Mummot! Enää 14 päivää ennakkoäänestyksen alkuun! Joko jännittää?
Aiotteko mennä 2.4. aamulla jonottamaan ennakkoäänestyspaikalle?
Kommentit (65)
Kaikki Suomalaiset hakemaan leipää Venäjältä, vaihto kauppana voidaan viedä voita.
Näyteikkunasta seurataan kuulentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien tulosta ja persujen rökäletappioita odotan innolla.
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Teille suosittelen ahkeraa lenkkeilyä seuraavat kaksi viikkoa ILMAN nastoja. Ihan omien lasteni tulevaisuuden vuoksi.
T. Kokkarimummo 54v.
Miksi kokkarimummot ovat noin illkeitä ja pahantahtoisia?
Naiset tekevät mitä vain suojellakseen omia jälkeläisiään. Nuo aikaisemmat taitavat olla todellisuudessa ns. vela -mummoja.
T. Eri
Tämä on muuten niin totta. Ei tarvitse kun kuunnella omien lastenlasten kokemuksia pääkaupunkiseudun koulu
Kerro ihmeessä, mitä vassarit on siellä pilannut?
Jos vasemmisto yksin päättäisi niin ensinnäkään kaikkia ei olisi tungettu jättimäisiin yksiköihin joissa ei mitään voi oppiakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimittelet ihmisiä mummoiksi?
Joku kokee mummottelun loukkaavana. Minulle se on kaikkein korkein arvonimi. Paljon olen konkreettista verta, hikeä ja kyyneleitä vuodattanut tähän asemaan päästäkseni.
Mutta mä en ole mummo ja en taida koskaan ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pentu ei tiedä, että mummot tykkää käydä perinteisesti pääpäivänä äänestämässä. Taitaa pemtua itteään jännittää. Tarvitko neuvoja, miten äänestypaikalla toimitaan?
Heh heh! Ennakkoäänestäminen on vanhuksilla suoranainen trendi. Kuten käteisen käyttö ja läpällinen kännykkäkotelo.
Vierailija kirjoitti:
Että löytäisit ketjuun.
Ei täälläpäin mitään jonoja ole. Käyn jos äänestyspaikka sattuu matkan varrelle. Kun elämä on vapaata niin en tykkää kytätä yhtä äänestyspäivää.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut oven eteen jo valmiiksi vaatteet ja nastakengät tuota päivää varten. Tuulihousut, Villasukat, Itse kudottu myssy, itse kudotut lapaset, musta toppatakki. Kolme heijastinta.
Kävelykeppi, jonka päässä piikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien tulosta ja persujen rökäletappioita odotan innolla.
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Teille suosittelen ahkeraa lenkkeilyä seuraavat kaksi viikkoa ILMAN nastoja. Ihan omien lasteni tulevaisuuden vuoksi.
T. Kokkarimummo 54v.
Miksi kokkarimummot ovat noin illkeitä ja pahantahtoisia?
Naiset tekevät mitä vain suojellakseen omia jälkeläisiään. Nuo aikaisemmat taitavat olla todellisuudessa ns. vela -mummoja.
T. Eri
Tämä on muuten niin totta. Ei tarvitse kun kuunnella omi
Poistaneet seinät kun piti purkaa rakenteita.
"Mummot!"
Tsissus miten voi ihminen olla noin ilkeä!
Aina ja aina tämä aloitus!
Kyllä sinustakin eräänä päivänä tulee ukko tai jopa mummo!
Häpeä!
Ei ole edes hauska aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että löytäisit ketjuun.
Tulin tänne tuon äänestyksen takia.
aluevaalit = ketkä poliitikoista pääsee nostamaan kokouspalkkioita ja syömään kampaviinereitä
kannattaa äänestää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vihaa äitiään ja isoäitejään?
Aivan, monesti olen miettinyt samaa!
Ilman mummoja ei olisi tuotakaan ääliötä olemassa!
Äänestyspäivänä satun olemaan toisaalla, niin ajattelin ennakkoäänestää. Mitäs ihmettä siinä nyt on kun se on mahdollistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vihaa äitiään ja isoäitejään?
Aivan, monesti olen miettinyt samaa!
Ilman mummoja ei olisi tuotakaan ääliötä olemassa!
Ilman mummoas ei olisi sinuakaan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentu ei tiedä, että mummot tykkää käydä perinteisesti pääpäivänä äänestämässä. Taitaa pemtua itteään jännittää. Tarvitko neuvoja, miten äänestypaikalla toimitaan?
Heh heh! Ennakkoäänestäminen on vanhuksilla suoranainen trendi. Kuten käteisen käyttö ja läpällinen kännykkäkotelo.
Ei oo. Minä en käytä käteistä, ja ei ole kännykkäkoteloa. Enkä käy ennakkoäänestämässä. Mitäs siihen sanot?
Eikö ketkään muut käy äänestämässä kuin mummot?
Ei papat, ei nuorempi väestö? Onko siis äänioikeus vain mummoilla? Jos ei ole lapsenlapsia, saako äänestää?
Ei sillä, olen kyllä jo 65-vuotias, mutta ei minua huvita edes mennä äänestämään. Samaa valehtelua joka puolueen edustajilta.
Nuoret eivät ennakkoäänestä. Kun äännestyspäivänä sataa vettä, on krapula tai muuten vaan ei huvita nousta sängystä, niin jää kokonaan äänestämättä.
Porvari äänestää aina. Ja antoi muuten eduskunnassa suurimmat veronalet ministerien tuloluokkaan.
Aluevaaleissa se menee korottamaan omaa palkkiotaan, jos et itse äänestä sinne jotakuta jota terveydenhuolto ja pelastustoimi kiinnostaa.
Kuntavaaleissa se voisi vaikka kivasti yhdistää kouluja vaihteeksi..