Mikä on pikakahvin tarkoitus
Kun puhutaan erilaisista kahveista niin olen miettinyt että kenelle tuo kahvi on oikein kohdennettu siis kun pitää saada nopea kahvi onko maailma nykyään niin kiireinen ettei kahvia ehditä keittämään vaan kuumaan veteen pikakahvi ja kuppi mukaan onko ne kuinka hyviä ja laadukkaita mikä on suosikki pika kahvissa
Kommentit (31)
Mitä pikakahvia juotte? Ajattelin ostaa, mutta omista pikakahveista on aikaa ja markkinoille on tullut varmasti paljon uutta.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Me juodaan pelkästään pikakahvia. Mielestäni on parempaa kuin joku Juhlamokka suodatinkahvi. On meillä pressopannukin, joskus sunnuntaiaamuisin tehdään sillä vahvat kahvit.
Hyvä pikakahvi on tosiaan aina parempaa kuin joku happoinen, vaaleapaahtoinen kahvi. Siitä pitää vain tehdä tarpeeksi vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pikakahvia juotte? Ajattelin ostaa, mutta omista pikakahveista on aikaa ja markkinoille on tullut varmasti paljon uutta.
Ei ap
Nescafen Original on mun mielestä paras, on tummapaahtoisinta mitä olen löytänyt (tummapaahtoisempaa kuin niiden kalliimpi varsinainen tummapaahto.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kahvinkeitintä. Keitän vettä, kaadan kuppiin ja lisään pikakahvin. Nopeaa, helppoa, ja tiskiä tulee vain sen kahvikupin verran.
Tiskaatko todellakin kahvikupin yhden käyttökerran jälkeen? Eihän se vaadi kuin huuhtelun kuumalla vedellä ja kuivaamisen talouspaperilla. Minä olen käyttänyt kyseistä menetelmää ainakin kymmenen vuotta ja kuppi on on yhtä puhdas kuin uutena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Little's Colombian Premium on lempparini. Kofeiiniboostiksi kelpaa halvempikin, tällä hetkellä käytössä on Lidlistä Reilun kaupan purkki.
Minulla on vieraita varten pikakahvia, kun ei ole kahvinkeitintä enkä itse juo kahvia.
Hukkaprosentti pikakahvissa nolla,johan näistä on ollut juttuja kuinkapaljon keitinkahvia juovilla menee kahvia niin sanotus harakoille.
Vierailija kirjoitti:
Maistuuhan se paremmalta kuin kitkerä perinteinen pannukahvi.
Pannukahvi on vähiten kitkerää, taidat tarkoittaa suodatin jauhatusta, sitäkin on kyllä niin monta erilaista ettei osu suurimpaan osaan. Minä juon halvinta valmiskuraa eikä se hyvää ole mutta säästän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sekoittaa pikakahvijauhe ensin pieneen tippaan kylmää vettä, sitten lisätä kuuma vesi :) Ei tule kitkerää/palanutta.
Turha nähdä vaivaa. Tuo ei vaikuta makuun mitenkään.
Juo sitten vaikka kusta jos vaikka päänsärkysi lieventyisi.
Turha nähdä vaivaa. Tuo ei vaikuta makuun mitenkään.