Miksei rakastunut mies ota yhteyttä?
Olen varattu nainen, mutta ero vireillä. Tapasin tämän uuden miehen ensimmäisen kerran n. puoli vuotta sitten yhteisten kavereiden kautta. Aluksi tutustuimme vain ihan kavereina. Välissä ehti olla myös taukoa yhteydenpidossa. Nyt aloimme kuitenkin juttelemaan uudestaan.
Olen täysin rakatunut tähän mieheen, samoin hän minuun. Näin hän ainakin kertoo. Minä olen kuitenkin aina se, joka aloittaa keskustelut hänen kanssaan. Hän ei koskaan aloita. Olen sanonut rakastavani häntä ja siihen hän sanoi, niin minäkin sinua.
En tiedä mikä ihme siinä on, että jos kertoo olevansa rakastunut, mutta ei koskaan ota yhteyttä. Mikä tähän voisi olla syynä? Epätoivoinen :(
Kommentit (31)
Miten usein olet yhteydessä mieheen. Monta kertaa päivässä? Kaksi kertaa päivässä, Kerran päivässä? Joka toinen päivä?
Jos yhteydenpito puoleltasi on hyvin aktiivista voi olla, ettei mies edes huomaa sitä ettei hän ota yhteyttä.
Jos nyt yhteydenpito on hyvin tiivistä, monta kertaa päivässä, harvenna tahtia. Voi olla sitten miehestäkin kuuluu jotain. Kehu sitten miestä jos hän ottaa yhteyttä.
Ehkä sitä häiritsee kun olet naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä häiritsee kun olet naimisissa.
Tämä.
ap, hän ei ota yhteyttä, koska sinä olet yhä varattu!!!!!!
Sanoo että on rakastunut, koska sen haluat kuulla. Olet vain syrjähyppy, jota on kiva käydä panemassa kun huvittaa. Katsokaa tekoja ei sanoja.
Ei ole miehellä normaali testosteronitaso
Jos toinen on naimisissa ja sormus sormessa, kiltti mies ei ole kykenevä toimimaan.
En mäkään ottaisi. Jos olisin oikeasti rakastunut ja se toinen olisi varattu, tekisi liian pahaa olla yhteyksissä, kun hän ei olisi minun. Lisäksi jo pelkkä viestittelykin voitaisiin laskea pettämiseksi, enkä minä ole pettäjä enkä halua aloittaa suhdetta tuolla tavalla.
Ero vireillä. Mitähän sekin tarkoittaa. Fksu mies odottaa, että eroat ensin.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun joku sanoo "niin minäkin sinua" ilman, että tosissaan tarkoittaa sitä.