Miksi naiset tahtoo lentäjän puolisoksi?!
Muutama ketju ainaki täällä siitä. Mikä niissä kiehtoo naisia, palkka?!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä ei oo akateeminen mutta sielloä on akateemisia jotka halunneet lentäjiksi mm DI, voi olla montakin
Joo, aika moni on akateeminen tai esim. amk-inssi. Dippainssejä on aika paljon. Minunkin mies on myös DI sekä lentäjä. Aikanaan kun haki Poriin opiskelemaan niin dippainssin papereilla pääsi suoraan jatkoon tarvitsematta käydä ensimmäistä karsintaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin on lentäjämies puolisona. On myös lääkäri.
Lääkäri-Lentäjiä ei oo monta, ainakin yksi.
Mä tiedän ainakin kolme.
No ei todellakaan kaikki naiset. En tosiaankaan ikinä ottaisi lentäjää enkä ottanut ukoksi, olen 15 v lentoemäntänä oloni ajan nähnyt niin mitä reissussa lentäjä-äijät tekee. Lopetin työni joka paikoin ällötti, kiitos suomalaisten örveltäjien ja vaihdoin uusiin hommiin kun tapasin elämäni rakkauden. Mulla isäntä tienaa moninkertaisesti enemmän kun lentäjä, ei niillä lentäjillä ne palkat pilvissä lennä, kone kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kaikki naiset. En tosiaankaan ikinä ottaisi lentäjää enkä ottanut ukoksi, olen 15 v lentoemäntänä oloni ajan nähnyt niin mitä reissussa lentäjä-äijät tekee. Lopetin työni joka paikoin ällötti, kiitos suomalaisten örveltäjien ja vaihdoin uusiin hommiin kun tapasin elämäni rakkauden. Mulla isäntä tienaa moninkertaisesti enemmän kun lentäjä, ei niillä lentäjillä ne palkat pilvissä lennä, kone kylläkin.
Kuulostat torjutuksi tulleelta lentoemännältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on parikin lentäjää koittanut vikitellä. Komeitakin olivat, en huolinut. Halusin mieluummin aivotyötä tekevän nörtin. <3
Joo uskotaan :D Ei noiden lentäjien tartte ketään vikitellä kun naisia olisi muutenkin tulossa ikkunoista ja ovista.
Kyllä ne myös vikittelevät, tuntuvat jopa olevan aika aktiivisia vikittelijöitä. Minuakin on lentäjät vikitelleet. Eivät oikein kiinnosta minua.
Niin varmaan :D
Lasipalatsissa aikoinaan oli usein lentäjiä katselemassa naisia. Usein tulivat jututtamaan, mukaan en lähtenyt mutta ilmaisen lennon sain kerran.
Mitä Lasipalatsissa tekivät?
Vierailija kirjoitti:
Finnairin lentäjillä komea uniformu.
Awwww..<3
Vierailija kirjoitti:
Palkka ja lippuedut
Tämä
Ei kaikki halua. Lentäjämies on paljon pois kotoa. Minä haluan DI-miehen, jonka kanssa pääsee ulkomaille mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua. Lentäjämies on paljon pois kotoa. Minä haluan DI-miehen, jonka kanssa pääsee ulkomaille mukaan.
Mun DI-mies vaihtoi alaa lentäjäksi päälle kolmekymppisenä. DI-tutkinnosta on hyötyä sekä lentäjäopintoihin päästessä että itse työssäkin. Palkkakin parempi. Tuolloin tienasi noin 5000€, nyt yli tuplat siitä.
Vaimo ja perhe on tehokas lentojarru, vanhat lentäjät tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja perhe on tehokas lentojarru, vanhat lentäjät tietää tämän.
Mitä tää siis tarkoittaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit, kunnianhimoa ja rahaa. Lisäksi lippuedut.
Lentäjät tapaavat olla psykopaatteja. Tuollaista ominaisuutta työssä tarvitaankin. Onko psykopaateilla sitten hyvät geenit?
Itse olet psykopaatti kun tuollaista edes viitsit kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Tienestit voivat olla aika surkeita dippainsseillä, riippuu alasta
Eivät kaikki halua, mutta monelle status ja raha tärkeitä
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät älykkäitä, fiksuja ja sekä fyysisiltä että psyykkisiltä ominaisuuksiltaan hyviä ja kunnollisia. Kukapa ei sellaista toivoisi lapsensa isäksi? Lähipubin Rane voisi kylläkin olla astetta enemmän jännämies, jos sellaista etsii.
:D
Naisilla, ei kaikille, on tärkeää että mies jossain hienossa ammatissa. Eikö varastomies tai asentaja kelpaa?
Ja niiden muutaman ketjun perusteella päättelet näin, ap?
Finnairin lentäjillä komea uniformu.