Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku valmis Frendit-tyyliseen kimppa-asumiseen vaikka sellainen ei ole ihmisarvoista elämää?

Vierailija
19.03.2025 |

Miten on

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
2/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän minä olisin valmis Frendit-tyyliseen kimppa-asumiseen, jos olisi Frendit-tyylinen mukava kaveriporukka ja sitcom-henkiset hyvät vibat koko ajan.

Mutta kun tuollaistahan se ei todellisuudessa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se menisi hyvän kaverin kanssa ihan samalla tavalla kuin miehenkin kanssa, mutta ei todellakaan tuntemattoman kanssa. Yhteen aikaan vanhukset tulivat maalta kirkonkylälle kerrostaloon ja vuokrasivat yhdessä kaksion, kun ei ollut varaa yksin. Tyytyväisiä olivat. Tosin yksistä vähän epäiltiin että tykkäsivät toisistaan vähän kaveruutta enemmän. Ei se ketään haitannut silti. 

Vierailija
4/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksio on yhdelle ihmiselle sopiva

Vierailija
5/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin noin viisi ja puoli vuotta opiskeluaikanani, siitä 2,5 vuotta kahden hengen huoneessa minulle entuudestaan tuntemattomien kämppisten kanssa. Viihdyin oikein hyvin ja voisin harkita vastaavaa asumismuotoa tulevaisuudessakin, jos jäisin leskeksi. Oman huoneen tosin haluaisin. Näin vanhempana nukkuu sen verran huonommin.

Vierailija
6/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei olis ihmisarvosta elämää jos asuu mukavan kaverin kanssa ja on luonteeltaan sopiva sellaiseen elämään? 

Mulle se ei olisi sopinut edes nuorena, koska oma rauha on mulle hyvin tärkeää, olen introvertti ja erakkoluonne.

Vierailija
7/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos asuisin New Yorkissa ja tekisin lauluja haisevista kissoista

Vierailija
8/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

New yorkissa? ehdottomasti!

Vierailija
9/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New yorkissa? ehdottomasti!

Hesassa ei

Vierailija
10/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän minä olisin valmis Frendit-tyyliseen kimppa-asumiseen, jos olisi Frendit-tyylinen mukava kaveriporukka ja sitcom-henkiset hyvät vibat koko ajan.

Pieru haisee ja aina jollain seisoo kokoajan, koska ei ole paikkaa masturboida. Tosi ahdistavaa paskaa. Sopii johonkin vanhainkotiin tuo tyyli asua.

Vierailija
11/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieru haisee ja aina jollain seisoo kokoajan, koska ei ole paikkaa masturboida. Tosi ahdistavaa paskaa. Sopii johonkin vanhainkotiin tuo tyyli asua.

Onhan niillä omat makuuhuoneet.

Vierailija
12/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sarjassahan kaikki oli nussinu kaikkien kanssa jossain vaiheessa.

Ei hirveän konservatiivinen malli asua.

Edistää vihervasemmistolaista polyamoriaa ja perversioita, mutta mikäs siinä kun oikeisto pistää ihmiset asumaan noin,

Vierailija
13/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Kela kohta jo vaatia kimppa-asumista??? Mitäh??

Vierailija
14/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksio on yhdelle ihmiselle sopiva

Minimi Kelan tuilla elävälle

Vierailija
15/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin noin viisi ja puoli vuotta opiskeluaikanani, siitä 2,5 vuotta kahden hengen huoneessa minulle entuudestaan tuntemattomien kämppisten kanssa. Viihdyin oikein hyvin ja voisin harkita vastaavaa asumismuotoa tulevaisuudessakin, jos jäisin leskeksi. Oman huoneen tosin haluaisin. Näin vanhempana nukkuu sen verran huonommin.

Eli toisin sanoen et harkitsisi vastaavaa asumismuotoa, koska haluat omat huoneen. 

Vierailija
16/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sarjassahan kaikki oli nussinu kaikkien kanssa jossain vaiheessa.

Ei hirveän konservatiivinen malli asua.

Edistää vihervasemmistolaista polyamoriaa ja perversioita, mutta mikäs siinä kun oikeisto pistää ihmiset asumaan noin,

Siis koko sarjanhan nimen omaan perustuu siihen että pannaan puoli new yorkia kunnes tulee vahinko lapsia ja sitten pohditaan miten niitä kasvatetaan.

Vierailija
17/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla laki että yksiö ei saa olla alle 40 neliötä ja täytyy olla erillinen keittiö.

Vierailija
18/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä taas tuota kysyt? Poistettiinko se päivällä ollut viesti?

Vierailija
19/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin olisin valmis sellaiseen edellyttäen että saan valikoida ne kimppakaverit.

Kunhan on yksi oma huone jossa voi olla rauhassa kun haluaa. Muuten voisi olla kivaakin välillä sosiaaliseerata. Saisi varmasti enemmän mukavuuksia ja neliöitä suhteessa hintaan.

Vierailija
20/35 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen et harkitsisi vastaavaa asumismuotoa, koska haluat omat huoneen. 

No oma huonehan on jokaisella - keittiö, olohuone ja wc on yhteiset.