Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?

Vierailija
18.03.2025 |

Yksikin tatuointi ja jo on koko keho pilalla.

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihosairaus. Olen täynnä punaisia hilseileviä läiskiä. Uimahallissa allas tyhjenee kun tulen sinne. Lisäksi olen lihava ja karvainen koska nahka ei kestä sheivaamista.  Veikkaan että tatuoidut ovat suurempi silmänilo kuin meikäläinen. 

Vierailija
82/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, mun lampunvarjostin Menee pilalle"

T. N a t s i (TM)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, miten herkkiksiä nää uunittajat oikeasti on. 

#tatska

#iho

#pigmentti

#tunteet

Vierailija
84/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49vuotias ja otin ensimmäisen tatuoinnin 19vuotiaana. Joten paskapuhetta että niitä otetaan vain koska ovat nykymuotia. 

Rakastan ja arvostan jokaista kuvaani. Toki ne haalenevat ajan myötä,mutta eipä tämä nahka muutenkaan ole enää kaksikymppisen.

Vierailija
85/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee näyttämään hienolta kun nämä kehonsa töhrineet vanhenevat. Venyneet tatuoinnit roikkuvalla ryppyisellä iholla. 

Mitä se sua kaivelee? Se on heidän valinta. 

Vierailija
86/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Jos pitää tautuoinneistaan, niin miksi niistä pitää meuhkata ja koko kiista loppuu, jos ette puolustele töhryjänne. Kilpailkaa, kumpi on fiksumpi osapuoli.😂

Vierailija
87/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49vuotias ja otin ensimmäisen tatuoinnin 19vuotiaana. Joten paskapuhetta että niitä otetaan vain koska ovat nykymuotia. 

Rakastan ja arvostan jokaista kuvaani. Toki ne haalenevat ajan myötä,mutta eipä tämä nahka muutenkaan ole enää kaksikymppisen.

Mikä on ammattisi? Arvaan että se ei ole johtaja, konsultti, juristi, huippuasiantuntija tms. kovapalkkainen duuni. Taidat olla enemmän sitä suorittavaa porrasta on minun arvaukseni. Menikö oikein?

Vierailija
88/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näyttämään hienolta kun nämä kehonsa töhrineet vanhenevat. Venyneet tatuoinnit roikkuvalla ryppyisellä iholla. 

Jota he katuvat. Ymmärrätkö, että se tatuointi on ikuinen? Lisäksi niissä väreissä on käytetty myrkkyjä. 

Onnea vaan. Rumia ovat, mutta itsehän haluatte itsenne leimata 

Vierailija
89/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tatuoiduista ihmisistä aina mieleen valitettavasti joku ikityötön pummi 

Vierailija
90/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä. Yhden jossain piilossa voisin käsittää mutta kun niitä on näkyvissä kohdissa. Isoja ja paljon. Ei näytä yhtään kivalle, nätille eikä persoonalliselle nyt ainakaan.

Vierailija
91/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi. Minun tatuointini eivät kuulu sinulle.

Vierailija
92/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota he katuvat. Ymmärrätkö, että se tatuointi on ikuinen? Lisäksi niissä väreissä on käytetty myrkkyjä. 

Onnea vaan. Rumia ovat, mutta itsehän haluatte itsenne leimata 

Kyllä ymmärrän. Älä hauku tyhmäksi.

Sanoinko että mulla on tatskoja? Ei ole,  ei tule.

Vierailija
93/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten ottamatta tatuointia, niin olet kauniimpi kuin muut.

Noin muuten voisit huolehtia ihannä vaan omista asioistasi.

Mutta suurin osa ihmisistä on jo ihan sellaisenaan vielä rumempia, kuin rumat tatuoinnit, että mitä niiden kanssa sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
94/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten ottamatta tatuointia, niin olet kauniimpi kuin muut.

Noin muuten voisit huolehtia ihannä vaan omista asioistasi.

Mutta suurin osa ihmisistä on jo ihan sellaisenaan vielä rumempia, kuin rumat tatuoinnit, että mitä niiden kanssa sitten pitäisi tehdä?

Luonnollinen rumuus on aika eri asia kuin harkiten tehty oikein rahalla maksettu rumuus. Jokainen ymmärtää että nuo on aivan eri juttu.

Vierailija
95/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ei selviä miksi tatskoja otetaan, mikä on se "juttu". Vaatteet peittää, ja turpaansa saa, jos menee läheltä töllistelee! Valtakunnan uutiset kertoivat taannoin, että tatuointeja poistetaan enenevässä määrin, 30% katuu koskaan ottaneensa!

Vierailija
96/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuoinnit ole rumia. Rumat tatuoinnit on rumia, ja niitä toki on paljon, liian mustaa ja turhuista jälkeä. Mutta olen nähnyt myös todella kauniita ja kantajalleen sopivia tatuointeja. Tekijään varmaan kannattaa panostaa. -tatuoimaton

Se kauniskin tatuionti leviää ja kantaja vanhenee. Suttuisen näköisiksi menevät väistämättä.

Niin? Kuvitteletko itse säilyväsi kuvankauniina saati että hapannaamaasi jaksaisi katsoa muutenkaan.

Muut ihmiset eivät ole sinua varten. Narsismihan sinussa puhuu. Ihmisparka, sekaisin päästään, tyhjä sisältä.

Sinä olet ruma ollut aina, sekä ulkoisesti, että sisäisesti.

Vierailija
97/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selässä on tatuointi lavan kohdalla.

Siinä lukee KARATE-DO  Tiegers.

Eli karaten tiikerit suomen kielellä. Fontti on itämainen. Rannalla kaikki tietää että osaan karatea ja kannattaa olla varuillaan.

Vierailija
98/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli karaten tiikerit suomen kielellä. Fontti on itämainen. Rannalla kaikki tietää että osaan karatea ja kannattaa olla varuillaan.

Ennen tatuointia olis kannattanut tarkistaa oikeinkirjoitua :)

Vierailija
99/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tatuointia olis kannattanut tarkistaa oikeinkirjoitua :)

Mitä väliä sillä oikein on?

Tärkeintä on osata karatea. Miksi sun mielestä kannttaisi tarkastaa oikeinkirjoitua?

Vierailija
100/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pilannut kauniin vartalonsa töhryillä. Näyttäkää kuva naisesta joka on tatuoinneilla kaunis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi