Suomi elää työnteosta, ei työttömyydestä!!
Kommentit (77)
Uusi vaalislogan jollekin puolueelle: Suomi elää työttömyydesta ja pakolaisista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun voisi jättää niitä avoimia työpaikkoja tiedoksi kaikille, olisi jo kiva päästä töihin. Menee hyvää potentiaalia hukkaan liian paljon. Muistakaa suositella niitä kavereita töihin. Olkaa avoimempia.
Mitäs jos itse loisit itsellesi työpaikan? Oletko kuullut yrittäjyydestä?
Olen ollut yrittäjänä parikymmentä vuotta. Onhan tässä puolensa, mutta rahaa saan vuodessa saman verran kuin kaupan kassa. Kesälomista on turha haaveilla, sairastan omalla kustannuksella. Jos katkaisen käteni, joudun varmaan leipäjonoon. Eläkemaksuihin menee valtavan iso siivu kuukauden tuloista, ja silti jos joskus pääsen eläkkeelle, niin olen oikeasti köyhä. Toivoisin joskus saavani oikean työpaikan, josta maksetaan palkkaa, mutta eihän kukaan palkkaa 20 vuotta yksinyrittäjänä työskennellyttä, koska minulla ei ole työkokemusta.
Juu juu, Pohtikaa jo vaihteeksi millaista työtä kannattaa tehdä jotta Suomi elää. Korupuheista unohdetaan kalanpääsoppa-sopparit joilla tienesti jää vähemmäksi kuussa kuin Kelasta tulisi peruspäivärahaa. Sekö kannattaa Suomea. Vai palataanko suoraan takaisin torppari-aikaan?
Työnteon TULOKSET taviksilta tahtovat enenevästi mennä kokoomuslaisten sijoittajien liiveihin, jatkaen vakuutuskuoriin, ulkomaille pörssiin sekä erinimisten maiden ja -saarten bankstereille piiloon Suomen verotusta.
Tietenkin kokoomuslaiset syyllistävät ja halventavat vähävaraisia koska pitävät näitä nöyränä hyödykkeenä tekemään palkalla työtä jolla ei välttämättä edes nosta elämänlaatuaan.
Velvoitetta ei ole eikä tule, koska sinä tapauksessa että tehdään työtä valtion täysin omistamalle instanssille ruokaa ja suojaa vastaan voidaan puhua vaihdantataloudesta joka on äärimmäisen harvinaista nykyään.
Suomi elää kotimaan kulutuksesta koska siinä on valtava potentiaali saada pk-yrittäjienkin tienestiä. Se että kansan enemistön elintasoa on rankalla kädellä leikattu näkyy nyt pk-yritysten lamana ja viimeisenä "oikotienä" Saksi-Riikka nosti alvia joka jarruttaa myyntiä edelleen. Moni säästää vain kostona eikä osta kuten ennen hinnaltaan nousseita tuotteita.
Näin vasemmistolaista keinoa ei oikeiston uskoisi kokoomuksen käyttävän. Mutta verotus on kelle vain helppoa toimintaa kuoria kansalaisten taskuista täytettä valtion kassaan. Se vain jakopolitiikka on nyt polarisoitu hyvätuloisille. ReipasMies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun voisi jättää niitä avoimia työpaikkoja tiedoksi kaikille, olisi jo kiva päästä töihin. Menee hyvää potentiaalia hukkaan liian paljon. Muistakaa suositella niitä kavereita töihin. Olkaa avoimempia.
Olen ollut yrittäjänä parikymmentä vuotta. Onhan tässä puolensa, mutta rahaa saan vuodessa saman verran kuin kaupan kassa. Kesälomista on turha haaveilla, sairastan omalla kustannuksella. Jos katkaisen käteni, joudun varmaan leipäjonoon. Eläkemaksuihin menee valtavan iso siivu kuukauden tuloista, ja silti jos joskus pääsen eläkkeelle, niin olen oikeasti köyhä. Toivoisin joskus saavani oikean työpaikan, josta maksetaan palkkaa, mutta eihän kukaan palkkaa 20 vuotta yksinyrittäjänä työskennellyttä,
Samaa paskapuhetta jokaiselta noin ei ole pakko yksinyrittäjän tehdä. Yrittäjä voi pitää lomia mutta ne maksaa enemmän kuin palkansaajalla. Sun saituruus vaan estää sen. Kuten monella muullakin.
Laitoit aivan liian ison yelin kun yritysneuvonnassa alussa sitä suosittelivat ja nyt on sitten talkkunaa suussa? En luota eläkejärjestelmiin joten olen koko ikinä palkastani siivuja laittanut hyviin rahastoihin eläkepesämunaksi.
Periaatteessa joo paitsi ei velvollisuutta mennä rangaistuksen uhalla tai jos on, niin siitä pitää olla laki ja sitä sitten sovelletaan kaikkiin täysin samoin perustein. Olisi kiva nähdä tuollainen laki ja soveltamiset rangaistuksien. Ja niinkuin kaikissa laeissa, se ei voi olla vain kyllä tai ei laki, vaan erilaisia soveltamista erilaisissa tilanteissa.
Olen sitä mieltä että ensisijaisesti yksilölle on parempi olla töissä kun työtön. Jokaisen pitäisi pyrkiä saamaan mieluisa työpaikka mieluisalla palkalla, nähdä vaivaa opiskelujen suhteen ja suorittaa tutkinto mihin resurssit riittävät.
Esim. itselleni selvää, että halusin palata töihin heti äitiysloman eli vuoden jälkeen ja muutenkin työssäkäynti kohtuullisella palkalla on mieluisampaa elämää kun työttömyys, mutta kohtuullisella palkalla eikä itselleen epämieluisalla työllä, jota inhoaa varsinkin kun ja jos resurssit riittäisivät paljon enempään.
Eikö olekin huvittavaa, että henkilö joka sanoi edellämainittuja on ollut työtön vuosikausua?
No, tuskin olisi enää huvittavaa, jos kuulisit minkä törkyrikosten kohteena ollut vuosikymmeniä koko perheensä.
Tuo velvollisuus poistuu yrittää tehdä ihsn mitä työtä tahansa, millä palkalla tahansa, silloin kun ja jos henkilö on ollut sairaan gang stalkingin kohde, jossa hänen jokaista elämän osa-aluetta on törkeästi sabotoitu negatiivisempaan suuntaan, jopa rikoksin. Ehkä jopa sabotoitu juurikin niitä opiskelu ja työkuvioita. Ehkä jopa pahempaa? Rikollisesti sabotoitu terveyttä? Tehty törkeitä rikoksia? On todisteitakin terveyspuolelta. Ja jos noin järeisiin juttuihin on ryhdytty, niin ei ole mitenkään mahdotonta että olisi sabotoitu jopa niitä työ- ja opiskelukuvioitakin! Yks plus yks!
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt jo päättää, näivettääkö se hallitus säästöillään Suomen vai onko se julkinen talous liian suuri.
Julkisen talouden kiristykset eivät ole tuoneet säästöjä ja verotuksen kiristykset ovat näivettäneet kulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa joo paitsi ei velvollisuutta mennä rangaistuksen uhalla tai jos on, niin siitä pitää olla laki ja sitä sitten sovelletaan kaikkiin täysin samoin perustein. Olisi kiva nähdä tuollainen laki ja soveltamiset rangaistuksien. Ja niinkuin kaikissa laeissa, se ei voi olla vain kyllä tai ei laki, vaan erilaisia soveltamista erilaisissa tilanteissa.
Olen sitä mieltä että ensisijaisesti yksilölle on parempi olla töissä kun työtön. Jokaisen pitäisi pyrkiä saamaan mieluisa työpaikka mieluisalla palkalla, nähdä vaivaa opiskelujen suhteen ja suorittaa tutkinto mihin resurssit riittävät.
Esim. itselleni selvää, että halusin palata töihin heti äitiysloman eli vuoden jälkeen ja muutenkin työssäkäynti kohtuullisella palkalla on mieluisampaa elämää kun työttömyys, mutta kohtuullisella palkalla eikä itselleen epämieluisalla työllä, jota inhoaa varsinkin kun ja jos resurssit riittäisivät p
Nämä kieltä osaamattomat useamman polven maahanmuuttajat yksinkertaisesti hel..vettiin täältä nauttimasta meidän sosiaaliturvasta niin moni ongelma on ratkaistu. Tänne haalitaan urakalla näitä raasuja joilla ei ole haluakaan osallistua tämän yhteiskunnan tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yrittäjänä parikymmentä vuotta. Onhan tässä puolensa, mutta rahaa saan vuodessa saman verran kuin kaupan kassa. Kesälomista on turha haaveilla, sairastan omalla kustannuksella. Jos katkaisen käteni, joudun varmaan leipäjonoon. Eläkemaksuihin menee valtavan iso siivu kuukauden tuloista, ja silti jos joskus pääsen eläkkeelle, niin olen oikeasti köyhä. Toivoisin joskus saavani oikean työpaikan, josta maksetaan palkkaa, mutta eihän kukaan pal
Näinhän se on, tulojen pienuus on ihan omasta itsestä kiinni. Pitää vain ottaa itseä niskasta kiinni ja mennä sinne töihin. Yrittäjänkin pitää vain laskuttaa enemmän ja isompia summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt jo päättää, näivettääkö se hallitus säästöillään Suomen vai onko se julkinen talous liian suuri.
Julkisen talouden kiristykset eivät ole tuoneet säästöjä ja verotuksen kiristykset ovat näivettäneet kulutusta.
Eli perskokkarit onnistuivat sekä kusemaan että paskomaan housunsa kerralla...
Työ on orjuutta. Siitä pitää päästä kokonaan eroon.
"Näinhän se on, tulojen pienuus on ihan omasta itsestä kiinni. Pitää vain ottaa itseä niskasta kiinni ja mennä sinne töihin. Yrittäjänkin pitää vain laskuttaa enemmän ja isompia summia. "
Nerokasta! Olet konkurssissa alta aikayksikön...eiku..
Vierailija kirjoitti:
Ap tapaisia urpoja Suomessa riittää. Mistä heitä sikiää??
Suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen terveen aikuisen moraalinen velvollisuus on elättää itsensä ja alaikäiset jälkeläisensä.
Osa luokitellaan terveeksi, vaikkei sitä ole tai uraa. Ihmisillä on myös aistit ja tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että viime vuonna ennätysmäärä yrityksiä epäonnistui tehtävässään ja meni konkurssiin. Todennäköisesti tänä vuonna sekin ennätys rikotaan.
Olen kirjanpitäjä. 90% näistä naisten pitämistä "yrityksistä" on ihan nappikauppaa. Tänne ei kaivata enää yhtäkään kampaamoa, kahvilaa, kosmetologia yms yms. Suurin osa menee näistäkin konkkaan parissa vuodessa mutta velat jää.
Onhan tämä maa pskottu, mutta silti en meinaa erota työpaikastani (2,5k nettona on ihan jees, kun korvauksilla se tippuisi noin 1k) ja omistan myös maata että kesämökin sieltä. Minulla on puolustettavaa. Mitä maaorjia täällä keskustelee. Eikö teillä ole edes maata kummassakaan suvussa.