Miesystävä ei halua nähdä viikonloppuisin
Kommentit (144)
Tule sitten minun luokseni pitämään hauskaa 🤗, niin käydään läpi sinun jokainen pieni kolo 🍆🍑🥥.
Oletteko yhteydessä viikonloppuisin? Lähetättekö viestejä viikonloppuisin tai soitteletteko? Laittaako valokuvia poikain illoista?
Mulla heräisi salapoliisivaistot tuollaisesta. Kyselisin muina naisina mitä suunnitelmia hänellä on kavereiden kanssa viikonlopulle, mitä hän teki viikonloppuna, pyytäisin kertomaan kavereista ja näyttämään valokuvia heidän kaveriviikonlopustaan. Hänellä ei varmaan mitään aktiivista instaa ole, arvaan.
Jos ikinä näkisin yhtäkään kavereista, niin kysyisin, että niin, teillä oli viime viikonloppuna hauskaa hiihtosafarilla Utsjoella?
Soittaisin hänelle vkl tikusta asiaa ja kysyisin ohimennen jostain asiasta minkä voi tarkistaa (Sataako siellä Tampereella lunta?). Pyydä lähettämään kuva jostain tapahtumasta jne.
Mutta surullinen totuus on, että jos tällaista joudut tekemään, niin jotain on vialla. Luota vaistoosi.
Ei tosta nyt ainakaan mitään vakavaa voi tulla, jos miestä kiinnostaa juosta paremman seuran ja tekemisen perässä viikonloppuisin.
Rakastunut ja tosissaan oleva ihminen haluaa viettää enemmän vapaa-aikaansa rakastetun kanssa, erityisesti viikonloppuisin ja loma-aikoina.
Exäni halusi kännätä viikonloppuisin.
Mitä teette kun tapaatte arkena? Käyttekö ulkona, syömässä, ihmisten ilmoilla vi oletteko aina jomman kumman luona? Harrastatteko aina seksiä? Tapaatko hänen ystäviään tai sukulaisia koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Tule sitten minun luokseni pitämään hauskaa 🤗, niin käydään läpi sinun jokainen pieni kolo 🍆🍑🥥.
🖤🖤🖤🖤🖤💣💯👈👉🤜🍆🖤🍆🍆🖤🍆🛞🌚🔥🌈🌀🌊💧🚁🦼🛴🗽🎊🎆🎇🎉🥋🥊🥊🏈🎃🔌📌🔨🗜🧯🍆🍆🍆🍆🛴📌🍆🌊💧?
Vierailija kirjoitti:
Sillä on perhe tai päihdeongelma. Tai kummatkin.
Päihdeongelmakin voi tosiaan olla syy. Haluaa vetää vkl yksinään perseet.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yhteydessä viikonloppuisin? Lähetättekö viestejä viikonloppuisin tai soitteletteko? Laittaako valokuvia poikain illoista?
Mulla heräisi salapoliisivaistot tuollaisesta. Kyselisin muina naisina mitä suunnitelmia hänellä on kavereiden kanssa viikonlopulle, mitä hän teki viikonloppuna, pyytäisin kertomaan kavereista ja näyttämään valokuvia heidän kaveriviikonlopustaan. Hänellä ei varmaan mitään aktiivista instaa ole, arvaan.
Jos ikinä näkisin yhtäkään kavereista, niin kysyisin, että niin, teillä oli viime viikonloppuna hauskaa hiihtosafarilla Utsjoella?
Soittaisin hänelle vkl tikusta asiaa ja kysyisin ohimennen jostain asiasta minkä voi tarkistaa (Sataako siellä Tampereella lunta?). Pyydä lähettämään kuva jostain tapahtumasta jne.
Mutta surullinen totuus on, että jos tällaista joudut tekemään, niin jotain on vialla. Luota vaistoosi.
Yksinkertaisempaa on avata aiheesta suora keskustelu, kysymällä mieheltä, valehteleeko mies kaveriviikonlopuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖤🖤🖤🖤🖤💣💯👈👉🤜🍆🖤🍆🍆🖤🍆🛞🌚🔥🌈🌀🌊💧🚁🦼🛴🗽🎊🎆🎇🎉🥋🥊🥊🏈🎃🔌📌🔨🗜🧯🍆🍆🍆🍆🛴📌🍆🌊💧?
🍆🦩🍆? / 🍆🦄🍆/ 🤜🍑?
Hänellä on ihan joka ikinen viikonloppu jotain sellaista tekemistä, johon hän ei halua sinua mukaan. Sinä joko hyväksyt tämän faktan, ja voit jatkaa suhdetta. Tai et hyväksy, ja lopetat suhteen.
Järjestä sinäkin itsellesi viikonlopuiksi sellaista tekemistä, johon mies ei mahdu mukaan. Esim. toinen kumppani. Jos hän sitten yhtäkkiä kertoo, että hänellä on viikonloppu vapaa, että voisi olla sinun kanssasi, voit hyvällä syyllä kertoa, että sinulla on juuri tämä kyseinen viikonloppu varattu jo.
Surullista, mutta aika moni mies elää ikuista poikamieselämää johon kuuluu jokaviikonloppuinen kavereiden kanssa kännääminen ja naisten saalistaminen baareissa. Näitä on ihan keski-ikäisissäkin.
Tämmöiset miehet kannattaa päästää vapaille markkinoille toteuttamaan itseään, heistä ei ole sitoutuneeseen parisuhteeseen, eivätkä he ansaitse puolisoa
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette kun tapaatte arkena? Käyttekö ulkona, syömässä, ihmisten ilmoilla vi oletteko aina jomman kumman luona? Harrastatteko aina seksiä? Tapaatko hänen ystäviään tai sukulaisia koskaan?
Nukumme vain, tulemme myöhään töistä kotia.
Luultavasti juo ja juhlii viikonloput, hoitelee muita samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe.
Joo. Viikonloppu on laatuaikaa, ja se vietetään oman perheen kanssa.
Kuinka laadukasta aikaa voi viettää petturin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tosiaan perhe tai vakituinen naisystävä, saattavat asua eri paikkakunnilla. Oletko käynyt miehen luona?
Monesti käynyt, asuu yksin.
Asuu ainakin arkisin yksin kenties työpaikkakunnalla. Ehkä viikonloput toisaalla? Kauanko tuo on jatkunut noin? Eikö ikinä voi nähdä viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Exäni halusi kännätä viikonloppuisin.
Näin ja pukilla mökillä. Iso valehtelija.
Kauanko olette olleet yhdessä? Luulen, että mies haluaa olla viikonloput vapaasti, juhlia, katsella naisseuraa, jos pitääkin sinua vain paremman puutteessa, kunnes uuden löytää.
Taitaa mennä Pohjanmaalle viikonlopuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä näitä ressukoita oikeasti on, jotka pitävät naista kakkosena kavereiden ja viinan rinnalla. Ei ole yksi tai kaksi miestä jotka itsellenikin ovat ehdotelleet treffejä sitten lauantaina, sitten sunnuntaina, kun on ensin pämpätty poikakaverien kanssa. Jotkut miehet eivät ole miehiä, vaan himoitsevat miehiä ja nainen on heille siksi aina vähempiarvoinen. Ei tämä ole mitenkään poikkeuksellista
Sitten ehkä kun joku nainen on pakottanut sen miehen isäksi ekan kerran, tuo poikaporukan homosteluihastelu saattaa muuttua siihen, että hän haluaakin nyt siittää toisen naisen, kolmannen, jne. Mutta tuossa vaiheessa kun lapsia ei ole, se mieslapsimopo, dubain reissut, poikaporukalla kirmailu, pallon perässä juokseminen, alkoholi, ym. menevät heeeeelposti tylsähkön naisen edelle
En vaan ymmärrä miksi nämä miehet hankkivat naisystävää ollenkaan
Se nainen on sellainen harrastus sekä käyttöväline, ja tietty se seksi. Seksiharrastusväline. Ja vähän muuhunkin käyttöön oman huvituksen mukaan.
Ovat sen verran itsekkäitä ja ajattelemattomia, tunnevammaisia tai ylipäätään empatiavajakkeja, että kehtaavat toimia noin.
Naisesta tulee "vaativa" ja "hankala" siinä vaiheessa, kun alkavat ilmoittelemaan omistakin toiveistaan ja tarpeistaan, joita siis ei pitäisi olla. Tuota miestä kun oikea parisuhde ei tosiaan kiinnosta.
Kokemusta on ja suhde jäi lyhyeksi minun puolestani. Miehellä oli hirvimetsät ym viikonloppuna. Itse taas olin viikolla kiireinen, eikä väsynyt tv:n katselu yhdessä sohvalla iltaisin oikein innostanut.