Miesystävä ei halua nähdä viikonloppuisin
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Usein miehesporukat pyörittävät ns. omaa asuntoa, jota voivat käyttää vuorotellen joko panokämppänä tai kuten apn tapauksessa luomaan mielikuvaa ei parisuhteessa elävästä henkilöstä.
Onko tämä totta? Toisaalta helppo uskoa. MoNilla on useita asuntoja. Asunnon omistaja tienaa ehkä sillä, että ottaa asunnon lainaamisesta aina pienen maksun.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä ole lapsia eikä toista naista. Hän kuulemma haluaa viikonloppuisin olla kavereiden kanssa.
Hölmö sinisilmäinen olet. Et ota edes huomioon, että on kaksoiselämää. Moni tekee niin velasti sitä. Helppoa jos toiselle paikkakunnalle menee. Nauraa partansa kun näkee mikä hönö oot. Kysypä suoraan ja silti älä uskos. Sano sille, nyt voit olla viikoktin täst edes kavereiden kanssa. Ja milloinkas sä tapaa niitä kavereita edes joskus.
Just oli juttua,muka lähdetään ( jo vuosikausia ollut) äijäporukalla laphiin onkimaan ja patikoimaan-äijä aikaa, max pahinta muka, saatetaan otta vähän viinaa möksällä me mehtäläiset. Ja paskonmarjat. Kaikki oli kuulema feikkiä, näennäiset retkeilyvehkeet,jotka ihme kumma tuli oudon raikkaina himaan kun matkakamat purettiin. Hera ite halusi purkaa salassa.
Tosiasia oli, joo mökki oli,mutta Hesoista noin tunnin,puolentoista päässä. Maskullista seuraa ja vakilomahoitoja ukoilla. Ne kalastuskuvat otettu silla, että ei tajuu maisemista missä otettu, Ei tunturin tunturia. Muka ei ola mitään linssiluteita,unohtui ottaa kuvia jne. Monta vuotta oli tuota. Ja tyypit jotka hoitaa -hommeleita- ruokatunnilla. Auton ne osat joihin rouva ei mene ikinä, siellä ehkäisyt jemmassa. Auto vaan joskus tuoksahtaa jos ei ole päässyt sisätiloihin. Ukko sotkee itseään jolla ettei vieraan alapää ja hajuvedet lemahda.
Jätin juuri tuollaisen, en kyllä luule että hänellä toinen nainen oli (tai saattoihan olla, mistä minä tiedän). Hän vaan viihtyi esim. äitinsä helmoissa, harrastuksissa ja kavereittensa kanssa. Aika inhottavaa, että hän lupaili kaikenlaista ja roikotti minua suhteessa niin kauan vaikka puhuin erosta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvittäisin miehen kuviot perin pohjin.
Miksi vaivautuisit? Ghostaaminen on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä ole lapsia eikä toista naista. Hän kuulemma haluaa viikonloppuisin olla kavereiden kanssa.
Huutonaurua. Ai että.
Sanos muuta,mikä hönö koko akka ja ukko nauraa ...
Olen puolison luona silloin kun hänellä vapaata, välillä viikollakin. Asutaan eri kylällä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ootko kysynyt miten hän on viettänyt aikaansa ystäviensä kanssa? Miksi ei esittele sinua heille? Oletko käynyt hänen asunnollaan? Jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvittäisin miehen kuviot perin pohjin.
Miksi vaivautuisit? Ghostaaminen on paikallaan.
Niin kyllä. Mutta ehkä mielenrauhan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ootko kysynyt miten hän on viettänyt aikaansa ystäviensä kanssa? Miksi ei esittele sinua heille? Oletko käynyt hänen asunnollaan? Jne
Olen kysynyt. Olen muutaman kerran nähnyt heidät. Usein on vain äijien iltoja eikä minua kutsuta.
Vierailija kirjoitti:
Jätin juuri tuollaisen, en kyllä luule että hänellä toinen nainen oli (tai saattoihan olla, mistä minä tiedän). Hän vaan viihtyi esim. äitinsä helmoissa, harrastuksissa ja kavereittensa kanssa. Aika inhottavaa, että hän lupaili kaikenlaista ja roikotti minua suhteessa niin kauan vaikka puhuin erosta monta kertaa.
Ja minulla oli avain hänen kämpille vaikka hän viettikin aikaa paljon toisessa kaupungissa äidillään. Jätin sinne myös tavaroitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla oli avain hänen kämpille vaikka hän viettikin aikaa paljon toisessa kaupungissa äidillään. Jätin sinne myös tavaroitani.
Ei ole puolisonikaan käynyt asunnollani, eikä ole avainta. En kyllä ole antanut osa-aika kumppanillekkaan, mutta ei olisi estettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt. Olen muutaman kerran nähnyt heidät. Usein on vain äijien iltoja eikä minua kutsuta.
Ovatko miehen kaverit sinkkuja vai parisuhteessa?
Kuulostaa oudolta että koko porukka vetää aina viinaa pe-la ilman että yhdelläkään olisi nainen mukana. Tai muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole puolisonikaan käynyt asunnollani, eikä ole avainta. En kyllä ole antanut osa-aika kumppanillekkaan, mutta ei olisi estettä.
Miten hän on siis puolisosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehen kaverit sinkkuja vai parisuhteessa?
Kuulostaa oudolta että koko porukka vetää aina viinaa pe-la ilman että yhdelläkään olisi nainen mukana. Tai muuta tekemistä.
Hänen kaverinsa olivat parisuhteissa
-eri/ylempi
Olet pelkkä reikä. Oliko nyt tarpeeksi suoraan sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... ja sinä uskot ?😅
Kyllä minun miesystävä haluaa viettää vkl minun kanssa, mutta hän onkin sitoutunut suhteeseen
Kunhan trollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... ja sinä uskot ?😅
Kyllä minun miesystävä haluaa viettää vkl minun kanssa, mutta hän onkin sitoutunut suhteeseen
Kunhan trollaa.
🙄
Tiedän tasan tarkkaan hänen työ ym. aikataulunsa ym. kuvionsa
Ei kaikki miehet ole paskoja
Viikonloppu on varattu toiselle naiselle. Varmaan tosi komea mies ja sen takia sen kanssa haluat olla mutta komeat miehet pettää aina.
Ja sinä uskot tuon?