Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin naisena tietää jos olenkin ruma?

Vierailija
19.03.2025 |

Miehet kun nyt sanoo mitä tahansa päästääkseen pöksyihin.

Ne suhteet eivät koskaan kestä kauan, joten taidankin olla ruma.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minun ei tarvitse kun katsoa itseäni peilistä ja en näe mitään muuta kuin rumuutta.

Jos katsot peilistä ihania sukupuolielimiäsi, saatat nähdä myös kauneutta. Saatat nähdä sitä muutenkin. Vaan jos et usko sitä sinulla lainkaan olevan, hukkaan menevät vakuuttelut, vaikka olisit kuin satuprinsessa. Suomalainen tiedustelu kertoi Mannerheimille vihollisen keräävän joukkoja läpimurtoon määräisellä rintamakaistalla. Vaan kun M. ei uskonut, juuri siltä rintamaosalta määräsi miehet toisaalle. Vihollinen murtautui läpi juuri siltä osuudelta. Sotahistorioitsijat arvioivat, että menetettiin noin 10 000 miestä enemmän, kuin jos olisi uskonut. 

Vierailija
62/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on jotain kaunista paitsi niissä, jotka sanoo toisia rumaksi

Vedä pääsi pois pilvistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista täytyy aina kehua kauniiksi.

Vierailija
64/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme umpikujassa tämän asian suhteen koska naisille ei voi olla rehellinen eli naiselle ei saa sanoa että nainen on ruma koska naiset suuttuu siitä. Mies joutuu aina kehumaan naista kauniiksi ja tämä aiheuttaa negatiivisia asioita yhteiskunnassa, naiset yliarvioi omaa tasoaan tämän takia ja tämä taas johtaa siihen että se tavallinen mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset(myös ne rumat) etsii koulutettua komistusta. 

Mitä ihmette horiset. Kenelle naiselle sinun muka olisi tarpeellista sanoa, että hän on ruma?  Kai sinä nyt parisuhteeseen kuitenkin etsit naisen joka miellyttää silmääsi. Muiden naisten ulkonäköä sinun ei ole mitään tarvetta kommentoida. Ei minulla ainakaan ole ollut koskaan mitään tarvetta sanoa yhdellekään miehelle, että hän on ruma, vaikka onhan maailma pullollaan rumia miehiä.

Vierailija
65/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme umpikujassa tämän asian suhteen koska naisille ei voi olla rehellinen eli naiselle ei saa sanoa että nainen on ruma koska naiset suuttuu siitä. Mies joutuu aina kehumaan naista kauniiksi ja tämä aiheuttaa negatiivisia asioita yhteiskunnassa, naiset yliarvioi omaa tasoaan tämän takia ja tämä taas johtaa siihen että se tavallinen mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset(myös ne rumat) etsii koulutettua komistusta. 

Ei taas näitä... mitä jos keskittyy kommentoimaan jotain muuta kuin ulkonäköä? Ei ulkonäköä ole pakko kommentoida ollenkaan. Itse olen ruma, mutta ei ole elämääni haitannut ja keskityn itsessäni ja muissa ihan muihin asioihin. Antanutkin olen ilman että on valehdeltu kauniiksi. Mitä jos rehellisesti kommentoisit vain niitä asioita, joista sulla oikeasti on hyvää sanottava? Vaikka jos toinen on hauska, fiksu, hyväsydäminen, taitava jossain asiassa tai vaikka hyvää keskustelu-, urheilu-, ryyppy- tai seksiseuraa, niin sano se. Jos ei noihin vielä pysty, voi aloittaa vaikka 'sulla on kivan värinen mekko' tmv. asioista. Kyllä se siitä lähtee se naisten kohtaaminen positiivisesti ja saatat yllätykseksesi vaikka saada.

Vierailija
66/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän peili sen kerro. Ja ihmisten reaktiot. Itse olen ollut aina tosi ruma kasvoista. Yläasteella kiusattiin. Olin tet-jaksolla päiväkodissa ja sielläkin ne lapset kutsui rumaksi. Lukiossa ei enää kiusattu, mutta eipä musta kukaan mies kiinnostunutkaan koskaan. Kun täytin 18, kävin jonkun verran baareissa, koskaan ei kukaan tullut iskemään vaikka kavereita samassa pöydässä iskettiin kilpaa. Se tuntui tosi pahalta, jäädä ilta toisensa jälkeen seinäruusuksi. 

Mua ei koskaan ole sanonut kukaan kauniiksi. En mä niitä kehuja odotakaan, mutta välillä tuntuu pahalta kun työkaverit kehuu toisiaan että näytätpä nätiltä tänään. 

Olen 44-vuotias ja oman ulkonäön hyväksyminen on edelleen vaikeaa. Tottakai elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin joku ulkönäkö, mutta silti sitä on niin monet kerrat toivonut olevansa nätti. 

Vierailija
67/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteet ei kestä niin kyllä se on sitten ennemmin se v:mäinen luonteesi mikä miehiä rassaa. Muuten kyllä rassaisivat sinua AP toistamiseenkin.

Vierailija
68/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua jatkuvasti kehutaan kauniiksi silmät loistaen, niin olet kaunis. Jos kehuja ei tule, niin sitten et. 

Nojaa. Onhan se mahdollista, että Suomi on muuttunut, mutta näin ei ole aina ollut. Ulkomailla kehuttiin ja miehet suunnilleen käveli päin seiniä, Suomessa vain kateellista kyräilyä.

Vierailija
69/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aika selväksi on tullut, kun ei kukaan mies ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. En ole siis tietenkään tämän vuoksi koskaan päässyt myöskään parisuhteeseen. Kaikki kaverit ovat pariutuneet ja perheytyneet vuosien aikana, paitsi minä. En minä mitään kauneuden ylistyspuheita kaipaa, mutta kyllä minä parisuhteen ja lapsia olisin halunnut.

