Työnantaja vaatii matkustamaan juuri silloin kun minulla on hammaslääkäri
Olen odottanut aikaa julkiselta puolelta hammaslääkäriin jo vuoden, joten kumman sana tässä pätee? Hammaslääkärin vai työnantajan?
Kommentit (33)
Olen töissä markkinointiviestinnän alalla ja käy. AINA työaikana lääkärissä parturissa ym. Enkä todellakaan kompensoinut ylitöillä. Mikään maailmassa ei ole niin minuuttien päälle.
Vierailija kirjoitti:
VOi luoja. Mun laksennallinen tuntipalkka yli viisikymppiä, mutta ei silti ole varaa mennä yksityiselle hammaslääkärille (siellähän sama tunti maksaa helposti useamman satasen) Ja vaikka on kokonaistyöaika, EN TODELLAKAAN SIIRTÄISI HAMMASLÄÄKÄRIÄ TYÖNANTAJAN VAATIMUKSEN MUKAISESTI.
Seuraavissa yt:eissä olet lähtijä. Myös mahd palkankorotuksen ja ylennyksen saat unohtaa.
Olisi tosikiva, jos olisi aika neuvolaan ja terveydenhoitaja ilmoittaisi, että menen nyt hammaslääkäriin tässä sinulle varatulla ajalla, varaa uusi aika. Ja sen saisi 4 kk päähän, jolloin vauva olisi jo syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilta kusipäätyönantajilta en edes kysyisin, vaan olisin suoraan saikulla, kun on tuollainen meno, joka on vaan hoidettava.
Ihmettelen myös kommentteja, joissa väitetään että yksityiselle pääsee heti. Itse olen yksityisellekin joutunut ottamaan ajan useiden viikkojen päähän.
riippuu mistä roikkuu, täällä oon päässyt jopa seuraavana päivänä, toki yritän varata samalle lääkärille aina.
Mutta kyllä voit ottaa palkattomankin "tästä en jousta"
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisins sen hammaslääkäriajan, eiköhän siellä ole jonossa joku, joka mielellään vaihtaa. Luuri käteen ja soittamaan sinne hammslääkäriin.
Olipa todella idioottimainen vastaus. Meinaatko, että ap peruisi varaamansa ajan ja odottaisi taas puoli vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on työnantajan maksamaa aikaa, joten tästä ei ole kahta sanaa. Helvetin tyhmä kysymys.
Onhan neuvolakäynnitkin työnantajan maksamaa aikaa ja silti sinne saa mennä. Kumpihan on tärkeämpää, mennä hoidattamaan suun sairautta vai vain mittailemaan verenpainetta neuvolaan? Hammaslääkärikäynnin tunnit joutuu vielä korvaamaan takaisin.
Ehdottomasti työntekijän puolella tässä, koska aikoja ei niin vain saa. Seuraava voi mennä kuukausien päähän.
Nyt on aivan turha jeesustella, mitä saa tai ei saa tehdä. Työnantaja määrittää, saako vaiko ei.
Ei se ihan niin mene. Minä menisin varmasti, jos olisin vuoden aikaa odottanut. Hommatkoon ta.uuden työntekijän. Mitäs maksaa niin paskaa palkkaa, ettei yksityiselle ole varaa mennä.
Meillä tuo asia hoidettaisiin aikuisesti eli joku toinen menisi työmatkalle, ap hammaslääkäriin. Ap:n töitä vähennettäisiin ja samalla palkka pienenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan alle 30e tunti. En todellakaan hypi ta:n määräysten mukana, niinku jotkut ketjussa. Kolmella kympillä en myöskään esim söisi keltaista lunta. Laittakaa yhteystiedot, te jotka lailla orjan käytte työhön milloin vaan ta niin sanoo. Voin joskus palkata teidät, mukavan tottelevaiset pikku robotit.
On asenne kohdillaan tosiaan.Tollaiset apinat potkitaan ensimmäisenä ulos.
Enpä usko, kun ei täällä kukaan osaa tämän vertaa tehdä. Ja jos tulisi potkut, niin ei jäisi ikävä, näitä hommia riittää ja paremmallakin palkalla. Pysyn tässä vain käytännöllisyyden ja muutoslaiskuuden takia. Mutta onneksi kaltaisiasi jessööör!-asennemuurahaisia on rivissä valmiina jos joskus tästä jaksan vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on työnantajan maksamaa aikaa, joten tästä ei ole kahta sanaa. Helvetin tyhmä kysymys.
Onhan neuvolakäynnitkin työnantajan maksamaa aikaa ja silti sinne saa mennä. Kumpihan on tärkeämpää, mennä hoidattamaan suun sairautta vai vain mittailemaan verenpainetta neuvolaan? Hammaslääkärikäynnin tunnit joutuu vielä korvaamaan takaisin.
Ehdottomasti työntekijän puolella tässä, koska aikoja ei niin vain saa. Seuraava voi mennä kuukausien päähän.
Nyt on aivan turha jeesustella, mitä saa tai ei saa tehdä. Työnantaja määrittää, saako vaiko ei.
Voi hellantuuteli. Pomosi tässä, hyppää katolta! Nyt!
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo asia hoidettaisiin aikuisesti eli joku toinen menisi työmatkalle, ap hammaslääkäriin. Ap:n töitä vähennettäisiin ja samalla palkka pienenisi.
Töitä vähennettäisiin? Taitaa olla laitonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä vähennettäisiin? Taitaa olla laitonta
Ja onkin. Tosi aikuista,lol
VOi luoja. Mun laksennallinen tuntipalkka yli viisikymppiä, mutta ei silti ole varaa mennä yksityiselle hammaslääkärille (siellähän sama tunti maksaa helposti useamman satasen) Ja vaikka on kokonaistyöaika, EN TODELLAKAAN SIIRTÄISI HAMMASLÄÄKÄRIÄ TYÖNANTAJAN VAATIMUKSEN MUKAISESTI.