Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteytyykö käsivarret kahvakuulatreenillä. 3 krt/vko 30 min?

Vierailija
17.03.2025 |

Vai vaatiiko enemmän treeniä? Tehokkaita treenejä ovat, kyllä hiki virtaa ja reidet sekä kädet kipeänä treenin jälkeen. 

Minulla on ylipainoa mutta tässä laihdutan ruokavaliolla, kävelen päivittäin lenkkejä psyykkeen vuoksi ja treenaan jumppia kotona jos se auttaisi kiinteytymään. 

Onko minua fiksumpia paikalla näissä asioissa? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon näemmä unohtui laittaa kysymysmerkki. AP

Vierailija
2/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ylläpitää selluliittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten paljon on kiinteytettävää. Huomaat kyllä jos on liian vähän. Sitten vaan enemmän treeniä.

Vierailija
4/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön todella tietoisesti. Kasviksia, proteiinia, rasvaa. Sokerit jätän aivan minimiin ja silloin tällöin kylässä ollessa. Juon vettä ja mustaa kahvia pääosin. AP

Vierailija
5/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinua fiksumpi, enkä osaa vastata, mutta haluan sanoa että tsemppiä sulle! Taatusti pelkkää hyötyä treenistä, vaikken kiinteytymisestä osaakaan sanoa. Hyvä sinä 💪

Vierailija
6/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, mitä liikkeitä teet. Et kertonut siitä mitään.

Joka tapauksessa rasvaa ei voi polttaa paikallisesti. Mutta lievä lihasten kasvu yleensä näyttää kiinteytymiseltä, kun rasvakerros levittäytyy isomman lihaksen päälle.

Vierailija
7/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten paljon on kiinteytettävää. Huomaat kyllä jos on liian vähän. Sitten vaan enemmän treeniä.

Koko kroppani on todella löysä. En pidä yhtään. No reidet nyt on ihan hyvät mutta vatsa, rinnat ja käsivarret vaativat paljon rasvanpolttoa ja kiinteytystä. AP

Vierailija
8/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinua fiksumpi, enkä osaa vastata, mutta haluan sanoa että tsemppiä sulle! Taatusti pelkkää hyötyä treenistä, vaikken kiinteytymisestä osaakaan sanoa. Hyvä sinä 💪

Kiitos!! 

Niin se on, treenaan omasta ilosta ja senkin vuoksi että kunto nousisi ja pysyisin ylipäätään paremmassa kunnossa. Masennus aiemmin teki minusta lihavan ja välinpitämätön. Nyt olen toipunut ja minulla on asiat mallillaan, joten nyt pystyn huolehtimaan itsestäni kunnolla :) AP

Vierailija
9/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kroppani on todella löysä. En pidä yhtään. No reidet nyt on ihan hyvät mutta vatsa, rinnat ja käsivarret vaativat paljon rasvanpolttoa ja kiinteytystä. AP

Salille! 😊 Tehokkain keino.

Vierailija
10/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kiinteytyy. Tuohan on iso määrä: 3 krt. 30 min. Siis jos lähtötilanne ollut nolla. Se vaan itsestäni kerrottava, että kun olin pullempi, nahka venyi. Ei se nahka siitä poistu. Esim. vatsassa on nyt lihasta, mutta on roikkuvaa nahkaa ja sen alla pieni kerros rasvaa. Ei se ilman kirurgia yhtäkkiä kiinteydy.

Vierailija
11/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, mitä liikkeitä teet. Et kertonut siitä mitään.

Joka tapauksessa rasvaa ei voi polttaa paikallisesti. Mutta lievä lihasten kasvu yleensä näyttää kiinteytymiseltä, kun rasvakerros levittäytyy isomman lihaksen päälle.

Olen niinkin huono etten muista kaikkia liikkeiden nimiä, kunhan teen videon perässä parhaani mukaan kuten täytyy. Kyykkyjä, punnerruksia, kahvaa ylös pään yli ja välillä heiluttelua jalkojen välistä ylös ja sitten ojennuksia. Kaikkea sellaista ne videot sisältää. Valitettavasti minulla on tällä hetkellä vain 4 kilon kuulat. Aloittelijalle ehkä ihan ok ja tuntuu kyllä mutta tiedostan että täytyy hommata kyllä painavammat. AP

Vierailija
12/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liikkeistäa, mutta onhan tuo paljon treeniä. Itse kokisin todella rankkana tehdä noin pitkän teenin. Tekisin mielummin päivittäin 10-15 min. 

Vierailija
13/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kiinteytyy. Tuohan on iso määrä: 3 krt. 30 min. Siis jos lähtötilanne ollut nolla. Se vaan itsestäni kerrottava, että kun olin pullempi, nahka venyi. Ei se nahka siitä poistu. Esim. vatsassa on nyt lihasta, mutta on roikkuvaa nahkaa ja sen alla pieni kerros rasvaa. Ei se ilman kirurgia yhtäkkiä kiinteydy.

Juu. Oot tehnyt hienon muutoksen. Päätös itsellä myös tehdä iso muutos. Kyllä tuo vähän pelottaa jääkö paljon nahkaa roikkumaan mutta se nyt on pieni paha siihen verrattuna mitä kaikkea saa kun omasta hyvinvoinnista huolehtii. En ole yhtään katsonut mitä maksaa sekin jos pääsisi sitten joskus nahkat kirurgisesti poistamaan. Sen aika on sitten joskus. Kiitos vastauksesta. AP

Vierailija
14/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön todella tietoisesti. Kasviksia, proteiinia, rasvaa. Sokerit jätän aivan minimiin ja silloin tällöin kylässä ollessa. Juon vettä ja mustaa kahvia pääosin. AP

Se oiskin mielenkiintoista, jos söisit tietämättäsi.

Vierailija
15/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oiskin mielenkiintoista, jos söisit tietämättäsi.

No kyllähän sitä ihmiset usein syövät vain, käsi on milloin missäkin keksikulhossa tai sitten muuten ottaa ohimennen vielä vähän lisää ruokaa jne. Minulla ainakin oli sellaista että söin vähän väliä jotain makeaa ja suolaista vuoron perään. Tietoinen syöminen on paljon puhtaampaa ja tietoisempaa. Tietää koko ajan missä mennään ja se on vapauttavaa, säästää aikaa ja rahaa sekä estää ne verensokerin heilahtelut. AP

Vierailija
16/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esimerkiksi olen liikkunut aamulla kun heräsin, puin vaatteet päälle ja lähdin lenkille. Sellainen reilun puolentunnin lenkki, siinä heräili ja oli mukava aloittaa aamu niin. Tuo on hyvä kun aamusta heti lähtee herättyään, se on tulossa nyt uudeksi rutiiniksi. 

Sitten tulin kotiin ja siivosin kolme tuntia, ei siinä juuri hiki tullut mutta puuhailua ja sellaista hyötyliikuntaa. 

Sitten nyt illalla 5 min lämmittelyä ja 30 min putkeen treeniä, oli kyllä kova mutta kuitenkin sopiva. Hiki tuli. 

Tää oli kiva päivä ja nää on vakiintumassa arkeeni. :) AP

Vierailija
17/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä rutiini myös pysyy. Aika moni lopettaa alkuinnostuksen jälkeen. Itsellä treenitaustaa +15 vuotta. Motivaatio saattaa olla välillä hukassa, mutta se kuuluu asiaan. Tsemppiä sulle.

Vierailija
18/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, ei lihaksikkaat käsivarret (hitusen entistä pienemmällä rasvakerroksella) saa sinua näyttämään hoikemmalta, vaan ainostaan skrodemmalta. 

Varmaan joku rasvaimu ja allienkiristysleikkaus voisi toimia paremmin. 

En tiedä saisikö cryo-hoidoilla todellisia tuloksia käsivarsien kapenemisen suhteen. 

Vierailija
19/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
20/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinteytyy, on kokemusta. Lihaskunto treeni on hyvä juttu. K

velyt lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi