Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jota tapailen on muuttunut

Vierailija
18.03.2025 |

Olen tapaillut naista jonkin aikaa ja alussa kaikki mahtavaa ja ihanaa. Seksiä oli ja halusi selvästi tavata minua. Nyt on muuttunut ettei seksistä enää puhuta eikä halua nähdä kuin pikaisesti. Välttelee sellaisia hetkiä että pystyisin koskemaan häneen. Ei edes autoon mene istumaan enään silleen että voisin koskea. Ennen kyllä ja sanoi ainakin haluavansa kosketusta. Sanoi myös haluavansa seksiä.

Pitäisikö unohtaa heti alkuvaiheessa kun noin voi muuttua jo heti alkumetreillä?

Selvä välttely alkaa ottaa päähä vaikka sanoo ettei mikään ole. Käytös kaikkea muuta ja myös sanat ja viestien sisältö. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus. Arvaus samalla lailla käyttäytyneeseen naiseen tutustuneena, muutama kuukausi riitti mulle.

Vierailija
2/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko vain tullut epävarmuus siitä haluatteko samaa asiaa? 

Itselleni kävi vähän samoin. Alkuun tavattiin useasti, viestiteltiin usein, seksi ollut alusta asti mukana. 

Nyt sitten tuntuu, että mies etääntynyt. Tavataan paljon harvemmin, välillä ei viestitellä oikeastaan ollenkaan. Seksiä toki on aina tavatessa ja se on edelleen yhtä hyvää kuin alussa.

Itselle iskenyt epävarmuus siitä enkö kiinnosta, eikö halua tavata minua, olenko vain se joka on varalla ja jolle laitetaan viestiä kun kukaan muu ei vastaa/ei pääse paikalle. 

Ja oma käytös ja olemus sen myötä muuttunut varautuneeksi koska en halua satuttaa itseäni yhtään enempää kuin on pakko. En kaihda kosketusta mutta en ole yhtä rohkea ja estoton kuin aikaisemmin. 

Kysyttäessä kiinnostaa edelleen mutta näyttää/viestittää sen perin erikoisella tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
4/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että kiinnostus lopahti. Kannattaa aina uskoa käytöstä eikä puhetta.

Vierailija
5/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sukupuoleen riippumatta ohjeeksi että uskoo käytöstä, ei puhetta. :/ 

Kantapään kautta oppinut. 

Vierailija
6/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jättää sinut, ei ole vaan saannut sanotuksi.

Vierailija
7/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan hänellä joku enemmän itseään miellyttävä mies tapailtavana sinun lisäksesi, tai sitten muuten suhde viriämässä toiseen mieheen.

Ei halua "saastuttaa" itseään sinun kanssasi, muttei vielä päästä sinua menemäänkään, koska toinen juttu on vielä epävarmalla pohjalla.

Vierailija
8/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei asiass aole mitään sinusta aiheutuvaa tekijää, niin sanoisin, että todellinen luonne tullut esiin. Kannattaa miettiä tarkkaan tulevaisuutta ajatellen.

Toki voi kyseessä olla joku masennuskin, tai ehkä hälle on sattunut jotain, jota ei kehtaa sinulle puhua.

Kannattaisi ottaa asia hänen kanssaan puheeksi ja antaa hänen kertoa vastaus.

Vierailija
9/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kiinnostunut.

Vierailija
10/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tapaillut viimeisen reilun 10 vuoden aikana vain: epänormaaleja naisia mm.narsistitraumaisia, yliherkkiä(äänet,puhe,yms), mielialalääkkeitä kroonisestikäyttäviä ja mielensairauksia(esim. suvussa skitsofreniaa) potevia.

kaikki nämä olleet asioita joita ei ole tapailun alussa mitenkään voinut tietää/ymmärtää kun ei ole mitään kokemuksia em.asioista aiemmin ollut.

näillä perusteilla. kun mikään ei ole ns.normaalia tälläisen naisen kanssa niin? se on sitten sitä toista.

kun otat sen asian niin. niin ei muuta kuin  o n n e a..

