INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Ajattelen tilannetta kun koira on juuri käynyt tarpeillaan ja sitten istuu takapuolellaan sille olkkarin plyyshisohvalle.
On sitten ihmisellä paljon inhottavia, jos kerran inhoaa koiria ja niiden omistajia.
Siinähän inhoat. Jos eksyt erämaassa, en ainakaan sitten laittaisi hakukoiria sinua etsimään. Jos sokeudut, en antaisi sinulle opaskoiraa. En antaisi poliisikoiran löytää lastasi lumihangesta, vaikka se olisi ainoa, joka siinä pystyisi auttamaan. Ja kakarasi saisi ihan vapaasti joutua huumekoukkuun, eihän huumekoirilla mitään virkaa ole, mokomat räksyttäjät.
Saat inhota koiria niin paljon kuin haluat, mutta todellisuudessa teet itse paljon enemmän pahaa maailmassa kuin koira. Sinusta ei ole koiran veroiseksi kaveriksi. Ja aloituksesi oli sellaista räksytystä, mihin koira ei kykenisi ikinä.
Koiranpaska-trolli herännyt talviunilta.
Nähdäkseni koiran lemmikiksi ottaminen on jokseenkin itsekästä. Vaikea kuvitella, että ko. luontokappale kokee elävänsä antoisaa koiran elämää, jos esim joutuu yksin viettämään 8-10 tuntia sisällä seurana vain naapurustosta tulevat satunnaiset äänet.Sitten viedään hätäisesti ulos eritteet päästämään kiristävä panta kaulassa hihnan jatkona. Ruoaksi tulee yksitoikkoisia papanoita ilman minkäänlaista saalistamisen jännitystä. Toki jotain virikkeitä ihmiset suovat koiralle suuressa viisaudessaan. Seksiä ei kiimasta holimatta pääse harrastamaan eikä narttukoira saa hankkia pentuja. Koiran pitää vain jotenkin repiä elämänhalunsa isäntänsä/emäntänsä ihmissääntöjen mukaan.
Exäni oli tuollainen. Siskollaan oli pari koiraa ja aina oli hirveä valitus selän takana, jos koirat tulivat yhtä aikaa suvun mökille. Sama mies tykkäsi katsella härkätaisteluja. Itselläni ei ole koiraa, mutta eläinten oikeudet ovat tärkeitä.
Tylsä keskustelu. Aina nämä samat jutut. Tekoälykö nämä kirjoittaa?
En vihaa koiria (kunhan käyttäytyvät hyvin) mutta viime vuosina on alkanut tulemaan turhan usein vastaan koiranomistajia, jotka käyttäytyvät kuin ilman koiraa kulkevat olisivat ilmaa, ja päästävät hihnassa olevan koiransa hyppimään päin tai rähisemään jalkoihin. Osa myös kulkee väkisin päin missä tahansa reunassa ja jopa juoksee vähän ennen ohitusta samaan reunaan päästäkseen kulkemaan päin koiran kanssa.
En tiedä liittyykö tämä koirien pitämiseen statussymboleina vai mihin. Ainakin osa omistajista vaikuttaa kuvittelevan että ellei jollakin ole koiraa, se johtuisi ainoastaan rahan puutteesta. Aivan kuin jokainen muka haluaisi omistaa koiran.
En varsinaisesti inhoa koiria, mutta koiranomistajat jotka ei siivoa koiran kakkaa, heitä inhoan.
siksi että sotkee joka paikan
lastenrattaat , pyörätuolin renkaat , kengänpohjat, lasten vaatteet ja kengät.
Pas kasta tulee loisia, joita ei tapa pakkanenkaan, koiranpentuja kuolee näihin tauteihin.
Tätä kummastelen eniten,,,, etteivät ole lojaaleja edes toisille koirille.
Tykkään koirista, mutta en tykkää siitä, millainen asema koirille annetaan nykyisin Suomessa. Koirien pitäisi päästä joka paikkaan ja saada käyttäytyä miten vaan. Koiria myös on jo liikaa. Allergisten ihmisten elämä alkaa olla vaikeaa.
Koirat ovat kakkakoneita ja koirien omistajat ovat piittaamattomia jätöksistä.
Mä en jaksa ymmärtää, miksi se piski pitää ottaa mukaan joka paikkaan. Ravintolaan, kauppaan... Mä olen sitä mieltä, että vähintään 90 % koiranomistajista on ulostefetissi. Pissaa ja kakkakekoja jää jälkeen. Hyi hitto. Jos se on "vaan pissaa ja/tai kakkaa", niin voisi sen koiran pskattaa vaikka olkkarin matolle, eikö? Mutta ei, koko naapuruston harmiksi ne pitää levitellä.
Sitten vielä se räksytys. Yötä päivää koira räksyttää häiriten koko naapurustoa. Ei hirveästi ole intoa tehdä koirien kanssa mitään, mutta pihassa on neljä isoa ulvovaista rotua olevaa koiraa, jotka äänellään reagoivat jokaiseen ärsykkeeseen. Elsu tehty, mutta oli ruokaa ja siivotut kopit, koirilla ei ulkoisia merkkejä huonosta kohtelusta, niin eipä siitä seurauksia ollut.
Jos haluat tehdä naapurin elämästä helvettiä, niin ota koira. Sillä saa loputtomiin terrorisoida muita ihmisiä!
Sama juttu, ennen pidin koirista mutta nykyään en. Koirien määrä kaupungissa niin suuri.
Koirien ulostetta siellä täällä jalkakäytävillä, sakko pitäisi napsahtaa. Pissatetaan koirat talojen seiniä vasten, tätä en siedä. Mitkään kieltomerkit eivät tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Viha on sairautta.
Viha on perustunne, jota ilman ihminen eikä eläin selviydy. Perustunteita ovat suru, viha, inho, hämmästys, pelko ja onnellisuus. Peruspsykologiaa.
Jos et pysty vihaa tai näitä muita perustunteita tuntemaan, olet psyykkisesti sairas. Viha on evoluution ansiosta kehittynyt tunne, jonka tehtävä on auttaa lajia säilymään hengissä.
Missä kaupungissa te asutte, joiden jalkakäytävät on täynnä koiranpaskaa? Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha on sairautta.
Viha on perustunne, jota ilman ihminen eikä eläin selviydy. Perustunteita ovat suru, viha, inho, hämmästys, pelko ja onnellisuus. Peruspsykologiaa.
Jos et pysty vihaa tai näitä muita perustunteita tuntemaan, olet psyykkisesti sairas. Viha on evoluution ansiosta kehittynyt tunne, jonka tehtävä on auttaa lajia säilymään hengissä.
Viha on pelkoa pohjimmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalon käytävä haisee jatkuvasti märältä koiralta. Hyi hitto mikä haju. Miten joku saattaa asua sellaisessa hajussa?
Mistäs tiedät että rapussa haisee märkä koira. Ai niin nyt mä hokasin sä asut jossain loukossa, missä kulkukoirat valtaavat rappukäytävän ja haisevat sun nenään mutakylpynsä jälkeen. Oisit menny töihin niin oisit voinut saada kunnon omakotitalon tai rivarin, niissä ei oo rappukäytäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua ei olisi, jos rakkien omistajat ottaisivat muut ihmiset huomioon. Kouluttaisivat sen elukan, keräisivät jätökset, eivät oleta että sen rakin kanssa saa mennä ihan mihin vaan, eivät kuseta toisten tonteille, toisten postilaatikoihin. Kunnioittavat muita ihmisiä ja muiden ihmisten tilaa, heidän omistamaansa tilaa jne.
Tällaista on turha tietysti odottaa täällä meillä Suomessa, koska Suomi on täynnä juntteja, itsekeskeisiä, narsistisia ihmisiä, jotka oikeuttavat itselleen huonoa käytöstä.
Jessus, on teijän nurkilla jumalattoman kokoisia koiria kun postilaatikkoon ylettävät kusemaan. Kiva kun tunnustat olevas juntti, itsekeskeinen, narsistinen ja oikeutat itsellesi huonoa käytöstä. Sitähän tuo sun tekstisi on täynnä, sitä huonoa käytöstä. Onneksi en ole suomalainen ja ihmettelen miten sellaista pas..a annetaan kirjoittaa, mitä nää jutut on täällä olleet, muutama poikkeus kyllä löytyy, mutta enimmäkseen hanurista. Onneks enää kolme päivää ja sitten palaan sivistyksen pariin, mitä ei ainakaan näillä sivuilla löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa ymmärtää, miksi se piski pitää ottaa mukaan joka paikkaan. Ravintolaan, kauppaan... Mä olen sitä mieltä, että vähintään 90 % koiranomistajista on ulostefetissi. Pissaa ja kakkakekoja jää jälkeen. Hyi hitto. Jos se on "vaan pissaa ja/tai kakkaa", niin voisi sen koiran pskattaa vaikka olkkarin matolle, eikö? Mutta ei, koko naapuruston harmiksi ne pitää levitellä.
Sitten vielä se räksytys. Yötä päivää koira räksyttää häiriten koko naapurustoa. Ei hirveästi ole intoa tehdä koirien kanssa mitään, mutta pihassa on neljä isoa ulvovaista rotua olevaa koiraa, jotka äänellään reagoivat jokaiseen ärsykkeeseen. Elsu tehty, mutta oli ruokaa ja siivotut kopit, koirilla ei ulkoisia merkkejä huonosta kohtelusta, niin eipä siitä seurauksia ollut.
Jos haluat tehdä naapurin elämästä helvettiä, niin ota koira. Sillä saa loputtomiin terrorisoida muita ihmisiä!
Mä en jaksa ymmärtää miksi se kakara otetaan joka paikkaan. Ravintolaan, kauppaan...Mä oon sitä mieltä että vähintään 90% kakaran omistajista on ulostefetissi. Pissaa ja kakkakekoja jää jälkeen, Hyi hitto. Jos se vaan pissaa ja /tai kakkaa niin vois sen kakaran pskattaa vaikka olkkarin matolle, eikö? Mutta ei, koko naapuruston harmiksi ne pitää levitellä.
Sitten vielä se rääkyminen. Yötä päivää kakara rääkyy häiriten koko naapurustoa. Ei hirveesti ole intoa tehdä kakaroiden kanssa mitään, mutta pihassa on neljä pullukkaa rääkyvää ihmisrotua olevaa kakaraa, jotka äänellään reagoivat jokaiseen ärsykkeeseen. Lasu tehty, mutta oli, ruokaa ja siivotut huoneet, kersoilla ei ulkoisia merkkejä huonosta kohtelusta, niin eipä siitä seurauksia ollut.
Jos haluat tehdä naapurin elämästä helvettiä, niin hanki kersa. Sillä saa loputtomiin terrorisoida muita ihmisiä!
🐕🐩🐈🦮🐕🦺