Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?
Kommentit (136)
Mulla on atopia . Koko keho täynnä punaisia läiskiä ja raapimisesta jääneitä arpia. En voi edes sheivata kainaloita koska ovat täynnä ihottumaa. Veikkaan ettei yksikään tatuointi näytä yhtä pahalta kuin sairauteni.
Kiva tietysti jos ap näkisi minut bikineissä jonkun Kat Von D tyylisen kuuman,tatuoidun naisen vieressä ja sanoisi että olen kauniimpi.
Miksei ihmiset tajua ettei muiden mielipiteillä ole merkitystä heille tärkeissä asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Wt porukka nyt muutenkaan tajua mitään. Hyvä tosin että merkkaavat itsensä.
Sinä merkkaat itsesi tuolla mölinällä äärioikeiston inceliksi, epäkelvoksi marisijaksi. Sinä et ole kiinnostava.
Tuskin ketään kiinnostaa toisten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan makukysymys. Mulla on kaksi. Minusta tatuoinnit ovat kauniita, toki, jos ne on tehty ammattilaisella eikä kaverin kissankaiman toimesta hämyisessä kämpässä.
Missä kampuksessa se ammattipätevyys hankitaan?
Weeteekampuksessa.
Wt-Natan veronkierron kurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuoinnit ole rumia. Rumat tatuoinnit on rumia, ja niitä toki on paljon, liian mustaa ja turhuista jälkeä. Mutta olen nähnyt myös todella kauniita ja kantajalleen sopivia tatuointeja. Tekijään varmaan kannattaa panostaa. -tatuoimaton
Se kauniskin tatuionti leviää ja kantaja vanhenee. Suttuisen näköisiksi menevät väistämättä.
Niin? Kuvitteletko itse säilyväsi kuvankauniina saati että hapannaamaasi jaksaisi katsoa muutenkaan.
Muut ihmiset eivät ole sinua varten. Narsismihan sinussa puhuu. Ihmisparka, sekaisin päästään, tyhjä sisältä.
Sinähän se sivistyneeltä ja mukavalta vaikutatkin. Not.
Sinä saat mitä tilasit, pihatonttu.
2 min palsta auki ja päivystävä jankkaajaidiootti väänsi taas ripulinsa.
Nyt kannattais ap:n hoitaa pää kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan makukysymys. Mulla on kaksi. Minusta tatuoinnit ovat kauniita, toki, jos ne on tehty ammattilaisella eikä kaverin kissankaiman toimesta hämyisessä kämpässä.
Missä kampuksessa se ammattipätevyys hankitaan?
Weeteekampuksessa.
Wt-Natan veronkierron kurssilla.
Laillista toimintaa. Sua ärsyttää hänessä:
1. Sukupuoli
2. Rikkaus
3. Tatskat
Ja syvin motiivisi solvata häntä on sukupuoli, kun sinähän et pillua saa vaikka miten paljon vinkuisit.
Joten yrität kokea vallan tunnetta solvaamalla. Se ei onnistu. Munaat vain itsesi.
Sisäinen tyhjyytesi tekee sen, että et näe ihmisen ihoa syvemmälle. Toivottavasti sulla on ihan saatanallinen akne 😂
Nuoret ei tajua, että vaikka sitä siinä kohtaa tuntee olevansa kuolematon ja ties missä hanttihommissa, niin elämä voi todellakin muuttua. Sitten kun sä luet itsesi juristiksi tai olet vaikka konsultti, niin sinullapa ei voi olla näkyviä tatuointeja. Ei vaan sovi bs. brändiin. Se on mukava sitten kesähelteillä, kun kaverit vetää officella lyhythihainen kauluspaita päällä, niin sulla on sellainen hiostava paita peittämässä ne tatuoidut "hihat". Että jos tatuointi pitää saada, niin hyvät nuoret: johonkin ei niin näkyvään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuoinnit ole rumia. Rumat tatuoinnit on rumia, ja niitä toki on paljon, liian mustaa ja turhuista jälkeä. Mutta olen nähnyt myös todella kauniita ja kantajalleen sopivia tatuointeja. Tekijään varmaan kannattaa panostaa. -tatuoimaton
Se kauniskin tatuionti leviää ja kantaja vanhenee. Suttuisen näköisiksi menevät väistämättä.
Niin? Kuvitteletko itse säilyväsi kuvankauniina saati että hapannaamaasi jaksaisi katsoa muutenkaan.
Muut ihmiset eivät ole sinua varten. Narsismihan sinussa puhuu. Ihmisparka, sekaisin päästään, tyhjä sisältä.
Sulla ei ole minuun valtaa, vajakkinaama 😂
Miksi SÄ et tajua, että se on ihmisen oma asia?
Ei kukaan tuu suhun väkisin piirustamaan.
Poks. Nyt sun ei tarvii tätä enää ikinä ajatella.
Jaahas, tatska hullu taas vauhdissa :) On sulla ankea elämä miettiä toisten tatuointeija päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat mitä tilasit, pihatonttu.
Ai sinultako, weeteetelaketjulespo?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ei tajua, että vaikka sitä siinä kohtaa tuntee olevansa kuolematon ja ties missä hanttihommissa, niin elämä voi todellakin muuttua. Sitten kun sä luet itsesi juristiksi tai olet vaikka konsultti, niin sinullapa ei voi olla näkyviä tatuointeja. Ei vaan sovi bs. brändiin. Se on mukava sitten kesähelteillä, kun kaverit vetää officella lyhythihainen kauluspaita päällä, niin sulla on sellainen hiostava paita peittämässä ne tatuoidut "hihat". Että jos tatuointi pitää saada, niin hyvät nuoret: johonkin ei niin näkyvään paikkaan.
Vanhat ei tajua, että tatskat on normaaleja. Emme elä Japanissa tai Venäjällä.
S. Tynkkysen paskatiimikö tämän ketjun tuotti? Outoa. MEP on tiukasti karsinut itselleen töihin alaikäisiä poikia ja näköjään hihheliäiteensäkin.
Kaks asiaa vois poistua muodista, tatuoinnit ja täytehuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole minuun valtaa, vajakkinaama 😂
Onhan. Noin paljon sinua harmittaa 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa toisten mielipiteet.
Kiinnostaa, mutta pitää olla fiksuja ja hyvin perusteltuja.
Kenenkään ulkonäön rääpiminen ei kiinnosta. Se on lapsellista ja typerää. Maalaista.
Miksi näitä hienoja kuvia laaseroidaan pois?
Aika kivuliasta kuulemma. Kivuliampaa, kuin itse kuvan ottaminen.
Oikein yököttää nähdä naisella tatuointeja. Likaisia ja inhottavia. Se haju ihon alla muhivasta paskasta käy nenään.