Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA

Vierailija
18.03.2025 |

Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa. 

Kommentit (453)

Vierailija
281/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiraani. En kaipaa niinkään ihmisten seuraa, lemmikit ja eläimet riittävät minulle. Ne eivät valita, arvostele, puhu pahaa, tee sinulle pahaa oloa vaan saavat pikemminkin päivän aina paranemaan.

Ihminen, joka ajattelee ja puhuu tuolla tavalla on mielenterveysongelmainen. No näitähän Suomessa riittää, rakkeja on 800 000 kappaletta. 

Vierailija
282/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tätä ketjua ja kaikkia teitä jotka vihaatte rakkeja niikuin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nastalihapulla myrkyttäjän aloitus. ip selville ja katsomaan onko naisen talon edessä sillä kauniilla vihreällä virheettömällä nurmikolla myrkytetty toisten lemmikkejä. 

En ole VIELÄ myrkyttänyt yhtään rakkia, mielessä on kyllä käynyt. Sen kun selvittelette IP:n siitä vaan, mitään rikosta ei ole tapahtunut VIELÄ. Voithan tuoda rakkisi minun pihaani, uskallatko. 

Laiton uhkaus on myös rikos. Ja rikokseen yllyttäminen on rikos. Tuollainen kusipää jos tulisi minulle päätään aukomaan, saisi huolella turpaan 

Missä on laiton uhkaus. Kasvata vähän panssaria, minä saan vihata koiria ja koiranomistajia, se ei ole mi

Mistä sinä tiedät, mikä minä olen. Veikkaan, että pankkitililläni on paljon enemmän rahaa kuin sinulla. Olen myynyt oman asuntoni pari vuotta sitten ja sain mojovat voitot. Eli oleppas sinä elätti siellä hiljaa vaan. Nuole vaikka sen rakkisi persettä niin varmaan helpottaa. 

Vierailija
284/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään pitkäkarvaisen koiran paskomassa, kuraa jäi karvoihin. Nyt se loikoilee jonkun sohvalla.

Vierailija
285/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ihmiset jotka tuovat rakkinsa kerrostaloon! Mikä niitä viiraa kun järki ei sano mitään!!!

Vierailija
286/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään. Ennen koiria oli vähemmän ja ne oli tervepäisempia ja sosiaalisempia. Nyt on meidänkin talossa joka kerroksessa ainakin yksi ja yhdessä kerroksessa neljä. Ja ehkä.puolet on hyvin koulutettu ja tevepäisiä. Yksi (rotu on lepsu ja kiltti) on ihan Kahelin ja puree kaikkea mihin ylettää. Ja pari muuta selkeästi turhautuneita ja siksi äkkivääriä. Ja pissaa ja kakkaa löytyy pihalta. Passkapusseja piharoskiksesta  ja linnut heittelee ne ympäriinsä. Ja ei ole edes vuokratalo. 

Niin en mitenkään enää voi tykätä yleisesti koirista. Vain muutamista tutuista yksilöistä. 

Vierailija
287/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee ulkona huomattavasti enemmän ihmisten sinne heittämät muoviroskat jotka ei koskaan maadu, kuin ne koirankakat jotka maatuu kun lumet sulaa ja ensimmäiset vesisateet tulee. MUTTA, minäkään en ymmärrä miksi se koira pitää tuoda kauppakeskukseen, kampaajalle, kahvilaan jopa ruokaravintolana. Miettikää nyt mitä siitä tulisi jos ravintolassa olisi yhtä aikaa vaikka 10 koiraa, murinaa, kitinää, vinkumista, haukkumista.... eli kellään ei olisi enää mukavaa. Toisaalta sama asia on lasten kanssa. Minusta pitäisi olla K15 ruokaravintoloitakin, jonne ei saa tuoda lapsia, ei edes teinejä.

Koira kakan maatuminen vie kauan. Ja keväällä sitä hengitetään pitkään ja paljon. Ja samat ihmiset ja ainakin sama asenne on se että heitetään tupakka ja roskat luontoon. Ja miksei kakkapusseja ei voi kantaa mukana kotiin? Ne voi jättää pysäkkien roskiksiin haisemaan. Tai jätetään luontoon, koska ei haluta kantaa mukana. 

Ja ne kenellä on lapsia, tietää kuinka kauheeta on kun koiran kakkaa ja pussaa on joka puolella. Jos et huomaa, että taapero on astunut kakkaa,  niin seuraavaksi purat rattaiden kankaita pesuun. 

Vierailija
288/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysijärkinen vihaa koiria. Ihminen on paljon pahempi olento. Oikeasti kaikki, jotka kirjoittaa vihaavansa koiria, vihaavat todellisuudessa ihmisiä. Se on kiertoilmaisu, helpompi on sanoa, että vihaa koiraa kuin ihmistä. Haluavat pahoittaa koiranomistajien mielen, näin se menee.

Vierailija
289/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi päästä eroon tuosta negatiivisesta ajattelitabsta ja vihan kierteestä.on kumma, että menee verenpainetta kohottaviin tunteisiin joku asia, joka ei sinua liikuta millään, tai sinun elämään vaikuta.

Huonosti käyttäytyvien koirien omistajiie voi myös ihan ystävällisesti sanoa/kysyä miksi annat käyttäytyä näin, tai miksi pidät vapaana jne. Käytösongekmat ei välttis ole omistajankannoille vika.

Kumminkin eläinrääkkäystä on (vai sanoitko sen muillekin eläimille?) jos alat huutamaan saatika potkimaan. Tuskin huutaisit huonosti käyttäytyvälle tuntemattomalle lapselle? Sama asia.

Miksi vertaat lasta koiraan? Oletko jotenkin sairas ihminen?

Vierailija
290/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysijärkinen vihaa koiria. Ihminen on paljon pahempi olento. Oikeasti kaikki, jotka kirjoittaa vihaavansa koiria, vihaavat todellisuudessa ihmisiä. Se on kiertoilmaisu, helpompi on sanoa, että vihaa koiraa kuin ihmistä. Haluavat pahoittaa koiranomistajien mielen, näin se menee.

Vihaan koiria ja rakastan ihmisiä. Mitäs siihen sanot?

Kaikki koirat pitäisi tappaa että ihmisillä olisi parempi olla.

Vierailija
291/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en vihaa ihmisiä. Vihaan koiria. Enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä. He tekevät sitä minulle, eivätkä anna minun olla rauhassa koirien haitoilta.

Vierailija
292/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYYYYY! Hanki vaikka elämä, niin et jakasis nipottaa moisesta.

Vierailija
293/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua ei olisi, jos rakkien omistajat ottaisivat muut ihmiset huomioon. Kouluttaisivat sen elukan, keräisivät jätökset, eivät oleta että sen rakin kanssa saa mennä ihan mihin vaan, eivät kuseta toisten tonteille, toisten postilaatikoihin. Kunnioittavat muita ihmisiä ja muiden ihmisten tilaa, heidän omistamaansa tilaa jne. 

Tällaista on turha tietysti odottaa täällä meillä Suomessa, koska Suomi on täynnä juntteja, itsekeskeisiä, narsistisia ihmisiä, jotka oikeuttavat itselleen huonoa käytöstä. 

Vierailija
294/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Koirat on Suomessa yksi suurin naapurivihan syy. Enkä ihmettele. Koiria on aivan liikaa, ja Suomessa kaikki omistajat kuvittelevat olevansa hyviä omistajia, vaikka suurin osa ei sitä todellakaan ole. Ja siihen päälle vielä nämä rescue-koirat vänkyröiden jalkojensa ja vihaongelmiensa kanssa. Suurin osa omistajista vie koiraa laiskoille 10 min löntystelyille, joista ei ole mitään hyötyä koiralle. Koirat voi hoitaa tarpeensa sisällekin. Kun ainoa syy näille "lenkeille" on tarpeiden hoitaminen, niin olet huono omistaja, jolla ei koiraa saisi olla. Ja omistajathan ne on syy koiravihalle, muttei aio tehdä asialle mitään. Elävät vain omassa mielikuvituskuplassaan. Ja ne koirat ja omistajat on ongelma myös maalla ja omakotitaloissa, eivät vain kaupungeissa.

Vierailija
295/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kirjoitus, samaa mieltä olen. Olen myös pannut merkille nämä löntystelylenkit, iso koira tarvitsee paljon liikuntaa ei mitään löntystelyä. Kun sen vie pitkälle lenkille, koira ei tee paskojaan ja merkkaa niitä kusilänttejä muiden ihmisten nähtäville vaan johonkin syrjään. Mutta tämähän on tietysti hyvin vaikeaa näille rakin omistajille, ovat itsekin sellaisia löntystelijöitä, että eivät jaksa kävellä kuin max 10 minuuttia. 

Asun Pirkkalan keskustassa ja täällä näkee näitä löntystelijöitä, kulkevat isojen koirien kanssa tässä keskustassa, sitten ne rakit paskoo ja kusee tänne keskustaan ja me, jotka asumme täällä joudumme kulkemaan näissä kusissa ja paskoissa. Vttu että ärsyttää. Laiskaa ja tyhmää porukkaa näyttää olevan enemmän kuin älykkäitä ja viisaita. Ilmeisesti rakin pitäminen tekee ihmisestä tyhmän, tai sitten ne on sitä alunperinkin. 

Olin lenkillä tuossa Vähäjärvellä, niin siellä sellainen pönöttynyt nainen löntysteli kahden ison koiran kanssa, seilasi puolelta toiselle, sille piti erikseen sanoa, että pääseekö tästä ohi vai omistatko tämän kävelytien. Ajattelin, että miten voi olla noin tyhmä. 

Vierailija
296/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱😂😂😂

Vierailija
297/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua koiria kauppakeskuksissa. Yhdenkin naisen koira pissasi keskelle aulaa missä ihmisiä käveli ja omistaja vaan sanoi Oho! Ja kiskoi koiran ulos.

Koira on perheenjäsen ja hänellä on yhtä suuri oikeus kuin muillakin perheenjäsenillä lähteä shoppailemaan. Kultsipuppeli niin rrrrrakastaa mamin kanssa shoppailua. Etkö rakastakin, awww pusuja naamaan <3.

Suolinkais-suukkoja kaikille 💗🤪

Vierailija
298/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan kissoja ja niiden omistajia. Koirat on ihan ok, niiden omistajat ei tosin aina.

Itse pidän sekä kissoista että koirista, en ole hankkinut mitään lemmikkejä, koska eläimet kuulu luontoon, ei ihmisten viihdykkeeksi.

Vierailija
299/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talon nurkalle oli jonkun koira vetassut parin kilon sontaläjän.

En siis toisaalta yhtään ihmettele että jotkut tyypit myrkyttelee ruokia, tai laittaa niihin lasinsiruja, ja heittelee nurkille. Kun koiranomistajien käytös on tuollaista. Koira joutuu päästää siihen mihin se viedään, kaupunkilaiset kun ei viitsi mennä koirien kanssa lähimpään metsänreunaan, koirapuistoon tai syrjemmälle.

:-o Eläintä tuossa käy sääliksi, kaupunkiasunnossa koiran pitäminen on eläinrääkkäystä. Ellei kyseessä pieni sylikoira.

Koirien jätökset tulee kerätä pois koiran kakkapussiin. Kuulin että jos katujen sotkeminen jatkuu, niin koiravero saattaa tulla takaisin, kattamaan ylimääräisiä siivouskuluja.

Vierailija
300/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuuluu syrjemmälle kuten esimerkiksi maalaistaloon, ja ympäristöön missä voi juoksennella vapaana, haistella luontoa ja saada vainuja sekä virikkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan