Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäköäsi ikinä kommentoitu negatiivisesti?

Vierailija
18.03.2025 |

Itsellä oli kaveri, joka kiinnitti paljon huomiota muiden ulkonäköön. Saattoi ihan yhtäkkiä sanoa "Sulla on rasvaiset hiukset" ikävällä äänensävyllä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ala-asteella luokkakaveri käveli koulun käytävällä luokseni ja huusi vihaisen ryöpytyksen siitä, mitä kaikkea vikaa kaikissa vaatteissani oli, siis oikein huusi ja vielä melko pitkään. En ikävä kyllä muista enää yhtään, mitä hän sanoi tai edes mitä minulla oli päällä. Myöhemmin pyysi anteeksi ilmeisesti tajuttuaan, että muut luokan tytöt eivät pitäneetkään häntä coolina alfanaaraana vaan olivat suunnilleen yhtä hämmentyneitä tästä kuin minäkin.

Jotkut muutkin tytöt saattoivat tivata moneen kertaan, miksi minulla on tuollaiset kengät (ihan tavalliset kengät), miksi hiukseni ovat tuolla kampauksella (ihan tavallinen kampaus kuten auki tai poninhäntä) jne. ja ottaa asian esiin yhä uudestaan ja uudestaan, ikään kuin odottaisivat vastauksen olevan tällä kertaa jotain muuta kuin "no kun mä tykkään tästä". Eivät kuitenkaan suoranaisesti haukkuneet niitä, testailivat vain, että tulenko epävarmaksi ja laitan heti seuraavana päivänä eri lailla = olenko pomoteltavissa.

Vierailija
22/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi ystävä, jolla oli tapana arvostella kaikkien ulkonäköä, myös omaansa. Minäkin sain siitä osani. Onneksi emme ole enää ystäviä.

Ala-asteella ihastukseni arvosteli ulkonäköäni suureen ääneen kaikkien kuullen. Kertoi jälkeenpäin olleensa minuun ihastunut.

Sukulaisella oli tapana tehdä ääneen tiettäväksi, jos joku oli laihtunut tai lihonut. Erityisesti lihomista kommentoi hyvin suorasukaisesti naureskellen. Kamppaili itsekin painon kanssa.

Tällaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂Ai onko, lukemattomia kertoja. N 50+

Vierailija
24/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinko 7-vuotias kun eräillä synttäreillä naapurin tädit haukkuivat ulkonäköäni *on varmaan hirveää olla ruma kun kaverit on nättejä* yms yms olin pitkä ja laiha ja hiukset oli leikattu lyhyeksi (äidin mielestä hiukseni oli ohuet).

Tuollainen suorapuheisuus lapsen ulkonäöstä on kyllä syvältä. 

Olipas tyhmiä naisia. 

Ei pelkästään tyhmiä, vaan aivan käsittämättömän törkeitä. Joku isommanpuoleinen ruuvi täytyy puuttua päästä ja myös sydämestä, että puhuu lapselle tai edes lapsen kuullen noin.

Vierailija
25/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on useinkin sanottu uskovaisen/papin näköiseksi vaikken pukeudu mekkoihin, meikkaan enkä ole mikään lahkolainen, korvakorutkin löytyy ja aikaisemmin poltin tupakkaakin.

Vierailija
26/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinko 7-vuotias kun eräillä synttäreillä naapurin tädit haukkuivat ulkonäköäni *on varmaan hirveää olla ruma kun kaverit on nättejä* yms yms olin pitkä ja laiha ja hiukset oli leikattu lyhyeksi (äidin mielestä hiukseni oli ohuet).

Tuollainen suorapuheisuus lapsen ulkonäöstä on kyllä syvältä. 

On varmaan hirveää olla niin kusipää kuin nuo naapurintädit.

Vierailija
27/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on.

Niin minunkin.Koko ikäni ja kaikkea minussa vielä yli 60v.Vaikka lapsena "tädit" kuiskuttelivat korvaani "oletpa sinä nätti/suloinen " jne.Ja murrosiässä joku jopa ehdotti missiksi hakeutumista.No se ei ollut mun juttu, ei todellakaan😳😖🤣😂🤣😂

Joka ikinen miesystä on löytänyt huomauttamista.Ne lyhyet,acneihoiset,puhevikaiset,kaljuuntuneet joita en tietenkään hennonut kehoittaa menemään peilin eteen.Koska mä tiesin...🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme