Löydänkö enää miestä?
Pelottaa, että en enää koskaan (tai kymmeniin vuosiin) löydä parisuhdetta. Olen 31-vuotias, normaalisti ulkonäöstä huolehtiva nainen, sotepuolen töissä. Huumoria löytyy, tykkään keskustella melkein mistä vaan maan ja taivaan väliltä.
Minulla on ekasta suhteesta kaksi lasta, 10v ja 8v. Avioero tuli joku aika sitten, viimeisestä suhteesta lapset ovat 5v ja 3v. Lapsiluku on täynnä omalta osaltani. Nyt aion vielä keskittyä toipumiseen ja lapsiin, mutta kyllä mua huolettaa, että kelpaanko enää koskaan kenellekään.
Kommentit (73)
Ehkä joskus vuonna 2043, kun käenpojat ovat itsenäistyneet.
Mua oikesti huolettaa, kun olen 30-vuotiaana eronnut kahdesta suhteesta ja on kahdelle isälle lapsia. Ihan turha tulla mitään 4/5 juttuja heittämään toisen huolelle.
Jorma tottakai löydät. Huoli pois.
Hyvä ystäväni oli neljän lapsen ja koiran yh kun löysi kahden lapsen yh-isän kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Jorma tottakai löydät. Huoli pois.
EI HUONO!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni oli neljän lapsen ja koiran yh kun löysi kahden lapsen yh-isän kumppaniksi.
Kiitos oikeasti normaalista ja toivoa antavasta vastauksesta!
Aika harva ikäisesi mies haluaa neljän lapsen uusioperheeseen. Etenkin, jos itse haluaa lapsia. Tosin onhan noita tuon ikäisiä eronneita miehiäkin, joilla on lapsia. Heille sen ei luulisi mahdoton este olevan.
Mihin tarvit miestä? Hommaa Kaalimadosta jellyjortikka.
Sinulla on hyvin asiat, kun olet jaksanut hoitaa 4 lasta. En yhtään osaa arvioida, kuka mies haluaisi ottaa lapset huostaansa. Varsinkaan, jos ei ole suunnitteilla heille sisarusta. Toisaalta tarvitset vain yhden miehen. Mukavaa jatkoa sinulle ja perheellesi.
Kyllä jos haluat. Mutta osa kokee että mies on neljäs lapsi tai hankalaa. Ellei ole leppoisa mies.
Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset, toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon. Afrikasta voisi myös löytyä samanmielinen pumppaaja seuraavaksi.
Mahdoton sanoa. Kokeilemalla selviää. Harva mies haluaa uusioperhettä perustaa. Itsestä se on jonkun verran kiinni. Ikä on vielä ihan hyvä.
Veljeni oli neljäntoista lapsen yh kun löysi uuden kumppanin.
Toivottavasti löydät sopivan kumppanin. Hatunnosto sinulle neljän lapsen kasvattamisesta, sietäisit saada valtiolta mitalin
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
4/5