Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun selässä on tatuointi lavan kohdalla.
Siinä lukee KARATE-DO Tiegers.
Eli karaten tiikerit suomen kielellä. Fontti on itämainen. Rannalla kaikki tietää että osaan karatea ja kannattaa olla varuillaan.
Ennen tatuointia olis kannattanut tarkistaa oikeinkirjoitua :)
Mitä väliä sillä oikein on?
Tärkeintä on osata karatea. Miksi sun mielestä kannttaisi tarkastaa oikeinkirjoitua?
No jos sua ei haittaa, että sulla on nolon tatskan sijaan tuplanolo tatska, niin eihän sillä sitten mitään väliä ole.
Vaatiihan se tajuaminen jonkinlaista kypsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee näyttämään hienolta kun nämä kehonsa töhrineet vanhenevat. Venyneet tatuoinnit roikkuvalla ryppyisellä iholla.
Miksi tämä kommentti heitetään joka kerta? Just silloinhan ei ole enää mitään väliä, miten se iho roikkuu.
Vai, että ihan Temusta..Kerrotko toki esimerkkejä kuka liikettä pitävä tatuoija on tilannut sieltä värejä niin tietää pysyä erossa?
Vuoden 2022 alusta ei ole saanut edes käyttää vanhoja mustevärejä. EU:n alueella ainoastaan sellaiset värit on saanut ottaa käyttöön, jotka nykyisen kemikaalilainsäädännön mukaan on hyväksyttäviä. Esimerkiksi vuonna 2023 Tukes on todennut nämä nykyiset tatuointivärit aiempaa turvallisimmiksi.
Ai, että on aina nähdä, kun siellä ruudun päässä kiukkupäissään huudatetaan, eikä edes vaivauduta tarkistamaan minkäänlaisia faktoja. Tämäkin oli nopealla Googlauksella tarkistettavissa.
Hienoja ovat. Etenkin miehellä.
Pelkkä tatuointi ei tee kenestäkään tyylikästä. Sellainen vaikutelma tulee kokonaisuudesta.
Jotkut tatuoidut näyttää siltä, kuin olisivat käyneet leimalla vain siksi, että se on muotia. Nämä käy sääliksi. Hirveä laaserointi sitten kun menee pois muodista ja ihmiset alkaa huudella. Se päivä kun koittaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee näyttämään hienolta kun nämä kehonsa töhrineet vanhenevat. Venyneet tatuoinnit roikkuvalla ryppyisellä iholla.
Miksi tämä kommentti heitetään joka kerta? Just silloinhan ei ole enää mitään väliä, miten se iho roikkuu.
Tämä on jännä kommentti. Mulla ainakin on LEVINNYT pilalle ennen kuin on ehtinyt mikään roikkumaan. Eikä se minua ainakaan haittaa, ettei ole kaunis. Miksi pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä kommentti. Mulla ainakin on LEVINNYT pilalle ennen kuin on ehtinyt mikään roikkumaan. Eikä se minua ainakaan haittaa, ettei ole kaunis. Miksi pitäisi.
Siis tuo oli jännä kommentti, mihin tuo kommentti oli kirjoitettu. Aina itketään sitä, että kun tatskat alkaa roikkua.
Nyt lopettakaa niiden tatuointien ottaminen.Tämä on käsky
Minusta jokaisen asia jos ottaa huonolta tatuoijalta huonon teoksen.
Hyviäkin ja kauniita on mutta tämä kilpailu vaan rahasta tuo alalle vaikka
mitä laatua. Pitäisi kilpailla laadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne tatskat hätähuuto että päässä ei kaikki ole hyvin.
Itse olet hätähuuto.
Tunnen yhden miehen jolla on tatuoitu pää. Mies on todella mukava.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on sitten melkein suojaava väritys kaltaisiasi uuvatteja vastaan. Omaa miestä ei ole harmittanut tatuointini, joten minulle on ihan sama mitä ap jankuttaa. Ilmiannoin silti hupina. Itke trolli itke.
Mä näin jutun, siinä oli tosi kaunis nuori tyttö, joitain kuvia paikat täysi.
Nyt itki niitä ja poistatuksen oli aloittanut.
En muista, mitä maksoi, maltaita ainakin. Katui suuresti tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jokaisen asia jos ottaa huonolta tatuoijalta huonon teoksen.
Hyviäkin ja kauniita on mutta tämä kilpailu vaan rahasta tuo alalle vaikka
mitä laatua. Pitäisi kilpailla laadulla.
Ihanko ajattelit että ihmisiä ei kiinnosta se laatu ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun selässä on tatuointi lavan kohdalla.
Siinä lukee KARATE-DO Tiegers.
Eli karaten tiikerit suomen kielellä. Fontti on itämainen. Rannalla kaikki tietää että osaan karatea ja kannattaa olla varuillaan.
Ennen tatuointia olis kannattanut tarkistaa oikeinkirjoitua :)
Mitä väliä sillä oikein on?
Tärkeintä on osata karatea. Miksi sun mielestä kannttaisi tarkastaa oikeinkirjoitua?
No jos sua ei haittaa, että sulla on nolon tatskan sijaan tuplanolo tatska, niin eihän sillä sitten mitään väliä ole.
hahahahaah se klassinen tatska...kanaa kung-po 35
Vierailija kirjoitti:
Mä otin heti täysi-ikäistyttyäni tatuoinnin näkyvään kehonosaan kun elämä oli loppumassa ihan just. Täytän ensi vuonna 50. Elämä yllättää mutta siitä muistutuksena kannan ruman tatskani vaikka se ei sovi työhöni jne.
Itse olen ottanut vasta yli 50 v, koska tässä iässä ymmärtää että elämä voi oikeasti loppua aika pian. Joten miksi jättää tekemättä asioita, jotka ilahduttavat itseä eivätkä loukkaa kuin ehkä jotain av-päivystäjiä.
Minä pidän tatuoinneista. Kun otin suuren tatuoinnin rintakehälle, tuntui kun artisti olisi vain raapustanut todellista minua esille, niin hyvin se sopi mielestäni iholleni. :)
Tottakai tajuavat. Sen vuoksihan niitä juuri otetaankin.
Joillakin on tatuoitu kaula täyteen ruusuja, vanhemmiten iho löystyy ja rypistyy, silloin on kaulalla kurtturuusuja.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on tatuoitu kaula täyteen ruusuja, vanhemmiten iho löystyy ja rypistyy, silloin on kaulalla kurtturuusuja.
Itse voisin katsella mieluummin niitä kurtturuusuja kuin pelkkää ryppyistä ihmisen ihoa.
Itse olet hätähuuto.