Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tahtoo lentäjän puolisoksi?!

Vierailija
19.03.2025 |

Muutama ketju ainaki täällä siitä. Mikä niissä kiehtoo naisia, palkka?!

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tasa-arvon päivänä: kouluttautukaa itse lentäjäksi, ei tarvitse silloin tyrkyttää itseään nolosti. 50-luku meni jo.

Vierailija
42/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Naiset ovat gold diggereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalento on paras lento.

Viimeinen lento niin hieno niin hento.

Vierailija
44/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status. On kai se hienoa olla lentäjän vaimokin :D 

Vierailija
45/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntemani lentäjä on ollut puolisonsa kanssa pitkään, pariutuvat ilmeisesti keskimäärin aika nuorina. 

Vierailija
46/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi käydä vieraissa, kun mies on ulkomailla.  Ja raha toki.

T. Lentäjän vaimo 

Vierailija
47/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on parikin lentäjää koittanut vikitellä. Komeitakin olivat, en huolinut. Halusin mieluummin aivotyötä tekevän nörtin. <3

Joo uskotaan :D Ei noiden lentäjien tartte ketään vikitellä kun naisia olisi muutenkin tulossa ikkunoista ja ovista. 

Kyllä ne myös vikittelevät, tuntuvat jopa olevan aika aktiivisia vikittelijöitä. Minuakin on lentäjät vikitelleet. Eivät oikein kiinnosta minua. 

Vierailija
48/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status. On kai se hienoa olla lentäjän vaimokin :D 

Tämä. Samaa sakkia jotka tukehtuu ylpeyteensä kun saa ilmoittaa kuuluvalla äänellä että mieheni Veli-Matti on lentäjä, dippainssi, arkkitehti, kaavoitusviraston osastonJOHTAJA, apteekkari, pankinjohtaja tai ties mikä seiväshyppääjä jumalan armosta. Ai että oma status nousee samoihin sfääreihin.Nuorempi sukupolvi saa sisältöä instaan ja elämäänsä matkalaukkujen kokemusasiantuntijoina.

Vierailija
49/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon poissa niin saa tehdä omia projekteja ja pitää muita miehiä sivussa.

t. Lentäjän vaimo

Vierailija
50/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on parikin lentäjää koittanut vikitellä. Komeitakin olivat, en huolinut. Halusin mieluummin aivotyötä tekevän nörtin. <3

Joo uskotaan :D Ei noiden lentäjien tartte ketään vikitellä kun naisia olisi muutenkin tulossa ikkunoista ja ovista. 

Kyllä ne myös vikittelevät, tuntuvat jopa olevan aika aktiivisia vikittelijöitä. Minuakin on lentäjät vikitelleet. Eivät oikein kiinnosta minua. 

Niin varmaan :D

Vierailija
51/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan :D

Lasipalatsissa aikoinaan oli usein lentäjiä katselemassa naisia. Usein tulivat jututtamaan, mukaan en lähtenyt mutta ilmaisen lennon sain kerran. 

Vierailija
52/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? 

Vierailija
53/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo:raha. 

Vierailija
54/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit, kunnianhimoa ja rahaa. Lisäksi lippuedut.

Lentäjät tapaavat olla psykopaatteja. Tuollaista ominaisuutta työssä tarvitaankin. Onko psykopaateilla sitten hyvät geenit?

Kuules nyt. Psykologiset testit kyllä ne paljastaisivat ja viimeistään ohjaamoyhteistyöstä tulisi sellaista palautetta että kauaa ei töissä sellainen psykopaatti olisi. Tiedätkö miten vakavaa on olla psykopaatti? Ehkä et. 

Sinä et oikein ymmärrä, mitä psykopaatti tarkoittaa.

Vierailija
55/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla haaveissa rahamies 

Lentäjillä vaimo kotona ja ukko pumppaa lentoemäntiä reissuilla pallit savuten.

No, jos raha riittää vaimolle.

Vierailija
56/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? 

Aivan oikeasti. Miksi ne minua kiinnostaisivat? Ei säännöllisiä työaikoja, tykkäävät jostain munanjatke-vempeleistä ja ovat päätyneet ammattiin jossa on yliedustus huonosti käyttäytyviä. Pysyn kaukana lentäjistä. Hyh.

Vierailija
57/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kyse pyrkyrinaisista? Raha, edut kiinnostaa.. Parempi kysymys olisi miksi miehiä kiinnostaa juuri nämä pinnalliset naiset? 

Paitsi että keitä lentäjien vaimoja tunnen, varmaan puolen tusinaa, niin ovat kyllä hyvin maanläheisiä eivätkä mitään pyrkyreitä..

Mä tunnen kaksi. Molemmat juristeja. Ja palkka-työssä, yrityspuolella.

Vierailija
58/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kyse pyrkyrinaisista? Raha, edut kiinnostaa.. Parempi kysymys olisi miksi miehiä kiinnostaa juuri nämä pinnalliset naiset? 

Paitsi että keitä lentäjien vaimoja tunnen, varmaan puolen tusinaa, niin ovat kyllä hyvin maanläheisiä eivätkä mitään pyrkyreitä..

Mä tunnen kaksi. Molemmat juristeja. Ja palkka-työssä, yrityspuolella.

Mäkin tunnen monia, kaikki korkeasti koulutettuja. Vähintään amk, monella akateeminen. 

Vierailija
59/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mullakin on lentäjämies puolisona. On myös lääkäri.

Lääkäri-Lentäjiä ei oo monta, ainakin yksi. 

Vierailija
60/108 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä ei oo akateeminen mutta sielloä on akateemisia jotka halunneet lentäjiksi mm DI, voi olla montakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän