Joko laitoit Teslan myyntiin tai vaihdoit pois? Nyt on kiire!
Turskaa tulee ja lujaa. Kenelle jää mustapekka, eli arvoton Tesla käteen?
Paljonko ennustat että Teslasi arvo laskee vuoden 2025 aikana?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koske pitkällä tikullakaan nykyautoihin. Oli sähkö tai ei. Korjaaminen ja huolto tähtitieteellisen kallista.
90-luvun ja vanhempa autoja voi vielä itse korjata.
Oletko kehitysvammainen vai mikset osaa korjata nykyautoja?
Tuo se teslapaskasi tänne, niin korjataan yhdessä sen akku. tehdään tiktok-vid niin kansa näkee kuinka sun puolikaljupälvi saa tulehtuneen oranssivärin ja vähäinen rasvatukkasi on pystyssä kuin pisan torni. Ja sun elonmusk- tyyli hankoiset hanskat - noo, ne oli, ei enää.
Näköjään kehitysvamma sieltä sit paljastui.
Muskin kiinnostus autoja kohtaan loppui siinä vaiheessa kun oma poika paljastui ransuksi. Se laukaisi vesikauhun Elonissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin järkevä enkä ostanut Teslaa. Ei ole tullut turskaa, kun jo aikaisemmin arvo tippui 10K yön yli.
MB-nainen ja johtotähdellä kelpaa aina ajella riippumatta politiikasta!
Johtotähdestä tulee nykyään mieleen huomioväri-työvaatteet, pierun haju, makkaraperunat kaikilla mausteilla ja typerät lisävalot. Sehän on duunareiden suosikki duuniauto.
Jos haluut luxusta sitten pitäisi ostaa Brittien premiumia johon suomalaiset ei lähde.
Mikä on brittien premiumia? Morris Marina vai Austin Allegro?
No ei, koska siihen kuuluu ilmaiset sähköt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koske pitkällä tikullakaan nykyautoihin. Oli sähkö tai ei. Korjaaminen ja huolto tähtitieteellisen kallista.
Olet varmasti super älykäs ja nykyaikainen kun käytät sanaa"keitysvammainen" haukkumiseen? Lienet nyky hyper idiiootti kakara ja et varmasti tiedä mistään mitään. Ressukka joka on yksin kaikki illat koneella?
Vierailija kirjoitti:
Olin järkevä enkä ostanut Teslaa. Ei ole tullut turskaa, kun jo aikaisemmin arvo tippui 10K yön yli.
MB-nainen ja johtotähdellä kelpaa aina ajella riippumatta politiikasta!
Auto ei juuri koskaan ole sijoitus vaan menoerä. Aika lapsellistä möyhyämistä ja juuri niiltä, joilla ei itsellään ole minkäänlaista autoa.
Ei luulisi kyllä luonnonsuojelijoiden tekevän tuollaista, jos niin, ei ikän enää pidä julkisia varoja laittaa luonnonsuojeluun.
Eiköhän musk ole jo rahansa saanut noista tesloilsta. Millä tavalla se nyt häntä ketuttaisi millään tavalla, vaikka ajatte teslanne jokeen.
Itse sika siitä kärsii kun kaukalonsa kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti super älykäs ja nykyaikainen kun käytät sanaa"keitysvammainen" haukkumiseen? Lienet nyky hyper idiiootti kakara ja et varmasti tiedä mistään mitään. Ressukka joka on yksin kaikki illat koneella?
Rauhoitu jo. Keitysvammainen😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt aikoja sitten ettei keisarilla ole vaatteita. Esimerkiksi Teslan päätös hylätä lidar ja käyttää kameroita on kaikilla mittareilla väärä. Halvat kiinakamerat tulivat heille ilmeisesti halvemmaksi, että sellaista laatua.
Onko amerikkalaisissa autoissa joskus ollut laatua? On, 60- luvulle saakka. Ammattikoulussa jo opittiin että ei jenkkiä, ei ranskista ja se pätee yhä.
Puolet arvosta lähti jo ekana parina vuonna, seuraavana kahtena vuotena ei putoa sen enempää vaikka menisi nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt aikoja sitten ettei keisarilla ole vaatteita. Esimerkiksi Teslan päätös hylätä lidar ja käyttää kameroita on kaikilla mittareilla väärä. Halvat kiinakamerat tulivat heille ilmeisesti halvemmaksi, että sellaista laatua.
Onko amerikkalaisissa autoissa joskus ollut laatua? On, 60- luvulle saakka. Ammattikoulussa jo opittiin että ei jenkkiä, ei ranskista ja se pätee yhä.
Eikä brittiä.
No ei todellakaan kannata luopua. Tesla-pakko ihan EU-laissa määrätty. Jokaikisellä EU-kansalaisella pitää olla Tesla tai jokin muu Elonille patenteista kassavirtaa tuottava auto vuoteen 2030 mennessä. Helsingin kaupungissa seuraavien kuntavaalien jälkeen menee myös Telsa-pakko heittämällä läpi, saattepa nähdä. Koska nyt on pakko! Ilmastohätätila!
Tuo se teslapaskasi tänne, niin korjataan yhdessä sen akku. tehdään tiktok-vid niin kansa näkee kuinka sun puolikaljupälvi saa tulehtuneen oranssivärin ja vähäinen rasvatukkasi on pystyssä kuin pisan torni. Ja sun elonmusk- tyyli hankoiset hanskat - noo, ne oli, ei enää.