Suomi elää työnteosta, ei työttömyydestä!!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen terveen aikuisen moraalinen velvollisuus on elättää itsensä ja alaikäiset jälkeläisensä.
Valtio pakotti mut yhdeksän vuotta kestävään aivopesuun, minkä lisäksi yritti pakottaa tappamiskoulutukseen ja yrittää kaiken aikaa pakottaa töihin. Vieläkään en ole saanut kunnollisia vahingonkorvauksia tästä systemaattisesta vapaudenriistosta. Tuet ovat jokseenkin kuppainen kompensaatio.
Kyllä se moraalinen velvollisuus menee täysin päinvastoin kuin yrität väittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap tapaisia urpoja Suomessa riittää. Mistä heitä sikiää??
Perusasiahan tuo on, nyt vain on matalasuhdanne ja työpaikat vähissä.
Työnteko ei ole nykypäivää. Se, että joskus menneisyydessä tehtiin ja jotkut menneisyyteen jumittujat tekevät yhä, ei tarkoita sitä, että sen pitäisi olla normi nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Viisas aloitus. Nyt päättäjäksi.
Kiitos! Laitetaan harkintaan
Tämä nimellä 'Suomi' tuntemamme alue ja sen luonto eläisi ja voisi takuulla100% :sti paremmin jos täällä ei olisi ihmisiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimellä 'Suomi' tuntemamme alue ja sen luonto eläisi ja voisi takuulla100% :sti paremmin jos täällä ei olisi ihmisiä ollenkaan.
Tuskin ihmisten kuuluisikaan asua näin pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Irakkilaiset elämäntapatyöttömät kun saataisiin pois niin tilastotkin muuttuisi.
Heitä on jo ihan älytön määrä työttöminä pummeina
Tuskin he edes ovat koskaan ilmoittautuneet työkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ihmisten kuuluisikaan asua näin pohjoisessa.
Ei todellakaan kuuluisi. 40m3 on palanut polttopuuta tänäkin talvena. Etelämmässä riittäisi ilmalämpöpumppu seinään. m39
Älä jaksa. Eikö sulla ole mitään järkevämpää tekemistä?
Olen Puppa👴🏻🤍🖤 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 😡 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👹 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🦖
Vierailija kirjoitti:
Tuottavasta työstä esim vienti. Ei virkamiehistöstä joita on 700 000. Eli heitä on aivan liikaa Suomen kokoisessa maassa.
Miettikää suhdeluku jos meitä olisi 50 miljoonaa. Virkamiehiä olisi 7 000 000.
kaiken maailman virkamiehet vaan pihalle. näihin uppoaa aivan hemmetisti joka vuosi rahaa! suomalainen duunari on se kuka on tätä maata aina pitänyt pystössä eikä yksikään typerä virkamies!
Vierailija kirjoitti:
Olen Puppa👴🏻🤍🖤 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 😡 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👹 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🦖
mene töihin rölli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun voisi jättää niitä avoimia työpaikkoja tiedoksi kaikille, olisi jo kiva päästä töihin. Menee hyvää potentiaalia hukkaan liian paljon. Muistakaa suositella niitä kavereita töihin. Olkaa avoimempia.
Mitäs jos itse loisit itsellesi työpaikan? Oletko kuullut yrittäjyydestä?
Oletko kuullut, että viime vuonna ennätysmäärä yrityksiä epäonnistui tehtävässään ja meni konkurssiin. Todennäköisesti tänä vuonna sekin ennätys rikotaan.
Olen kirjanpitäjä. 90% näistä naisten pitämistä "yrityksistä" on ihan nappikauppaa. Tänne ei kaivata enää yhtäkään kampaamoa, kahvilaa, kosmetologia yms yms. Suurin osa menee näistäkin konkkaan parissa vuodessa mutta velat jää.
Mutta jos palkkatöitä ei löydy, voi aina ryhtyä yrittäjäksi ja työllistää itse itsensä. Eiku...
Mihin menisin? Anna osoite.
Turkulainen työtön.