Mummot! Enää 14 päivää ennakkoäänestyksen alkuun! Joko jännittää?
Aiotteko mennä 2.4. aamulla jonottamaan ennakkoäänestyspaikalle?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimittelet ihmisiä mummoiksi?
Joku kokee mummottelun loukkaavana. Minulle se on kaikkein korkein arvonimi. Paljon olen konkreettista verta, hikeä ja kyyneleitä vuodattanut tähän asemaan päästäkseni.
Kuinka monesti vielä aiot kysyä täällä? Tämä on nyt ainakin toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien tulosta ja persujen rökäletappioita odotan innolla.
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Teille suosittelen ahkeraa lenkkeilyä seuraavat kaksi viikkoa ILMAN nastoja. Ihan omien lasteni tulevaisuuden vuoksi.
T. Kokkarimummo 54v.
Miksi kokkarimummot ovat noin illkeitä ja pahantahtoisia?
Naiset tekevät mitä vain suojellakseen omia jälkeläisiään. Nuo aikaisemmat taitavat olla todellisuudessa ns. vela -mummoja.
T. Eri
Entä jos mumno elää enää 13 päivää?
Ilmoitin mummottelun vuoksi poistoon.
Miksi pidät ennakkoäänestämistä mummojen asiana? Minä, vielä kaukana mummoudesta, käyn aina äänestämässä ennakkoon. Syyt: ennakkoäänestyspaikka on kirjastossa kauppakeskuksessa, joten äänensä voi kätevästi antaa muun asioinnin yhteydessä. Varsinainen äänestyspaikka on kauempana ja sinne pitää erikseen lähteä. Ennakkoäänestyspäiviä on useita, niistä voi valita sopivimman. Ainahan on mahdollisuus, että varsinaisena äänestyspäivänä tulee jokin este, sairaus tms.
Ennäkkoäänestys on kätevämpää. Se on lähellä ja sen ohi kulkee arkipäivisin.
Varsinainen äänestyspaikka on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä änestää?
Kaikki jotka haluavat että oikeinkirjoitustaito säilyy
Opiiko siellä kirjoitaman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kokee mummottelun loukkaavana. Minulle se on kaikkein korkein arvonimi. Paljon olen konkreettista verta, hikeä ja kyyneleitä vuodattanut tähän asemaan päästäkseni.
Minä olen taas mumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas mumma.
Pupan oma mumma.
Tuskin jaksan raahautua äänestyspaikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas mumma.
Pupan oma mumma.
Missä pup pa?
Mikä sinua, ap, vaivaa? Tyhmyyden lisäksi?
Ääni menee puolueelle, joka kannattaa yksityiselle pääsyä alhaiseen hintaan hoidattamaan fyysisiä sairauksia. Kun katsoo aluevaltuuston palkkiokuluja ja johtajien määrää, ei ihmettele kuinka tervikseen ei pääse. Syövät lisääntyvät salaa hissukseen, kun ei päääse lääkärille ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien tulosta ja persujen rökäletappioita odotan innolla.
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Teille suosittelen ahkeraa lenkkeilyä seuraavat kaksi viikkoa ILMAN nastoja. Ihan omien lasteni tulevaisuuden vuoksi.
T. Kokkarimummo 54v.
Naiset tekevät mitä vain suojellakseen omia jälkeläisiään. Nuo aikaisemmat taitavat olla todellisuudessa ns. vela -mummoja.
T. Eri
Tämä on muuten niin totta. Ei tarvitse kun kuunnella omien lastenlasten kokemuksia pääkaupunkiseudun kouluissa nykypäivänä, niin ei tulisi mieleenkään äänestää mitään vihervasemmistolaisten puoluetta. Punavihervasemmisto on tuhonnut Helsingin. SDP, vihreät ja vasemmistoliitto ovat Suomen syöpä.
Mene nuori ja työkykyinen incel töihin niin saat muutakin ajateltavaa!
Ilman muuta heti aamusta liikkeelle, emme nuku puolille päivin kuten tämän keskustelun aloittanut Kela elätti. Ja onhan se äänestettävä niin kauan kuin saamme äänestää, johan joku neropatti kokoomusnuorisolainen ehdotti että yli 80 vuotiaat eivät enää saa äänestää. Kylläpä meitä naurattaa nämä jutut. Pitääkin tästä lähteä Kämpiin konjakille , laitan Chanelin huivin ( aidon, ei Turkin basaarista kuten aloittajalla) kaulaan ja tilaan taksin. Jstka sinä Kela elätti pinnistelyä.