"Hauska" juttu viime kesältä. Juttelin melko pitkään yhden vanhan miespuoleisen tutun kanssa vähän hutikassa yksissä kemuissa. Parin viikon päästä tämän tyypin paras kaveri tuli tekemään mulle tikusta asiaa ja kautta rantain vei puheen siihen kuinka he olivat olleet kaupungilla ja kuinka tämä tyyppi on katsellut kaupungilla naisten pyllyjä ja antoi ymmärtää, että hänellä on ns. kierroksessa joku nainen. Ai jeesus miten läpinäkyvää, haluttiin tehdä minulle selväksi, että minun on turha kuvitella yhtään mitään. Enkä ollut kuvitellutkaan, tiedän paikkani enkä todellakaan yritä iskeä miehiä, mutta ilmeisesti pelkkä keskustelu minun taholta tulkitaan sellaiseksi. Jep, viesti meni perille ja pidän pääni kiinni jatkossa.

Vierailija
70/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä.

Itse en ainakaan jaksa pi lun takia valehdella.

Vierailija
71/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bada bastu jååå

Vierailija
72/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.

Joo joo Irmeli. Kosiminen meni tällä kertaa yli. Olen aiemminkin lukenut näitä sun yliampuvia juttuja

Vierailija
73/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa oletkin kaunis, mutta huono sängyssä? Siksi haluavat pöksyihisi, mutta suhteet eivät kestä kauan. 

Tää on kyllä valitettavan totta kauniiden naisten keskuudessa. Kuvittelevat, että voivat ulkonäkönsä ansiosta käyttäytyä sängyssä kuin lahna.

En tiedä minkälaiset miehet viljelevät näitä lahna-kommentteja, mutta itse en ole koskaan tavannut naista, joka olisi ollut lahna. Ehkä se on itsestäkin kiinni.

Olen eri. On minulle tullut elämän aikana aika monestikin vastaan. Enemmän oli silloin kun olin nuorempi joten naisetkin oli kokemattomampia. En väitä että itsekään mikään Don Juan olin silloin mutta sentään yritin.

Vierailija
74/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoo kelpaa rumakin, mutta muuten ei. Eli jos miehellä ei ole aikaa sulle muuta kuin nopeaan panoon eikä yhteyttä muutrn pidä, niin et kelpaa hänelle.

Vierailija
75/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet kun nyt sanoo mitä tahansa päästääkseen pöksyihin." 

Ehkä, mutta kyllä he osaavat sanoa totuudenkin. Olen ruma ja yksi mies sanoi, että minulla on "erittäin ruma naama" mutta "panisin sua silti" :-D

Mitäh? 😳

Mulla oli sama reaktio kun kuulin tuon :D

- Viestin 4 kirjoittaja

Kai annoit sille sialle........lujaa korville :D

-M50

Valitettavasti en. Tämä tapahtui puolitutun juhlissa, joten poistuin vain paikalta sanomatta mitään :D ei saakeli

Kaverilleni oli puolituttu mies minusta sanonut, että näytän yliajetulta eläimenraadolta, mutta kyllä minua silti panisi. Inhottavaa tietää että joku mies voi ajatella noin ja silti yrittää iskeä. 

Vierailija
76/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.

Joo joo Irmeli. Kosiminen meni tällä kertaa yli. Olen aiemminkin lukenut näitä sun yliampuvia juttuja

Totta joka sana ja olen varmaan ennenkin kertonut koska kyllä ihmetyttää tää suosio tässä iässä, miksei nuorena ollut tällaista suosiota? Tuntuu et kaiken ikäiset on kiiinnostuneita, niin nuoret kuin vanhatkin. 

Vierailija
77/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmette horiset. Kenelle naiselle sinun muka olisi tarpeellista sanoa, että hän on ruma?  Kai sinä nyt parisuhteeseen kuitenkin etsit naisen joka miellyttää silmääsi. Muiden naisten ulkonäköä sinun ei ole mitään tarvetta kommentoida. Ei minulla ainakaan ole ollut koskaan mitään tarvetta sanoa yhdellekään miehelle, että hän on ruma, vaikka onhan maailma pullollaan rumia miehiä.

Muistan yläasteelta elävästi, kun kuuntelin parin vanhemman pojan keskustelua. Toinen totesi isoon ääneen, että kyllä sille Niinalle pitää sanoa että se on lauta että se sitten tietää sen itsekin. Seuraavaksi puhuivat jonkun tytön takapuolesta, että se on kuin hylly jolle voisi laittaa tavaroita. Nähtävästi miehet kokevat tehtäväkseen tehdä naiset tietoisiksi käyttöominaisuuksistaan. 

Vierailija
78/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään pakota ketään miestä sanomaan naista kauniiksi. Joo, sitten ei ehkä saa seksiä, mutta mitä sitten, vaikket saisi seksiä? Ei se ole mikään ongelma.

Vierailija
79/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa ketään rumaksi? Kenelle siitä on iloa? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli?

Sellainen demarirummo sitten siellä :D Että sormet ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja saatanallinen LAALAALAALAA-lallattelu päälle, että kyllä se paha maailma ikävine tosiasioineen menee ohi kun vain lallattellee aikansa?

Onks jonkun random tyypin rumuus joku tärkeä onglema, josta on puhuttava? Mitä väliä sillä on?

Vierailija
80/87 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa kuvasi sinkkuryhmään. Jos olet kaunis, naiset eivät kommentoi tai tykkää.

Jos olet ruma, naiset kehuvat sinua kauniiksi. Koska jälkimmäisessä tapauksessa et ole heille uhka tai kanssakilpailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi