Apua keksikää mistä saan rahaa!? 😢
Miten voisin muuttua rahaksi?? Aivan hirveä hätä ja keinot loppu Olen myynyt kaiken mitä voin myydä, irtisanonut kaikki palvelut paitsi puhelimen, syön minimaalisen niukasti, siirtänyt laskuista eräpäivät mitkä siirrettävissä on, tuntuu että olen tehnyt kaiken mahdollisen mitä kykenen!
Olen siis pitkällä sairauslomalla ja auto hajosi, se olisi pakko saada korjattua että pääsen joskus täältä korvesta töihin 😳 Kustannusarvio yli tonnin, ei mulla ole sellaisia rahoja! Auto on lähes arvoton rahallisesti, käyttöarvo kultaakin kalliimpi kun julkiset ei kulje. Aivan hirveä paniikki ja tuntuu että en voi kuin nostaa kädet pystyyn ja kuolla pois 😭
Ja siis en VOI mennä töihin, ei yksinkertaisesti ole työkykyä vielä 😟 Tästäkö tää syrjäytyminen nyt alkoi??? Ei oo ketään keltä lainata rahaa, pankki ei anna koska kontolla maksuhäiriöitä jotka yrittäjyyden ajoilta 😢
En oikeasti tiedä miten tästä selviää!?
Kommentit (43)
Voit käydä Amerikassa myymässä toisen munuaisen. Ne maksaa matkatkin ja rikkaat siellä maksaa hyvin jotta henki säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitus tee itsestäsi... Nopeammin saat kyllä apua, jos joku muu tekee...
riippuu tietysti siitä mitä ilmoitukseen kertoo. Nimim. yks teki henkilöstä x huoli-ilmoituksen, hätääntynyt sossu soitti ilmoituksen teosta 25min päästä.
Ilmoitus todettiin lopulta perättömäksi viranomaisten toimesta.
Olen pahoillani ap. Tulin oikeasti vähän surulliseksi viestistäsi. Valitettavasti mulla ei ole keinoja auttaa, mut sun pitää vaan jotenkin ite järkätä nuo hommat kuntoon. Muista, et välillä on vaikeeta, mutta kyllä se tulee joskus helpottaa.