Vierailija
11/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan hänellä joku enemmän itseään miellyttävä mies tapailtavana sinun lisäksesi, tai sitten muuten suhde viriämässä toiseen mieheen.

Ei halua "saastuttaa" itseään sinun kanssasi, muttei vielä päästä sinua menemäänkään, koska toinen juttu on vielä epävarmalla pohjalla.

Tämä minulle tuli myös mieleen. Naisena saattaisin tehdä samoin. Toisaalta voi olla, että miettii ihan vain, että jatkaako suhdetta vai eroaako sinusta ilman uutta viritystä. Ei jostain syystä sano vielä suoraan. 

Minulla on nyt myös sellainen vaihe, että aloin tapailla erästä miestä. Tiesin, että ei ole tyyppiäni eikä ole ollut seksiäkään, en halunnut. Nyt olen miettinyt etten kuitenkaan taida jatkaa. En ole pitänyt yhteyttä, ei hänkään, mutta en ole sanonut lopettamisestakaan vielä. Ehkä kuihtuu itsekseen pikkuhiljaa. 

Onhan se niin, että jos toiseen on ihastunut ja kemia pelaa hyvin niin haluaa läheisyyttä ja olla yhdessä. Jos on asia muulla tavoin niin joku tai jotkut asiat mättävät. 

Vierailija
12/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

panee jotain toista

Vierailija
13/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panee jotain toista

Ja saanut jonkun taudin.

Suosittelen samaa kuin tuolla jo aiemmin on sanottu, eli juokse ja lujaa.

Vierailija
14/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida ottaa suihin edes autossakaan enää?  sillä on parempi kierroksessa seuraappa sitä vähä

Vierailija
15/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on kuullut sinusta jonkun epäilyttävän juorun. Nyt miettii miten suhtautua!

Vierailija
16/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiinnostunut miksi sitä ei voi sanoa etenkin kun asiaa kysyy? Itse ainakin haluaisin kuulla suoraan ettei tapailu kiinnosta. Se sattuu paljon vähemmän kun tällainen kuukausien mukana roikottaminen. Ja sitten joko vaan häviää tai sanoo ettei tästä tule mitään. 

Minua alkaa pikku-hiljaa v*tuttaa oma tilanne jossa leikitään kissaa & hiirtä. Välillä ollaan kiinnostuneita, halutaan tavata tiheästi ja välillä voi mennä 3 viikkoa ettei kuulu mitään. Ja ei en ala enää kyselemään perään.

Kun kysyt kiinnostaako tapailu -> kiinnostaa. 

Tapaamisten perumiselle on ollut aina hyvä syy ja ihan ymmärettävä sellainen mutta mietin kuitenkin, että onko asiat kuitenkaan niin kuin sanoo. Eikä näitä hirveän useasti ole tullut, että peruu. 

Ei tämä ole edennyt muutamassa kuukaudessa mihinkään päin vastoin mennyt ehkä taaksepäin tämä tapailu. 

Ehkä se on luovutettava tämän miehen suhteen vaikka se harmittaa. 

N30

Vierailija
17/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi on kuullut sinusta jonkun epäilyttävän juorun. Nyt miettii miten suhtautua!

Juorun kertojaa pitää hölmönä 🤣ja kuulemma onkin

Vierailija
18/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on menkat tai vaikka herpes tai hiivatulehdus pahana juuri?

Vierailija
19/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei suoraan pysty kertomaan mitä kuullut niin katsoisi peiliin eikä epäilisi toista. Ei kovin hyvät lähtökohdat jos ei suoraan puhu. Aina löytyy muita naisia ja jotkut harmittelee jälkeenpäin. Älä anna vedättää. Voi sillä olla myös jokin muu kiinnostuksen kohde. Seuraa käytöstä, notkuuko somessa ja onko puhelin elämää tärkeempi

Vierailija
20/20 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Voi säätää jotain muutakin. Ei kerro kaikkea!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän