppa" puolelle. Kun juusto alkaa olla lopussa voi pohjan kääntää toisinpäin niin pystyy hyvin höyläämään loppuun saakka.
AIVAN PARAS!! Ja pakko peesata yhtä edeltävää kommenttia: sipulia tulee käytettyä todella paljon enemmän laitteen takia.
Maksaiskohan se joku 30-40e..
mini on just se sipulisilppuri ja toi pelkkä pikakokki on isompi ja sillä on tosi kätevä tehdä esim. salaatit yms. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!
Herkkuhissi, se suorakaiteen muotoinen kakkukupu, mehukannut ovat älyttömän hyviä vaikka myöskin tosi kalliita mutta ehdottomasti ei marketista saa yhtä hyviä vaikka Tupperin hinta voi olla jopa kymmenkertainen.
Exclusive-suuret ja pienet kulhot ovat paljon käytössä, niitä on kätevä käyttää kannella tai ilman ja ovat melko neutraaleja eli voi laittaa erilaisiin kattauksiin.
Mulla on juureskuorin mutta minusta ei ole hintansa arvoinen vaikka sillä onkin tosi kevyt kuoria mutta se ottaa liiankin ohuesti. Mini-pikakokin ostaisin ellei mulla jo olisi sauvasekoitinta jossa on sama toiminto.
Mitä en ostaisi: pakasterasiat jne. ovat ihan älyttömiä hinta-laatusuhteelta (itse asiassa käytän pakasterasioina margariinirasioita, ovat ihan ilmaisia :). Sitä kermavatkainta ei myöskään kande Tupperilta ostaa vaan ostakaa Biltemalta. Samalla reissulla ostakaa sieltä murotölkkisarja ja leivontakulhosetti, miljoona kertaa halvempia ovat ja ihan yhtä asiallisia (kopiotuotteita toki). Silikoni-leivontatuotteet ovat älyttömän kalliita verrattuna kaupan hintoihin.
Minä ja äitini ostettiin niitä, eikä kannet mene kiinni, yhdessä kipossa menee mutta ei enää aukea.
Samoin ufo-salaattikippo, kiinni menee kun survoo mutta auki sitä en omilla voimillani saa.
En kyllä osta enää mitään TW:n tuotteita, prkl!
käyttömuovia, Kipporvaare om kallista ja aikansa elänyttä.
Kermanvatkaimia minulla on kahta kokoa ja liki päivittäin käytössä. Teen niillä mm. munakkaan. Älykäs-sarjaa minulla on myös paljon ja ne ovat koko ajan jääkaapissa käytössä (meillä syödään paljon tuoreita vihanneksia ympäri vuoden). Kuorimaveitsi on myös hyvä. Sekä se erillinen ritilä rasioiden pohjaan, jonka avulla ilma kiertää.
Harvemmin käytettäviä meillä ovat kakkukupu, se kypsennysrasia, jossa on lävikkö ja isot kulhot.
Sen sijaan mitä en ostaisi ovat: silikoninen suti, juustokupu (vie tilaa, kun ritilälliseenkin mahtuu juusto eikä eri makuja voi kuitenkaan pitää samassa) ja se laakea vati, johon voi kuulemma laittaa esim. piirakan (Pentikin vuoat ei sovi) tai tehdä mozzarellasalaatin. nämäkin meillä on, mutta turhan panttina.
muovikippoja en sieltä viitsi kyllä hankkia, eivät ole hintansa väärtejä
Vierailija:
Minä ja äitini ostettiin niitä, eikä kannet mene kiinni, yhdessä kipossa menee mutta ei enää aukea.Samoin ufo-salaattikippo, kiinni menee kun survoo mutta auki sitä en omilla voimillani saa.
En kyllä osta enää mitään TW:n tuotteita, prkl!
Meillä taas käytetään niitä jo kuudetta vuotta enkä ole koskaan havainnut samaa ongelmaa. Ja juuri Ufossa toimii se lisäritilä tosi hyvin!
Vierailija:
Vierailija:
Minä ja äitini ostettiin niitä, eikä kannet mene kiinni, yhdessä kipossa menee mutta ei enää aukea.Samoin ufo-salaattikippo, kiinni menee kun survoo mutta auki sitä en omilla voimillani saa.
En kyllä osta enää mitään TW:n tuotteita, prkl!Meillä taas käytetään niitä jo kuudetta vuotta enkä ole koskaan havainnut samaa ongelmaa. Ja juuri Ufossa toimii se lisäritilä tosi hyvin!
En kyllä muista paljon maksoi, mutta ainakin kovassa käytössä meillä. En tosin ole muita koskaan käyttänyt eli onko ne oikeasti parempia niin en tiedä...