Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin vaatteiden pienet koot. Olisin halunnut kevääksi pitkän farkkuhameen ja reikäneuleen mutta suurin koko oli 44 :(

Vierailija
18.03.2025 |

Joskus pluskoon mallistoa myynnissä mutta hyvin harvoin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hiton iso sinä olet, jos Lidlin 44 ei sovi sinulle? :D

Vierailija
22/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten Tokmannillakaan enää niin väljiä kokoja ole kuin joskus ollut. Siis toki sieltä vielä lihavakin jotain usein vielä löytää, mutta kyllä joka paikassa näkyy tämä trendi, että väestö lihoo lihomistaan, mutta koot kaupoissa sen kuin pienenee. Aivan kuin se, että lihaville ei tehdä enää vaatteita jotenkin maagisesti saisi ne laihtumaan. Voi huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hiton iso sinä olet, jos Lidlin 44 ei sovi sinulle? :D

Ei tarvitse olla edes kovin paljoa keskivertonaista isompi. 70% suomalaisista naisista on vaatekoko 40 ja yli.

Vierailija
24/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ainakin osa on muuten järkyn pientä mitoitusta! Ostin eilen saman farkkuhameen jota ap:kin varmaan katseli ja koko 38 meni hädin tuskin kiinni vaikka on mun normaali vaatekoko. Onneksi oli vielä kokoa 40 jäljellä  ni kävin hakemassa ja pienempi lensi kirppispinoon.

Olisit palauttanut sen pienemmän Lidliin niin olisit saanut rahasi kokonaisuudessaan takaisin. Kirppiksellä saat vain murto-osan.

Siksi kannattaa ottaa aina kuitti vaikka Lidlissäkin välillä kysellään, että haluaako sen. Itseltäni kysyttiin kerran vaikka minulla oli ostoksissani joku takuun sisältäväkin! Kysyin. että mitäs tuon takuun kanssa..? Kuitti tuli aika nopeaan. ;D

Vierailija
25/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kuitenkin on kokoja(aina miehet saa vaatteet edullisemmin)  

Se asia pitää muuttua !

Naisille myös !

Vierailija
26/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen tulee myös halvaksi, koska ruokaa menee vähemmän! Ja varmasti tulet muutenkin voimaan paremmin hoikistuneena. Huomaat, että se kannattaa.

T. Kokoa xs/34

TROLLI on ankeuttaja.

Vierailija
27/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ainakin osa on muuten järkyn pientä mitoitusta! Ostin eilen saman farkkuhameen jota ap:kin varmaan katseli ja koko 38 meni hädin tuskin kiinni vaikka on mun normaali vaatekoko. Onneksi oli vielä kokoa 40 jäljellä  ni kävin hakemassa ja pienempi lensi kirppispinoon.

Mikset palauttanut sitä pienempää? Niissä on palautusoikeus ja jos on valinnut sähköiset kuitit sovellukseen, niin ei tarvitse kuitin peräänkään itkeskellä.

Vierailija
28/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ostoksilla saa käydä muuallakin kuin Lidlissä.

Isäs kävi "muualla" kun sua teki.

Vierailija
29/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin vaatteissa on kylläkin isot koot. Pienin on yleensä 38.

Lidl tuo vain keskikoon vaatteita S, M ja L, joskus harvoin XS, XL ja XXL. Niille keskikoon vaatteille lienee eniten kysyntää.

En tiedä millainen asiakaskunta muissa lidleissä on, mutta kotikaupungissani niissä käy vähän tukevampaa asiakaskuntaa. Luulisi että ottaisivat myyntiin asiakkaille sopivan kokoisia vaatteita.

Vierailija
30/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä ole pieniä kokojakaan. Xs kokoisena ei löydy muistakaan marketeista vaatteita. Ihan vaatekaupoissa sitten toki on. Lidlissä on myös jotenkin lyhyitä nuo vaatteet. Ostan joskus s kokoa, koska ei se niin haittaa jos t-paita on vaikka väljä. Mutta noissa on usein helma lyhyt tms. 

Niin ja lidliin saa ehkä palautettua myös ilman kuittia. Jos on niiden omaa mallistoa. Itse kerran palautin jotain vaatetta kun paketissa oli eri koko kuin itse vaatteessa. Ei ne edes kysynyt kuittia. 

Vierailija
31/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin vaatteissa on kylläkin isot koot. Pienin on yleensä 38.

36 on jo aika iso jos sitä löytyy.

Vierailija
32/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sieltä ostaa vaatteita? Itse ei ainakaan tee mieli kun vanhalle viinalle ja hielle haisevat pubiruusut palauttaa pulloja ja sen jälkeen tulee sovittelemaan vaatteita siihen keskelle käytävää,välillä ollaan ihan tissiliivisillään ja vartija seuraa touhua kauempaa.

Vierailija
33/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sieltä ostaa vaatteita? Itse ei ainakaan tee mieli kun vanhalle viinalle ja hielle haisevat pubiruusut palauttaa pulloja ja sen jälkeen tulee sovittelemaan vaatteita siihen keskelle käytävää,välillä ollaan ihan tissiliivisillään ja vartija seuraa touhua kauempaa.

Ne pubiruusut pyörii lähinnä S-marketeissa. Lidlissä käy parempi väki.

Vierailija
34/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: farkkuhametta voi sovittaa kiertämällä vyötärön kaulan ympärille, sama kuin farkuissa. 

Vierailija
35/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt tuommoista toimintaa edes helsingin kallion lidleissä. 

Vierailija
36/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pyjamat on ainakin reilua kokoa, minulla ylipainoa 25-30 kg ja koko L mahtuu hyvin.

Vierailija
37/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Lidlin mainoksessa oli sitten vaan L-kokoon asti kokoja jos ne oli oikeasti tuumakokoja?

Vierailija
38/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siellä ole pieniä kokojakaan. Xs kokoisena ei löydy muistakaan marketeista vaatteita. Ihan vaatekaupoissa sitten toki on. Lidlissä on myös jotenkin lyhyitä nuo vaatteet. Ostan joskus s kokoa, koska ei se niin haittaa jos t-paita on vaikka väljä. Mutta noissa on usein helma lyhyt tms. 

Niin ja lidliin saa ehkä palautettua myös ilman kuittia. Jos on niiden omaa mallistoa. Itse kerran palautin jotain vaatetta kun paketissa oli eri koko kuin itse vaatteessa. Ei ne edes kysynyt kuittia. 

Tämä. Vaatteet on ihan älyttömän lyhyitä!

Vierailija
39/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: farkkuhametta voi sovittaa kiertämällä vyötärön kaulan ympärille, sama kuin farkuissa. 

Ei toi toimi ainakaan mulla. 

Vierailija
40/42 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa niitä miesten pellavashortseja ja muitakin ukkojen kuteita Lidlistä. Niin minä teen ja olen ihan tyytyväinen kokoihin, vaikka olen 85-vuotias ei niin laiha naisihminen. Hyvin mahtuu ja ovat fiksun näköisiä ja värisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan