Joko laitoit Teslan myyntiin tai vaihdoit pois? Nyt on kiire!
Turskaa tulee ja lujaa. Kenelle jää mustapekka, eli arvoton Tesla käteen?
Paljonko ennustat että Teslasi arvo laskee vuoden 2025 aikana?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin eroon huippuautosta?
Joo mutta tässä ketjussa puhuttiinkin Teslasta. Olisiko liikaa pyydetty että luet otsikon ensin?
Ser jätteen saa viedä ilmaiseksi kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan ensi viikolla meilläkin alkaa yksityinen Teslat romuksi vaikka pesäpallomailla-kampanja.
Jos haluat tuhota omaisuuttasi koska et tykkää firman omistajasta, antaa mennä. Kumminkin maksanut tuotteesta ja sinun omistuksessa.
Ei ole vaikea arvata, että ap:lta itseltä löytyy joku melkein 300 euron arvoinen Toyota.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimäärät tippuvat koko ajan. Musk elää kohta sillan alla.
Kun et ymmärrä että jätkän varallisuus sitoutuu useisiin massiivisiin tuotteisiin, projekteihin ja sijoituksiin. Varmaan älykkäin ja tehokkain ihminen elossa. Luultavasti osaa talouden ja henkilökohtaiset finanssit.
Onnellisia ovat he joilla on oma yksityinen autotalli.
Ehkä ostan Teslan, kun hinnat tarpeeksi laskee. Taitaa vaan olla toimittajien ja muutaman fasistin toiveajattelua. Se on hirveää, millaista valehtelua ja kansankiihotusta vihaa meidän fasistinen media ja sen tukemat tutkijat sekä muut vaikuttajat lobbaavat. Toivon meidän kaikkien ja ihmisoikeuksien kannalta, ettei tuo porukka saa järkyttävää orwellilaista yhteiskuntaansa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Otan vastaan kaikki ilmaiset Teslat, kiitos.
Mutta Li Anderrson ja sen kaljupää kaveri kieltävät EU- aluuella Teslat.
Olin järkevä enkä ostanut Teslaa. Ei ole tullut turskaa, kun jo aikaisemmin arvo tippui 10K yön yli.
MB-nainen ja johtotähdellä kelpaa aina ajella riippumatta politiikasta!
Jee kohta ostan halvalla. Kokeillut olen ja on loistopeli.
En koske pitkällä tikullakaan nykyautoihin. Oli sähkö tai ei. Korjaaminen ja huolto tähtitieteellisen kallista.
90-luvun ja vanhempa autoja voi vielä itse korjata.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimäärät tippuvat koko ajan. Musk elää kohta sillan alla.
Just luin, että Musk voi käyttää miljoonan päivässä ja sen rahat riittää 1052 vuotta, eli tuskin tarvitsee veneen alla mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mites työnhaku AP? Jos ruikutat tietyn auton omistuksesta maanantai iltapäivällä koska olet poliittisesti eri mieltä firman omistajan kanssa, oletan että ei hyvin.
Sinä ole niin paljon rahaa nähnytkään että voisit moisen ostaa. Voittajien auto.
Moro, sattuu sijoituksissa olemaan yli sen uuden suositun nelipyöräisen muuminpään verran kapitaalia mutten säilytä rahojani parkkipaikalla joten saat arvailla edelleen onko tuossa menossa vanhalla autollaan voittaja vai häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Olin järkevä enkä ostanut Teslaa. Ei ole tullut turskaa, kun jo aikaisemmin arvo tippui 10K yön yli.
MB-nainen ja johtotähdellä kelpaa aina ajella riippumatta politiikasta!
Johtotähdestä tulee nykyään mieleen huomioväri-työvaatteet, pierun haju, makkaraperunat kaikilla mausteilla ja typerät lisävalot. Sehän on duunareiden suosikki duuniauto.
Jos haluut luxusta sitten pitäisi ostaa Brittien premiumia johon suomalaiset ei lähde.
Ajelen omallani muutaman vuoden ja annan sitten 18-vuotta täyttävälle lapselleni, kun ostan uuden auton. Ei ole tarvetta myydä, joten jälleenmyyntiarvolla ei ole oikeastaan merkitystä. Minulle auto ei ole sijoitus vaan käyttöesine.
Ei ole ikinä ollut varaa teslaan ja ei varmaan tule ikinä olemaan. Järkeä on kuitenkin siunattu sen verran etten ikinä ostaisi oikosulku pommia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikea arvata, että ap:lta itseltä löytyy joku melkein 300 euron arvoinen Toyota.
Sen voi myydä ja ostaa 1 kpl Teslan osakkeen.
Musk omistaa Teslasta nykyisin enää 13 %. Myi omistuksensa jo aikoja sitten, eikä ole taloudellinen varakkuus Tesloista kiinni.