Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sairaslomalla "masennuksesta, lapsi 4kk, ihanaa sain vihdoinkin kunnan

Vierailija
17.09.2008 |

päätöksen että saan jokapäivä päiväruoan kotiin tuotuna ateriapalveluna, en vieläkään jaksa laittaa ruokaa, kodinhoitaja käy aika ajoin . Lapseni onneksi juo jo pullosta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellisessa asemassa kun teidän kunnassa järjestyy tuollainen apu.

Monessa muussa kunnassa olisi vauva lähtenyt huostaan jos äiti ei kykene itse hoitamaan vauvaa.

Vierailija
2/5 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen seurauksista kuin muutaman satasen ateriapalvelusta. Ei mahdu järkeen.

Olet onnellisessa asemassa kun teidän kunnassa järjestyy tuollainen apu.

Monessa muussa kunnassa olisi vauva lähtenyt huostaan jos äiti ei kykene itse hoitamaan vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös jaksaa syödä se ruoka. Ei se riitä että ruoka tuodaan, sinun pitää muistaa syödä. Muista myös syödä lääkkeesi.

Oletko saanut millaista apua/terapiaa vuorovaikutukseen vauvan kanssa? Jos saamasi apu ei riitä kannattaa ensikotiin, sinne voi mennä vauvan ja miehen kanssa yhdessä. Saisit apua ja tukea 24h.

Lämmintä talvea toivottaen.

Vierailija
4/5 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei itselleen ruokaa kykene laittamaan, niin kyllä huostaanotto paremmalta kuin joku ateriapalvelu kuulostaa.

Vierailija
5/5 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt valopäillä mielessä että ap voi olla yh eikä ainakaan ekan lapsen kanssa ajankäyttö ole niin selkeää ensimmäisten kuukausien aikana? Minä ainakin näin välillä nälkää koska vauvaa piti sylitellä tms. jatkuvasti ja huusi vaan, jos laskin maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi