Miten voin naisena tietää jos olenkin ruma?
Miehet kun nyt sanoo mitä tahansa päästääkseen pöksyihin.
Ne suhteet eivät koskaan kestä kauan, joten taidankin olla ruma.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ruma kelpaa panoksi ja kaunis otetaan suhteeseen ja vaimoksi. Siitä tiedät.
Entä jos kukaan ei ole ehdotellut niitä panoja eikä myöskään kosinut, mutta on kelvannut kuitenkin mallitoimiston listoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kukaan ei ole ehdotellut niitä panoja eikä myöskään kosinut, mutta on kelvannut kuitenkin mallitoimiston listoille?
Mallit ääriharvoin on kauniita, millään mittakaavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme umpikujassa tämän asian suhteen koska naisille ei voi olla rehellinen eli naiselle ei saa sanoa että nainen on ruma koska naiset suuttuu siitä. Mies joutuu aina kehumaan naista kauniiksi ja tämä aiheuttaa negatiivisia asioita yhteiskunnassa, naiset yliarvioi omaa tasoaan tämän takia ja tämä taas johtaa siihen että se tavallinen mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset(myös ne rumat) etsii koulutettua komistusta.
Ei hitto, mä pysyn edelleen kotona ja erossa miehistä 🤦
Luojan kiitos minulla on normaaliaivoilla varustettu mies eikä tuollaista ideologiaa suoltava miehen kaltainen kuvatus.
Feministihuoraa itkettää kun epämiellyttävät faktat tuodaan ilmi. Ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallin pitää olla pitkä ja laiha eikä välttämättä kaunis. Mallit ovatkin usein kolhoja kauniin sijaan.
Ota ruma mies niin ongelma ratkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallin pitää olla pitkä ja laiha eikä välttämättä kaunis. Mallit ovatkin usein kolhoja kauniin sijaan.
LOL. Claudia Schiffer, Gisele Bundchen ym. Ei tavismiehillä ole sen näköisiin mitään saumaa. Siksi suomiäijät ei niitä edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies ei huomauta naiselle hänen ulkonäöstään. Sellainen on moukkamaista
Siis mitä? Miksi? Kyllä jokainen fiksu mies kehuu naistaan. En kyllä koe moukkamaisena että vieraammatkin kehuu. Entä mitä jos nainen tulee kehumaan naista? Olen lasten kanssa jossain niin usein tulee nainen kertomaan kuinka kaunis olen vaikka olen jo lähempänä 50v ja ylipainoinenkin. Onko sellainen nainen moukkamainen? Mielestäni olleet hyvin fiksun oloisia.
Ymmärsitköhän kommenttia ihan oikein. Huomauttaminen ei ole kehumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Claudia Schiffer, Gisele Bundchen ym. Ei tavismiehillä ole sen näköisiin mitään saumaa. Siksi suomiäijät ei niitä edes yritä.
Pitkiä ja hoikkia nimenomaan. Gisele kasvoista aika tavis. Suvi Pitkänen ja Saimi Hoyer myös on aika taviksia kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme umpikujassa tämän asian suhteen koska naisille ei voi olla rehellinen eli naiselle ei saa sanoa että nainen on ruma koska naiset suuttuu siitä. Mies joutuu aina kehumaan naista kauniiksi ja tämä aiheuttaa negatiivisia asioita yhteiskunnassa, naiset yliarvioi omaa tasoaan tämän takia ja tämä taas johtaa siihen että se tavallinen mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset(myös ne rumat) etsii koulutettua komistusta.
Eihän miehellekään voi sanoa, että olet tyhmä ja meidän kasvimaasta löytyy isompia ja terhakampia kastematoja.
Kyllä voi ja tämä on oikeastaan jopa ihan suositeltavaa naisten keskuudessa. Tällä tavoin he kokevat voimaantumisen tunnetta ja saavat henkisiä sosiaalipisteitä oman ryhmänsä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa oletkin kaunis, mutta huono sängyssä? Siksi haluavat pöksyihisi, mutta suhteet eivät kestä kauan.
Tää on kyllä valitettavan totta kauniiden naisten keskuudessa. Kuvittelevat, että voivat ulkonäkönsä ansiosta käyttäytyä sängyssä kuin lahna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa oletkin kaunis, mutta huono sängyssä? Siksi haluavat pöksyihisi, mutta suhteet eivät kestä kauan.
Tää on kyllä valitettavan totta kauniiden naisten keskuudessa. Kuvittelevat, että voivat ulkonäkönsä ansiosta käyttäytyä sängyssä kuin lahna.
En tiedä minkälaiset miehet viljelevät näitä lahna-kommentteja, mutta itse en ole koskaan tavannut naista, joka olisi ollut lahna. Ehkä se on itsestäkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä ja hoikkia nimenomaan. Gisele kasvoista aika tavis. Suvi Pitkänen ja Saimi Hoyer myös on aika taviksia kasvoiltaan.
*Koponen, ei pitkänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee komeisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälaiset miehet viljelevät näitä lahna-kommentteja, mutta itse en ole koskaan tavannut naista, joka olisi ollut lahna. Ehkä se on itsestäkin kiinni.
Olenko lahna jos oma keskittyminen menee emättimen supisteluihin, keskityn että saisin orgasmin ja että miehellä tuntuisi kun supistelen? Ulkoisesti ehkä lahnalta voi vaikuttaa tuollainen vaikka on enemmän mukana kuin se huohottava tai pahimmillaan kiljuva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuot tasoteoriaasi keskusteluun mikä ei edes koske kyseistä aihetta. Vie siis mielipiteesi matkallasi biojäteastiaan, jooko?
Huutista huo-ralla meni tunteisiin kun teidän naisten kaksinaismoralisminne paljastettiin kaikille 🤣🤣🤣
Mikä ihmeen kaksinaismoralismi naisilla, jos miehet heitä joutuvat kehumaan? -Sinua on varmaan 947 kertaa jo kehotettu nostamaan omaa tasoasi, jotta ne tavalliset naiset kuten Gisele Bündchen sinusta kiinnostuvat, mutta ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.
🤣🤣🤣🤣
Määrität arvosi itse. Ei tarvi erikseen olla kiitollinen jokaisen humalaisen örinöistä. Olet eniten kaunis juuri silloin kun et tarvi muilta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.
🤣🤣🤣🤣
Tuleepa itselle erityisen kaunis olo kun joku ei usko että tämä totta 😅 kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää sanoa ketään rumaksi? Kenelle siitä on iloa? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli?
Sellainen demarirummo sitten siellä :D Että sormet ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja saatanallinen LAALAALAALAA-lallattelu päälle, että kyllä se paha maailma ikävine tosiasioineen menee ohi kun vain lallattellee aikansa?
Niin ja jos noille miehille joutuu puhumaan, alkavat puhua vaimosta tai tyttöystävästä etten vaan erehtyisi luulemaan mitään.