Mun elämällä ei ole mitään arvoa
Kommentit (39)
Myytkö sen kympillä? Se on 10 egee enemmän kuin sen arvo.
Älä huoli, ei ole muidenkaan elämällä. Olosuhteiden pakosta täällä aikamme heilutaan ja sitten poistutaan. Siinäpä se.
Sä oot kuule ittelles (niinkuin kaikki muutkin)niin korvaamattoman arvokas ihminen ,ettei siihen(just sun paikalles ja siinä sun tilalles )voi astua kukaan muu kun sää itte.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet masentunut ja tarvitset kognitiivista terapiaa tueksi, jotta ymmärrät että nuo ajatukset ovat vääristyneitä. Vai ajatteletko itse niin että jollain ihmiselllä on enemmän arvoa kuin toisella? Mikä tilanne aiheuttaa nuo ajatukset. Ehkäpä ympäristönvaihdos auttaa.
Onhan se fakta, että eliitti on arvokkaampaa ja heidän mukaan mennään. Jos valta saadaan kaapattua niin ehkä sitten asiat menee uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kuule ittelles (niinkuin kaikki muutkin)niin korvaamattoman arvokas ihminen ,ettei siihen(just sun paikalles ja siinä sun tilalles )voi astua kukaan muu kun sää itte.
Onko kukaan koskaan sanonut sinulle, että olet klishee-automaatti? Sinä olet! Ja epäilemättä sellaisena korvaamaton!
Millään ei ole arvoa eikä mitään merkitystä.
Eikö se ole iloinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Jumalan silmissä olet arvokas juuri tuollaisena.
Painu uskis vidduun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan koskaan sanonut sinulle, että olet klishee-automaatti? Sinä olet! Ja epäilemättä sellaisena korvaamaton!
Olisitko sitten mielummin halunnukin jonkun ihan päinvastasen ajatuksen ?
Jos teet kaupat sisimmistäsi kanssani, niin lupaan että elämäsi muuttuu merkittäväksi ja saat arvon.
Annat vain sopimuksen sisimmistäsi, kun aika jättää.
Maailmaa uhkaa suuri tragedia ja sisimmilläsi on paljon matkakumppaneita, kun laiva lähtee syville vesille ikuiseen ikuisuuteen paikkaan missä on aina syksy. Sinne joutaa syksyllä syntyneet.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Kaikki on kiinni mittakaavasta, missä minkäkin ja kenenkin arvoa punnitaan.
Minusta se Havukka-ahon ajattelijan "kusiaisen valtuuksilla"-vertaus on ihan hyvä.
Me ollaan kaikki yhtä arvokkaita tai arvottomia, kosmisessa mittakaavassa kuitenkin vain pölyhiukkasia lattialla ja hiekanjyväsiä Saharassa. Tämä unohtuu niiltä, jotka pitävät itseänsä kovin korvaamattomina ja tärkeinä täällä maan päällä.
Omassa Linnunradan galaksissamme on pelkästään satoja miljardeja tähtiä, ja näitä galakseja on nykyisen käsityskykymme mukaan satoja, jopa tuhansia miljardeja. Emme ole tässä suuressa kuvassa kovinkaan tärkeitä.
Joku valovuosikin on niin käsittämätön matka, 9,42 tuhatta miljardia kilometriä, ettei sitä oikein hahmota. Silti matkaa lähimpään tähteen on monta valovuotta.
Toisaalta kun tallasit muurahaisen tai tapoit hyttysen, niin se saattoi olla omassa joukossaan hyvinkin tärkeä ötökkä. Siellä on nyt suuri suru, kun jumalan käsi vei heidän oman Putininsa tai Trumpinsa.
Että olet sinä tärkeä Tai sitten et ole. Yhtä tärkeä olet kuitenkin, kuin kaikki muutkin.
Jos nyt kuitenkin yritettäisiin käyttää tämä lyhyt elämäksi kutsuttu pyrähdys niin hyvin kuin vain mahdollista?
Ja ei ainakaan toisia vahingoittaen. Kai sillä elämällä sitten joku arvo olisi?
Jos herkiämme hirveän kyynisiksi, ja millään ei ole mitään arvoa, niin aika surkeaksi menee tämä elämä kaikilla.
Vähän sääli, koska eipä meillä muutakaan elämää ole käytössä. Vaikka uskovaiset muuta väittävät, kun ovat niin pirun tärkeitä ja viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden aikaiset traumat eivät jätä mua rauhaan. Joka kerta kun käyn nukkumaan, tulen miettineeksi sitä, että herääkö enää aamulla vai ei.
-Ap
Olisiko sinun mahdollista mennä juttelemaan johonki!n?
Meitä lapsuuden läpi rytinällä menneitä on paljon.
Traumoja voi käsitellä. Sopiva ohjaaja ja sinun halusi käsitellä asioita kokoaa maailmaasi.
Tää on tällaista, että traumoja tulee.
Tää on kuitenkin vasn tämän kerran. Elämä on ne raamit ja sitten me itse voidaan osin täällä vaikuttaa miten täällä raamken sisällä toimimme.
Jos aloittaisit siitä, että välität itsestäsi ja haet apua.
Muista ne perusjututut: ruoka uni ja lepo ja ulkoilu.
Ei sun elämä kadu lapsuuteen.
Sulla on tämä hetki. Jos jaksat kaivaa, niinnlspuudessa on myös hyviä
hetkiä. Varmaan aika monta.
Mulle on kai opetettu, etä elämä on arvokas. Kyllä se on. Jos vaikka katsoo luontoa.
Ihminen on mitä on.
Ei me kaikkea voida hallita, mutta elää nyt. Et ole vastuussa kaikesta tässä maailmassa.
Sinulla on oikeus ja lupa olla ja elöäZ salli se itse itsellesi.
Mä eilen annoin mun limun semmoselle nuorelle miehelle, joka suulla roskista. Mulle tuli hyvä mieli.
Ihmisillä on yleensä luontainen halu auttaa.
Voisiko mennä juttelemaan tänään jonnekin tai johonkin ryhmään vaan mukaan? Paljon on. Ihan fyysisesti tai vaikka netin kautta.
Olennaista olisi, että irrottaudut oravanpyöräajattelusta.
Sinä saat. Ei ole pakko. Lapsuus meni ja nyt on nyt. Olet turvassa. Nyt voit itse vaikuttaa. Lapsena sinä olit siinä, missä olit. Ei me silloin oikken voida vaikuttaa, kun me räoiköidäön niitten traumaattisten ja usein kovin osaamattomien aikuisten mukana.
Olet arvokas.
Arvokkuus on ihmisten keksimä asia, niinkuin kiire, aikataulut yms... Jos haluaa tuntea itsensä arvokkaammaksi kokeilee vaikka jotain vapaaehtoista avustus toimintaa, jokainen arvostaa auttavaa.
Alat vaan kokoomuslaiseksi, niin arvosi nousee kohinalla.
TARKOITAN VITSILLÄ ETTÄ TOISET KOREILEVAT JA OVAT OLEVINAAN HIENOMPIA - SELLAISTA ON OLLUT AINA MAAILMASSA.
Miks elämälle pitäisi olla joku arvosi? Se on lahja se elämä. Elä se. Kuka niin sanoo? Kiusaako joku vai mistä kyse. Ei se ole totta, että ei ole. Et ole vaan löytänyt oikeita tyyppejä. Joku painaa sua alas vai joku trauma estää?
Lue netistä "Kotkansydän" (googlettele)
Jumalan silmissä olet arvokas juuri tuollaisena.