Kadutko jotain yksittäistä asiaa elämässäsi vielä vuosienkin jälkeen?
Itse yritän päästää irti ja antaa menneiden olla menneitä, mutta tiedän, että osa kelailee kauan aikaa sitten tapahtuneita juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla miksi?
Kommentit (29)
Moniakin. Ja etten asettanut muille rajoja. Nyt yritän, vaikka tulee kiusallisia tilanteita jos toiset käskyttävät muita ja eivät tajua että pitäisi toimia erilailla.
Olen nelissäkymmenissä ja kelailen vieläkin jotain alakoulun joulujuhlafloppia, kun en älynnyt pyörähdellä tonttutanssin oikeassa kohdassa.
Olisi pitänyt olla rohkeampi tyttöjen suhteen.
Tulen koko loppuelämäni katumaan yhtä päätöstäni. Sen seurauksena toinen elävä olento menetti henkensä. Niin raskas taakka kantaa, että toivon omankin elämäni päättyvän pian.
Olisinpa lähtenyt nuorempana ulkomaille.
Lisäksi toivon että olisin lähtenyt joistain työpaikoista, ihmissuhteista ja vuorovaikutustilanteista aikaisemmin.
Kyllä. Kadun muutamaa ihmissuhdetta, yhtä erityisesti. Olin nuori ja yritän antaa itselleni anteeksi, mutta olin todella typerä. Aikaa on mennyt jo 20 vuotta, mutta silti kadun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kadun muutamaa ihmissuhdetta, yhtä erityisesti. Olin nuori ja yritän antaa itselleni anteeksi, mutta olin todella typerä. Aikaa on mennyt jo 20 vuotta, mutta silti kadun.
Ai tosiaan miksi? Koska olin inhottava ,petollinen, alkoholisoitunut ja täysin välinpitämätön tekojeni seurauksista. Suorastaan kuvottava. Siksi.
Vierailija: Kyllä. Kadun muutamaa ihmissuhdetta, yhtä erityisesti. Olin nuori ja yritän antaa itselleni anteeksi, mutta olin todella typerä. Aikaa on mennyt jo 20 vuotta, mutta silti kadun.
Ai tosiaan miksi? Koska olin inhottava, petollinen, alkoholisoitunut ja täysin välinpitämätön tekojeni seurauksista. Suorastaan kuvottava. Siksi.
Vierailija: Tulen koko loppuelämäni katumaan yhtä päätöstäni. Sen seurauksena toinen elävä olento menetti henkensä. Niin raskas taakka kantaa, että toivon omankin elämäni päättyvän pian.
TÄMMÖISET IHMISSUHDEASIAT PAINAVAT KAIT MONIA. Mitä tarkoittaa että toinen elävä olento menetti henkensä? Tarkoittaako tämä ehkä että hänen elämänsä meni tekojesi vuoksi täysin plörinäksi eikä ole elänyt sitä ollenkaan?
Tietenkin jälkikäteen huomaa jotain väärin tehneensä. Ei siihen kannata ikuisesti jäädä pyöriskelemään. Ollutta mikä mennyttä. Yrittää jatkossa toimia paremmin.