Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin naisena tietää jos olenkin ruma?

Vierailija
19.03.2025 |

Miehet kun nyt sanoo mitä tahansa päästääkseen pöksyihin.

Ne suhteet eivät koskaan kestä kauan, joten taidankin olla ruma.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa sulle mutta en tahdo tavata.

Vierailija
22/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seisoo et ole ruma.

Seisokki ei kerro oikeastaan mistään mitään. Miehellä seisoo aina vaikka tiedän olevani sysiruma, on myöntänyt ajattelevansa lähikaupan kassaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin miehet tulevat usein pyytämättä arvostelemaan ulkonäköäni ikävästi ja huomauttelevat kauneusvirheistäni, joten tiedän olevani ruma.

T. Ruma nainen

Vierailija
24/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö osaa itse peilikuvasta tai vaikka puhelimella otetusta kuvasta kertoa? Laita joku julkkiksen kuva kuka muistuttaa sinua niin voidaan arvostella oletko mahdolisesti ruma vai kaunis.

Vierailija
25/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta peili, siitä se selviää. 

Vierailija
26/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet kun nyt sanoo mitä tahansa päästääkseen pöksyihin." 

Ehkä, mutta kyllä he osaavat sanoa totuudenkin. Olen ruma ja yksi mies sanoi, että minulla on "erittäin ruma naama" mutta "panisin sua silti" :-D

Mitäh? 😳

Mulla oli sama reaktio kun kuulin tuon :D

- Viestin 4 kirjoittaja

Kai annoit sille sialle........lujaa korville :D

-M50

Valitettavasti en. Tämä tapahtui puolitutun juhlissa, joten poistuin vain paikalta sanomatta mitään :D ei saakeli

Vierailija
27/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä  olet ja kenen et niin ei sitä voi tietää. Kukaan ei ole hyvännäköinen  kaikkien mielestä. Tuskin kukaan sun kanssa sänkyyn menisi jos et heidän mielestään olisi haluja herättävän.näköinen.

Vierailija
28/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.

Vierailija
29/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies ei huomauta naiselle hänen ulkonäöstään. Sellainen on moukkamaista

Vierailija
30/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kelpaa panoksi ja kaunis otetaan suhteeseen ja vaimoksi. Siitä tiedät. 

Vierailija
31/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään objektiivista kauneutta ja rumuutta, vain mielipiteitä.

Vierailija
32/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ruma, tietäisit sen kyllä. Miehet - ja jotkut naisetkin - kertovat sen kyllä suoraan. Myös lasten ja teinien reaktioista voi päätellä paljon. 

Kerronpa itsestäni. Olin kouluaikoina kiusattu ulkonäköni takia ja parikymppisenäkin sain kuulla vielä vaikka mitä huutelua. Tapailumiehet (ne harvat) ovat haukkuneet rumaksi. Sosiaalisessa mediassa olen saanut viestejä, joissa ulkonäköäni haukutaan. Enää en laita kuviani yhtään mihinkään. 

Nyt keski-ikäisenä saan olla enimmäkseen rauhassa siinä mielessä, että minulle ei huudella. Kuitenkin toisinaan ulkonäköni tuntuu herättävän erikoisia reaktioita. Työelämässä olen tavannut sellaisia "suosittuja ja kauniita" naisia, jotka suhtautuvat minuun ylenkatsoen. He nauravat sanomisilleni, luovat toisiin merkitseviä silmäyksiä ja tirskuvat. Entisenä koulukiusattuna tiedostan kyllä sen, milloin minusta ei pidetä. Aikuisiällä opiskellessani jouduin kahden teinitytön kiusaamaksi. 

Rumuuteni näkyy myös peilistä aivan selvästi. 

Vierailija
33/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee ainakin vieraat naisetkin ilman taka-ajatuksia kertomaan kuinka kaunis olen, vaikka olen pian 50v ja painoakin yli 100kg. No miehistä puhumattakaan. Kositaan jopa lenkillä. Baareissa tullaan iskemään vaikka oma mies vierellä jne. Siitä uskoisin että olen kaunis.

Sen lisään vielä että nuorena tällaista ei tapahtunut ikinä, vaikka olin hoikkakin. Kai sitä vanhemmiten kaunistuu. No ainakaan ei rauhassa saa olla ja koko ajan kaupoissakin flirttaillaan vaikka olis oma nainen vierellä näillä miehillä.

Vierailija
34/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä itse inhoat, voi olla toisen mielestä kaunis ja persoonallinen kohta (piirre)

Vierailija
35/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua jatkuvasti kehutaan kauniiksi silmät loistaen, niin olet kaunis. Jos kehuja ei tule, niin sitten et. 

Vierailija
36/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme umpikujassa tämän asian suhteen koska naisille ei voi olla rehellinen eli naiselle ei saa sanoa että nainen on ruma koska naiset suuttuu siitä. Mies joutuu aina kehumaan naista kauniiksi ja tämä aiheuttaa negatiivisia asioita yhteiskunnassa, naiset yliarvioi omaa tasoaan tämän takia ja tämä taas johtaa siihen että se tavallinen mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset(myös ne rumat) etsii koulutettua komistusta. 

Eihän miehellekään voi sanoa, että olet tyhmä ja meidän kasvimaasta löytyy isompia ja terhakampia kastematoja. 

Vierailija
37/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja voisi perustella

Vierailija
38/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja minulle on useamman kerran irvistetty inhon ilme kasvoilla, joten oma rumuus ei ole jäänyt epäselväksi. Miehet tuntuvat pelkäävän, että kaltaiseni ruma nainen yrittää iskeä heitä (en yritä), joten täytyy korostetulla inholla tehdä selväksi, ettei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
39/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa oletkin kaunis, mutta huono sängyssä? Siksi haluavat pöksyihisi, mutta suhteet eivät kestä kauan. 

Vierailija
40/87 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies ei huomauta naiselle hänen ulkonäöstään. Sellainen on moukkamaista

Siis mitä? Miksi? Kyllä jokainen fiksu mies kehuu naistaan. En kyllä koe moukkamaisena että vieraammatkin kehuu. Entä mitä jos nainen tulee kehumaan naista? Olen lasten kanssa jossain niin usein tulee nainen kertomaan kuinka kaunis olen vaikka olen jo lähempänä 50v ja ylipainoinenkin. Onko sellainen nainen moukkamainen? Mielestäni olleet hyvin fiksun oloisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi