Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä tajua, että kaikki eivät ole niin kuin sinä. Ja parempi niin. Kuka haluaa olla ihan vapaaehtoisesti tuollainen ahdasmielinen ankeuttaja. Toivottavasti sulla on yhtä ikävää pääsi sisällä kuin mitä sieltä ammennat meidän muiden myötähäpeäksi.
Ei tarvitse erikseen toivoa. Ketään ei voi haukkua ilman että haukkumisiaan ei itse kuule. Negatiiviset ihmiset ovat itselleen oma rangaistuksensa.
Olispa kiva nähdä millainen finninen, haiseva pikku nyhvö ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ei tajua, että vaikka sitä siinä kohtaa tuntee olevansa kuolematon ja ties missä hanttihommissa, niin elämä voi todellakin muuttua. Sitten kun sä luet itsesi juristiksi tai olet vaikka konsultti, niin sinullapa ei voi olla näkyviä tatuointeja. Ei vaan sovi bs. brändiin. Se on mukava sitten kesähelteillä, kun kaverit vetää officella lyhythihainen kauluspaita päällä, niin sulla on sellainen hiostava paita peittämässä ne tatuoidut "hihat". Että jos tatuointi pitää saada, niin hyvät nuoret: johonkin ei niin näkyvään paikkaan.
Vanhat ei tajua, että tatskat on normaaleja. Emme elä Japanissa tai Venäjällä.
S. Tynkkysen paskatiimikö tämän ketjun tuotti? Outoa. MEP on tiukasti karsinut itselleen töihin alaikäisiä poikia ja näköjään hihheliäiteensäkin.
Pieni tarkennus: tatskat on normaaleja vain alemmissa yhteiskuntaluokissa, tai jossain taiteilija- tai muissa boheemipiireissä. Pienet piilossa olevat tatskat on OK, mutta isot näkyvät on kyllä selkein keino huutaa ympärilleen "kuulun alempaan yhteiskuntaluokkaan enkä todellakaan halua sieltä pois". Jos asenne todella on tuo, niin siitä vaan tatuoitavaksi, muuten ei.
Olen tehnyt pitkän työuran finanssitoimialalla ja konsulttifirmoissa vaativissa asiantuntijatehtävissä. Työkaverit ja muut kontaktit asiakkailla ja yhteistyökumppaneilla on pääsääntöisesti kovapalkkaisia, korkeasti koulutettuja asiantuntijoita. Noissa piireissä ei näy ollenkaan tatuointeja. Jos niitä on, on ne ovat sellaisia että jäävät vaatteiden alle piiloon. Eihän nyt kukaan rekrytointipäätöksiä tekevä palkkaa rajusti tatuoitua tyyppiä esimerkiksi johdon konsultiksi, yritysasiakkaista vastaavaksi myyntijohtajaksi tai muihin vaativiin tehtäviin jossa tehdään töitä asiakasyrityksen vastuuhenkilöiden kanssa. Ja monesti ihan koodaritkin tekevät töitä asiakkaiden kanssa, sama juttu siellä.
Sen sijaan tai raksaduunareissa, roskakuskeissa tai lähihoitajissa kyllä näkyy isoja tatskoja. Ottamalla ison, näkyvän tatuoinnin nuori samalla varmistaa, ettei koskaan pääse parempipalkkaisiin hommiin, vaikka mieli myöhemmin muuttuisi ja alkaisi vaikka opiskelu ja uraputki kiinnostamaan.
(Olen eri kuin tuo edellinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä tajua, että kaikki eivät ole niin kuin sinä. Ja parempi niin. Kuka haluaa olla ihan vapaaehtoisesti tuollainen ahdasmielinen ankeuttaja. Toivottavasti sulla on yhtä ikävää pääsi sisällä kuin mitä sieltä ammennat meidän muiden myötähäpeäksi.
Ei tarvitse erikseen toivoa. Ketään ei voi haukkua ilman että haukkumisiaan ei itse kuule. Negatiiviset ihmiset ovat itselleen oma rangaistuksensa.
Summa summarum: ap likoaa yksin, ypöyksin omissa liemissään ja happanee hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ei tajua, että vaikka sitä siinä kohtaa tuntee olevansa kuolematon ja ties missä hanttihommissa, niin elämä voi todellakin muuttua. Sitten kun sä luet itsesi juristiksi tai olet vaikka konsultti, niin sinullapa ei voi olla näkyviä tatuointeja. Ei vaan sovi bs. brändiin. Se on mukava sitten kesähelteillä, kun kaverit vetää officella lyhythihainen kauluspaita päällä, niin sulla on sellainen hiostava paita peittämässä ne tatuoidut "hihat". Että jos tatuointi pitää saada, niin hyvät nuoret: johonkin ei niin näkyvään paikkaan.
S. Tynkkysen paskatiimikö tämän ketjun tuotti? Outoa. MEP on tiukasti karsinut itselleen töihin alaikäisiä poikia ja näköjään hihheliäiteensäkin.
Pieni tarkennus: tatskat on nblaa blaa blaa blaa tähän jotain yhteiskunnan pienipalkkaisten duunarien halveksuntaa blaa.
Tämön ketjun loi Brysselissä Team Tynkkysen juniori, Sebastianin 12-vuotias veljenpoika.
mikset sinä vit un idiootti tajua että nuo on makuasioita
selvästikään eivät ota tatuointeja sinun kaltaisten vikisijöiden mieliksi
MT-eläkeläisissä ja pikkulapsen tasolle jääneissä on paljon mukavampiakin ihmisiä kuin ap.
Ap on se "tatska" joka pilaa kaikkien neljän seinän sisälle jumiutuneiden maineen.
Tatuoinninpoisto on todellista bisnistä nykyään. Todella hyvä palkka. Toivois vaan että suomalaiset tekisi sen itse eikä anna sitä töitä ulkopuolisille.
Noh, makuja on monia. Itse pidän tatuoinneista ja yhden olen ottanutkin, mutta en myöskään mene motkottamaan ihmisille ei ole yhtäkään.
Antaa ihmisten elää ja olla.
Tuli taas halu hankkua hel ve tin iso leima. Rystysiin esim: "natseille turpiin"
Onhan ne tatskat hätähuuto että päässä ei kaikki ole hyvin.
Mulla on kaksi kaunista tytärtä. Kummallakin on pieniä tatskoja. He hankkivat ne karkottaakseen ap:n tyyppiset nulikat.
T. Telaketjulesbo
(Hetero, jolla ei ole yhtään tatskaa mutta voisin hankkia samasta syystä: pysyy persut ja muut ihonvärifoobiset loitolla)
Keski-ikäinen, valahtanutnaamainen muori, vatsa roikkuu vyön päällä, käsivarret ja kaula tatuoitu... Ei mitään arvokasta vanhenemista, irvokasta pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinninpoisto on todellista bisnistä nykyään. Todella hyvä palkka. Toivois vaan että suomalaiset tekisi sen itse eikä anna sitä töitä ulkopuolisille.
Mitä vttua hourit?
Persuista on töissä 27% ja muualta muuttaneista 72%. Ihan turhaan demonisoit itseäsi ahkerampia ja koulutetumpia, jotka MAKSAVAT VEROJA JA KASVATTAVAT LAPSIAAN.
Mä hankin mamun miehekseni. Nää kotimaan työttömät irtopellet on pohjanoteeraus.
Minulla tosi hyvä vartalo. En halua tuhota sitä vielä. N24
Koska suurimmalla osalla ei ole mitään tyyliä eikä itsekritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tarkennus: tatskat on n
Sulla ei ilmeisesti ole yhtään ylilääkäriä, kansliapäällikköä, hovioikeuden jäsentä, presidentinkanslian tai ministeriön työntekijää tuttavapiirissä kun noin väität, pelle :D
Ihmisillä on tatskoja. Tutun pastorin puoliso hankki 10-vuotishääpäiväksi tatuoidun vihkisormuksen. Ei voi työssä käyttää oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas halu hankkua hel ve tin iso leima. Rystysiin esim: "natseille turpiin"
Siinäpähän hankkua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne tatskat hätähuuto että päässä ei kaikki ole hyvin.
Tämä ketju on pakkomielteisen pikku idiootin hätähuuto: 'Kato mua, hei kato mua, näe minut! En ole edes olemassa ellet kato mua!"
Vaikka sitten minulta, pihatonttu. Et osaa tyhmä raukka edes kirjoittaa. Se selittää typeryytesi, koska sinähän et osaa lukeakaan. Sanavarastosi on max. 200 sanaa ja ÄO:si noin 70.
Lesbo kirjoitetaan b:llä. Nimitys tulee Kreikan Lesboksen saaresta ja sen historiasta.