Suomi elää työnteosta, ei työttömyydestä!!
Kommentit (77)
Sä et ymmärrä tästä yhtään mitään.
Kenellä on velvollisuus maksaa palkkaa?
Ja hallitus vaan näivettää ja näivettää, toimillaan kasvattaa työttömyys- ja konkurssilukuja.
Viime vuosikymmeninä suomalaisten työpaikat on ulkoistettu halpamaihin ja tilalle ei ole tuotu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi tämä yhteiskunta ei sitten tule vastaan enemmän,helpottaen töihin pääsyä sitten?Tuntuu että työttömiä ei haluta töihin.
Katse metsään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun voisi jättää niitä avoimia työpaikkoja tiedoksi kaikille, olisi jo kiva päästä töihin. Menee hyvää potentiaalia hukkaan liian paljon. Muistakaa suositella niitä kavereita töihin. Olkaa avoimempia.
Mitäs jos itse loisit itsellesi työpaikan? Oletko kuullut yrittäjyydestä?
Niin miksi emme kaikki n. 6 miljoonaa kansalaista perusta omaa yritystä? Tuhansia samanlaisia putiikkeja joka kulmalla. Sillä hän se jokaisen elanto taataan.
Vierailija kirjoitti:
Ap tapaisia urpoja Suomessa riittää. Mistä heitä sikiää??
Perussuomalaiset ja Kokoomus tuottavat noita kilpaa. Niillä on oma tehdas tuota varten Kiinassa
Irakkilaiset elämäntapatyöttömät kun saataisiin pois niin tilastotkin muuttuisi.
Heitä on jo ihan älytön määrä työttöminä pummeina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun voisi jättää niitä avoimia työpaikkoja tiedoksi kaikille, olisi jo kiva päästä töihin. Menee hyvää potentiaalia hukkaan liian paljon. Muistakaa suositella niitä kavereita töihin. Olkaa avoimempia.
Mitäs jos itse loisit itsellesi työpaikan? Oletko kuullut yrittäjyydestä?
Niin miksi emme kaikki n. 6 miljoonaa kansalaista perusta omaa yritystä? Tuhansia samanlaisia putiikkeja joka kulmalla. Sillä hän se jokaisen elanto taataan.
Persuillahan on jo työttömien tukiyhdistys Spämmi - kaikki puoluekirjan hankkineet spämmäämässä netissä nälkäpalkalla. Vasuriksi haukkumisesta saat pähkinän
Yrittäkää nyt jo päättää, näivettääkö se hallitus säästöillään Suomen vai onko se julkinen talous liian suuri.
Työtön on kaikkein halvin työntekijä, jopa ilmainen.
no anna jo niitä töitä vi tun suojatyöpaikasta kirjoitteleva apina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi tämä yhteiskunta ei sitten tule vastaan enemmän,helpottaen töihin pääsyä sitten?Tuntuu että työttömiä ei haluta töihin.
Katse metsään
:D ei helvetti
katsoo tätäkin palstaa niin tajuaa että suomalaiset on ihan umpi sisäsiittoista aivokuollutta porukkaa eikä ansaita olla rikkaiden maiden joukossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tapaisia urpoja Suomessa riittää. Mistä heitä sikiää??
Perussuomalaiset ja Kokoomus tuottavat noita kilpaa. Niillä on oma tehdas tuota varten Kiinassa
Ja huvittavinta on se, että nimenomaan persujen kannattajissa on eniten työttömiä. Justhan se yksi niiden ehdokaskin oli varastanut muilta köyhiltä ruokaa, koska ennemmin varastaa kuin menee töihin.
aina olen ollut töissä suoraan valmistuttuani ammattiini 18v asti. en voisi kuvitellakaan eläväni kuin loinen ja itse haluan rahani tienata ja tienaankin. N36
Vierailija kirjoitti:
Irakkilaiset elämäntapatyöttömät kun saataisiin pois niin tilastotkin muuttuisi.
Heitä on jo ihan älytön määrä työttöminä pummeina
Näiden työllisyys on itse asiassa ihan hyvä. Parempi kuin kantiksen matalasti koulutetun.
Älkää menkö töihin. Työnteko ei kannata. Erotkaa myös armeijasta.
Ei riitä enää motivaatio kun kaikki verorahat menee vain johonkin taksikuskien tai wolt-kuskien ym elättämiseen ja koko ajan tuodaan rajan yli lisää elätettäviä ja rikollisia myös.
Jos kansalaisen velvollisuus on mennä töihin, niin muiden kansalaisten velvollisuus on lyhentää työaikaansa 50 % ja työnantajien velvollisuus on suostua tähän.
Suomessa on halpatyövoima pula heti kun yrittäjien pitäisi maksaa edes tessejä niin eiåpä töitä ole tarjolla.