YLE: Suomi on seitsemättä vuotta perättäin maailman onnellisin maa
Kommentit (27)
Tuo ei tarkoita muuta kuin että (((ne))) haluaa tänne lisää läpsyttelijöitä meidän hävittämiseksi
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja, nistejä, läskikasoja, kerjäläisiä, pummeja, n e e k e r e i t ä, m u s l i m e ja, m a m u j a, m a n n e j ä t t e i t ä, paska valtio.
Voimia.
Ei siinä kyselyssä kysytä "Kuinka onnellinen olet asteikolla 1-10", vaan tuo tulos on rakennettu useita eri elämänlaatuun vaikuttavia faktoreita mittaamalla, tyyliin "Minua pelottaa liikkua yksi ulkona", "en uskalla jättää lapsia yksin pihalle leikkimään", "pelkään tulevani ammutuksi", "maassani on kaunista luontoa" yms.
Katsokaa Me kansa striimejä/videoita YouTubesta.
Ja vielä ennätystuloksin! Kaikesta määkimisestä huolimatta, meillä on asiat todella hyvin. 👴🏼👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kyselyssä kysytä "Kuinka onnellinen olet asteikolla 1-10", vaan tuo tulos on rakennettu useita eri elämänlaatuun vaikuttavia faktoreita mittaamalla, tyyliin "Minua pelottaa liikkua yksi ulkona", "en uskalla jättää lapsia yksin pihalle leikkimään", "pelkään tulevani ammutuksi", "maassani on kaunista luontoa" yms.
Vastaisin noihin kaikkiin kyllä ja vikaan ei kun en näe sitä edes koskaan. Mutta multa ei kysytty.
HAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KUOLEN NAURUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KUOLEN NAURUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
ASUN MYÖS NAURU SAARILLA
Vierailija kirjoitti:
Eli on kysytty niin, että vastaajista suurempi osuus on jossain Kajaanissa. Kyllähän noihin tulee ihan eri vastaukset jostain Itä-Helsingistä ja Myyrmäestä kuin mualta Suomessa.
Uskooko joku tätä skeidaa? Kadut täynnä nistejä, spurguja, maamuhjia ja muita sankareita.
Kun ei tajuta niin ei tajuta... kerta toisensa perään väärinymmärretään.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku tätä skeidaa? Kadut täynnä nistejä, spurguja, maamuhjia ja muita sankareita.
Joo, jokin ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nekin ovat onnellisempia kuin muiden maiden nistit ja spurgut. Täällä saa hoitoa jos vain tahtoo, ja tosi harva asuu siellä kadulla. Jos asuu, niin lähes aina omasta tahdosta.
Tämänkin ketjun mussuttajille tekisi hyvää käydä katsomassa elämänmenoa jossain muualla. Mutta tuskin on kokemusta.
Menee nyt ihan hukkaan hyvä öyhötys, kun onnellisin maa julistetaan vasta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nekin ovat onnellisempia kuin muiden maiden nistit ja spurgut. Täällä saa hoitoa jos vain tahtoo, ja tosi harva asuu siellä kadulla. Jos asuu, niin lähes aina omasta tahdosta.
Edes Hannu Karpo ei saanut hoitoa, vaikka on 83v. televisiolegenda. Ukrainalaisiakin on lähtenyt sinne takaisin, koska terveydenhoito on paremmalla tolalla.
Suomi, Tanska, Islanti, Ruotsi. Norja, joka on vaurain Euroopan maa oli vasta seitsemäs. Olen aivan varma että henkilötasolla norjalaiset ovat onnellisempia kuin suomalaiset. Hiihtävätkin paremmin, juoksevat paremmin ja rämpivät väsymättä vuoristossa, joten ovat terveempiäkin kuin suomalaiset.
Se ei varmaan tarkoita sitä, että ihmiset täällä olisivat onnellisia. Se varmaan mittaa jotain muuta. Mä nimittäin en ainakaan ole onnellinen vaan minusta täällä on ikävää ja raskasta elää.